U mnie też dzisiaj padało... Qfa, kak zawsze...
Dodatkowo regulacja wysokości świateł oraz lekka gleba :-)
Znalazłem ciekawą opcję w kodowaniu. Więc najpierw adaptacja aby równo stała a później zmiana parametrów w kodowaniu i jest całkiem nieźle. Przód - 25mm, tył - 15mm więc na dynamic jest nawet nawet. Będę próbował jeszcze niżej, może się uda :-)
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-26, 09:14
powiem tak na 25 mm kompem to bym tak nie liczył bo tez chciałem i tylko linki dały rade ...
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-26, 09:17
On mówi o kodowa i a nie adaptacji. Ale ja testowałem to i moim zdaniem nie jest to informacja dla zawieszenia. Bardziej dla lamp. Bo na dwóch autach zmieniając to kodowanie nie zobaczyłem absolutnie żadnej różnicy.
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-26, 12:34
no cóz kierowałem się słowami "Lekka Gleba" próbowałem jak dobrze wiesz i rezulat był bardzo słaby mało zauważalny wręcz znikomo dlatego założyłem linki obnizajace
zaskakujące jest to że tył u mnie dało się obniżyć pomagając sobie lewarkiem dość znacznie jednak przód nie aczkolwiek wywalało błąd zawiechy ... zresztą pisałem o całej przygodzie
w sumie teraz to naprawdę nic strasznego i trudnego ale za pierwszym razem było słabo z tym kodowaniem a raczej wyrównaniem poziomu zawieszenia
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-26, 12:59
a ja nie mogę się z oponami ogarnąć chciałbym niziutki profil ale jak zawitam do PL to samochód w wielu miejscach po prostu trzeba by zostawić i wołać saistance albo zawieche co 6 mcy robic lub tez poruszać się typu co trąbisz frajerze jade na glebie
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-26, 13:04
Aaa tam już nie przesadzajmy. Nie wiem jak w wielkich miastach ale obecnie na codzienne nie napotykamy mega zniszczonych dróg i dziur. Jedynie progi są irytujące ale w Holandii mają gorsze jak do brata jeżdżę
Mi każdy w pracy mówi po co Ci 18" to się jeździ jak wozem drabiniastym. Coraz więcej osób decyduje się na takie felgi co więcej nowe auta są seryjnie wyposażone w takie felgi i ogumienie
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-26, 19:55
Zająłem się dzisiaj trochę kosmetyką. Wyszorowałem wnętrze, wyleciały gumowe i wpadły nowe welurowe dywaniki, wypolerowałem alu lusterka i jeszcze wosk na całym lakierze ...ręce odpadają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum