Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 D3 dylemat PB / ON / LPG  
Autor Wiadomość
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-28, 13:11   

wyatt napisał/a:

Tu też zależy od stylu jazdy, ja że na codzień jeżdzę dużymi autami, to i jestem nauczony patrzeć na duże odległości przed siebie i nie hamuję za często. Jak zdejmiesz nogę z gazu i będzie dojeżdzał do skrzyżowania bez gazu to lecisz za friko. I klocki rzadko zmieniam.


A to tak może ktoś od D3 się jeszcze wypowie ale z obserwacji kolegi, który ma D3 i tego co sam jego autem polatałem to narzeka, że dość często auto na takim odpuszczeniu gazu mu się wysprzęgla zamiast hamować silnikiem i żeby dojeżdzać za friko do świateł jak piszesz to musi manetkami manewrować, a potem przerzucać skrzynię na tip'a i spowrotem, bo w jego mniemaniu dość długo zaskakuje spowrotem na D po użyciu łopatek...

Mi się wydaje, że moje S8 D2 jest o wiele mniej kłopotliwe w takiej sytuacji i bardzo rzadko mi wysprzęgla o ile w ogóle.

to jak to się u Was zachowuje, posiadacze D3 ?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 13:27   

Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-28, 14:09   

Apophis napisał/a:
Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h


u mnie jest podobnie , wystarczy sobie popatrzeć na komputer spalania chwilowego jest mniej, mniej, zaraz zero i pach 5.0 - 7.0L jak wysprzęgli :] Z początku mnie to irytowowało ale później zaczaiłem, że to o oszczędność chodzi :] Przyzywczajony byłem do archaicznego 4biegowego automatu z Toyoty :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 14:46   

Ale my mamy archaiczne 4biegowe automaty tyle że z audi :)
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-28, 15:13   

stillbadboy napisał/a:
Apophis napisał/a:
Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h


u mnie jest podobnie , wystarczy sobie popatrzeć na komputer spalania chwilowego jest mniej, mniej, zaraz zero i pach 5.0 - 7.0L jak wysprzęgli :] Z początku mnie to irytowowało ale później zaczaiłem, że to o oszczędność chodzi :] Przyzywczajony byłem do archaicznego 4biegowego automatu z Toyoty :D


no to u mnie jest chyba coś pokręcone albo inaczej jeżdzę, cholera wie, ale najczęściej mam właśnie 0 na chwilowym po odpuszczeniu gazu, a te pare litrów jak wysprzęgla pojawia się bardzo rzadko, chyba, że już hamuję a nie tylko ściągam nogę z gazu.

D3 znajomego podobnie zachowywało się w położeniu S ale na D wysprzęgla jak szalone w porównaniu do mojego D2
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 15:37   

Położenie S jak i blokada przełożeń (1,2,3 na selektorze) jak i tip powoduje że to wysprzeglanie nie jest takie jak w przypadku trybu D. Na D wystepuje wcześniej a na wcześniejszych trybach później lub wcale(dopiero przy zatrzymaniu się)
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-28, 16:15   

Apophis napisał/a:
Ale my mamy archaiczne 4biegowe automaty tyle że z audi :)

ja mam piątke :) Toyoty chyba nic nie pobije tam nawet tipa nie było przód neutral tył 2-3 thats it :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 16:20   

stillbadboy napisał/a:
ja mam piątke


W 95 roku już masz piątkę?? To ja jakis archaik ale nie jest źle :)
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-28, 16:41   

Apophis napisał/a:
stillbadboy napisał/a:
ja mam piątke


W 95 roku już masz piątkę?? To ja jakis archaik ale nie jest źle :)


a kurde nie wiem sam bynajmniej na tipie jest 2345 :D
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-11-28, 18:38   

W 95 roku nie bylo 5-ek! Masz jakiegos moda.
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-11-28, 18:58   

On ma 3.7, a tam tylko 5 były..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 19:55   

Bez Q to 5hp19?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-11-28, 22:56   

Zgadza się ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
wyatt 
Użytkownik


Silnik cm3: brak
Skrzynia: brak
Zasilanie: PB
Imię: brak
Jeżdzę: brak
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: brak
Wysłany: 2014-11-29, 00:07   

Z tym wysprzęglaniem to ciekawe rzecz. Teraz latam ciężarowym Mercedesem, jak puszcze gaz to wyrzuca na luz i czasem przez 5 min leci na "luzie". Przy cieżarówce są to mega oszczędności. Podczas jazdy na tempomacie auto pali średnio 30l/100 bo nie wyrzuca na luz. Wyrzucając na luz można osiągnąć 27,5l/100 przy takiej samej masie ładunku. Oczywiście auto robi to samo, po puszczeniu gazu.

Tak wracając do tematu, w silnikach 4,2 TDI i 4,0TDI są łańcuchu rozrządu z tego co wyczytałem tutaj, prawda? W ogóle w tych silnikach rozrząd się wymienia ? Jeśli tak to jakim kosztem ? I jak wygląda sytuacja w 4,2 MPI, tam jest pasek, ile kosztuje wymiana rozrządu w tym silniku ?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-11-29, 14:39   

W 4.2 mpi ok 2000-2500 w dieslach jest łancuch ale z nim bywa roznie...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.