Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 16:26   

SENTENZA napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:
SENTENZA, czy to nie aby Ty pedziles swoja RS8 obwodnica Wroclawia dzis po godz. 15.00 ? ;)


jeździłem jeździłem :) lpg stroiłem.


hehe tak tez myslalem :D ...sklamalbym mowiac ze poznalem po klubowych ramkach :p ale za szybko jechales , bo ja mialem na liczniku ponad 150km/h a Ty tylko przemknales jak blyskawica :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-03, 13:03   

Wiec skrzynia biegów ZF 6HP26 nie ma typowego procesu adaptacji. Nie ma typowej jazdy adaptacyjnej. Ona się uczy cały czas. I jest to proces powolny. Można go przyśpieszyć wgrywając nowszy soft. Wtedy kasuje się wszystko co miała zapamiętane i proces idzie tak jak przy nowej skrzyni. Skrzynia szybciej się uczy bo nie bierze pod uwagę wcześniejszego stylu jazdy.
P.S. Żeby było śmieszniej to dopiero dziś się dowiedziałem, że jest coś takiego jak przycisk kickdown pod pedałem gazu... ;P jak mi to powiedział koleś to poczułem się jak dziecko :) u mnie ten przycisk chodzi dość ciężko, a ja zawsze z czuciem wciskam gaz i gdyby mi nie powiedział to bym się nie domyślił :) po prostu pedał dochodzi do końca, czuć opór to dalej nie naciskałem. A tu się okazuje, że tam jest przycisk :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-03-03, 21:11   

SENTENZA napisał/a:

P.S. Żeby było śmieszniej to dopiero dziś się dowiedziałem, że jest coś takiego jak przycisk kickdown pod pedałem gazu... ;P jak mi to powiedział koleś to poczułem się jak dziecko :) u mnie ten przycisk chodzi dość ciężko, a ja zawsze z czuciem wciskam gaz i gdyby mi nie powiedział to bym się nie domyślił :) po prostu pedał dochodzi do końca, czuć opór to dalej nie naciskałem. A tu się okazuje, że tam jest przycisk :)

Przypomniała mi się historia jak ojciec byłego pracodawcy dopiero po roku czy dwóch dowiedział się o 6tym biegu w Civicu :D
_________________
Black Cars Matters
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-03-03, 22:50   

Tak, ale ten przycisk można włączyć lub wyłączyć poprzez obrócenie. Spróbuj sięgnąć ręką i pokręcić za przycisk do oporu.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-03, 23:44   

SENTENZA napisał/a:
Wiec skrzynia biegów ZF 6HP26 nie ma typowego procesu adaptacji. Nie ma typowej jazdy adaptacyjnej.

A z tego co ja wiem to właśnie w materiałach serwisowych jest opisany cały proces adaptacji skrzyni biegów..... cała technika jazdy mająca przyuczyć sterownik skrzyni biegów do nowych warunków pracy.

Sęk w tym (informacje z ASO) że pierwsze wersje sterowników nie miały możliwości zerowania wcześniej wyuczonych parametrów i możliwość ta pojawiła się dopiero od wersji po-liftowych ;)

SENTENZA napisał/a:
Ona się uczy cały czas. I jest to proces powolny.
Można go przyśpieszyć wgrywając nowszy soft. Wtedy kasuje się wszystko co miała zapamiętane i proces idzie tak jak przy nowej skrzyni. Skrzynia szybciej się uczy bo nie bierze pod uwagę wcześniejszego stylu jazdy.

I tu tak jak powyżej napisałem - w przed-liftach adaptacja zgodnie z opisaną procedura w warunkach drogowych ale przez brak możliwości zerowania wczesniej wyuczonych parametrów proces adaptacji jest rzeczywiście powolny.
W przypadku po-lifta poprzez interfejs diagnostyczny jest możliwość zerowania wcześniej wyuczonych parametrów pracy skrzyni a co za tym idzie sterownik jest czysty a proces adaptacji jest zdecydowanie szybszy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-04, 16:28   

FOSS napisał/a:
A z tego co ja wiem to właśnie w materiałach serwisowych jest opisany cały proces adaptacji skrzyni biegów..... cała technika jazdy mająca przyuczyć sterownik skrzyni biegów do nowych warunków pracy.

Sęk w tym (informacje z ASO) że pierwsze wersje sterowników nie miały możliwości zerowania wcześniej wyuczonych parametrów i możliwość ta pojawiła się dopiero od wersji po-liftowych ;)


W ASB Długołęka powiedzieli, że nie ma czegoś takiego jak jazda adaptacyjna w wersji przed-liftem. Nie ma żadnego interfejsu, który by informował co i kiedy, ani kiedy adaptacja została zakończona.

FOSS napisał/a:
I tu tak jak powyżej napisałem - w przed-liftach adaptacja zgodnie z opisaną procedura w warunkach drogowych ale przez brak możliwości zerowania wczesniej wyuczonych parametrów proces adaptacji jest rzeczywiście powolny.
W przypadku po-lifta poprzez interfejs diagnostyczny jest możliwość zerowania wcześniej wyuczonych parametrów pracy skrzyni a co za tym idzie sterownik jest czysty a proces adaptacji jest zdecydowanie szybszy.


Po wgraniu softu z automatu kasują się wszystkie wcześniejsze nawyki. I skrzynia ma możliwość uczenia się bez informacji o wcześniejszym trybie jazdy. Skrzynia uczy się cały czas w przed-liftach. Nie adaptuje się jej raz dobrze na całe życie. Wyuczona skrzynia złych nawyków zanim nauczy się nowych potrzebuje kilu miesięcy i tysięcy kilometrów. I często i tak nie jest to ten sam efekt co po wgraniu nowego softu. Bo jak skrzynia jeździła źle przez 200000km to przez 3 się nie poprawi za wiele. W po-liftach skrzynie adaptuje się raz i skrzynia się nie uczy cały czas. Adaptacje wykonuje się tylko gdy jest zmiana warunków pracy skrzyni... np: zmiana oleju lub zaczyna szarpać niewiadomo dlaczego. Informacje z ASB Długołeka.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-12, 11:27   

jak tam Sentenza, nowy silnik już w drodze? <brawo2> :P
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-03-12, 20:36   

Dajcie rozebrać :)
Generalnie kamerka juz wyraźnie widać powazny ubytek tloka od strony wydechowej na 1 cylindrze. za Malo gazu widac chlopaczki ustawili przy 270 km/h :D
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-12, 21:57   

MiszczU Śfiata nie ma co <hihi> <brawo2>
 
 
arielmax 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ariel
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 5
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-03-12, 22:29   

mi tak upaliło tłok w s4 2.7 bo za ubogo było
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-12, 22:33   

Rozumiem że auto unieruchomione :( ależ smutek, a w tym tygodniu będę we Wrocławiu i chciałem się ustawiać.

Czekam niecierpliwie na jakieś zdjęcia i opis co tam się podziało.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-12, 23:09   

Czytam że coś padło-czyzby swieżo uturbiony silnik? Napiszcie coś więcej
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-03-13, 05:15   

Co sie podzialo, tak koncza silniki wysterowane mbc.

No trudno zrobi sie bedzie jezdzil dalej.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-03-13, 07:43   

Tam NIE MA mbc tylko orginalny zawór n75 od RS6, wysterowany po PIDie (wiesz wogole co to znaczy?) . Tak kończą silniki strojone na gazie przez idiotów :)

PS.nie mogę - i napisze - a nawet jakby bylo w jakimkolwiek aucie MBC to dlaczego silnik ma sie od niego zepsuć. Jak jest wystrojony pod ustawiony na MBC boost?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-13, 09:02   

Kolega ma ori RS6 C5 i na BRC smiga lecz wystrojona jak sam chciał że przy pałowaniu leci na PB.

Czyli da się jakoś,ale dziwi mnie że tak szybko się posrało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.