Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-05-25, 21:14
|
|
|
No niestety wymiana oleju po 1000 jest płatna a zwana gwarancyjną bo jeśli się nie stawisz to nici z gwarancji.
Dziś na szybkiego wymieniłem regulator napięcia. Zakończyłem temat mrugania świateł. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-25, 21:29
|
|
|
Cześć Ernest. Dużo roboty z wymianą tego regulatora napięcia? W mojej D3 też światła mrugają i ładowanie ponad 13v. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-05-25, 22:01
|
|
|
Uuuuu co do D3 to się nie wypowiem bo nie mam wiedzy na ten temat.
Ogólnie w D2 to nie ma problemu tylko potem troszkę trzeba się nasilowac by pasek nałożyć.
Jeśli alternator w D3 jest komstrukcynie taki jak w D2 FL to sama podmiana regulatora jak jest altek na zewnątrz trwa kilka minut. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-25, 23:43
|
|
|
W D3 dochodzi chłodzenie wodne do altka. |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-05-28, 19:20
|
|
|
Pękła mi linka przy otwieraniu maski - na szczęście maska zdążyła odskoczyć.
Jak czytam sposoby otwierania maski po urwaniu linki to chyba duże szczęście
Pękła w tym trójniku pod maską. Wymieniłem od razu wszystkie w tym dwie które jeszcze były ok, ale ich stan zobaczcie sami.
Tu po oczyszczeniu zamka z nową linką
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-05-28, 20:11
|
|
|
A ja poszerzyłem audicy uśmiech. Rozerwalem zderzak w poziomie. A konkretnie złamałem trzymanie halogena i rozerwalem ta przerwę (jakby dokładkę). A wszystko przez zachęcanie o "coś", celowo używam określenia "coś", bo nie wiem co to było. Znajdowało się pod wodą (nie pytajcie ). Tak więc szukam zderzaka, osłony silnika, spinek i jutro się okaże czy nadkoli... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-05-28, 20:59
|
|
|
drago_o, masz Ty ostatnio ciekawe przygody.... |
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-05-28, 22:37
|
|
|
drago_o, szukasz zderzaka dual czy single frame? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-05-29, 05:59
|
|
|
do single dojdzie jeszcze koszt lamp fl
robisz z ac ? czy swojej kieszeni?
a ja właśnie upolowałem czujnik swiatła na alledrogo z tym ze tym razem było alle tanio... bo 50 pln nic w tym nadzwyczajnego by nie było gdyby to nie był czujnik samego swiatła z początków produkcji czyli ten taki niby 3kąt czy trapezoid
za nowy wolaja w aso jakieś 70 e |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-05-29, 08:40
|
|
|
drago_o napisał/a: | dracus6662 napisał/a:
do single dojdzie jeszcze koszt lamp fl
Taa i maski i wzmocnienia i pewnie co jeszcze Nie, wole prelifta |
z lamp wystarczą same klosze fl - reszta to samo No, ale maski nie przeskoczysz |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-05-29, 16:43
|
|
|
Dzisiaj wstępna diagnoza:
Zderzak do wymiany.
Chłodnica walnięta, pęknięty plastik przy uchwycie, coś się urwało, lekkie wgniecenie ale szczelna. Wypadła z zaczepu.
Ramki czarne w środku zderzaka w dolnej części popękane.
Płyn ucieka z trójnika do spryskiwaczy.
Ramka z uchwytem do chłodnicy, lekko pęknięta
Kratka halogena lekko nadpeknieta przy zatrzasku. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-29, 17:58
|
|
|
drago_o napisał/a: | Dzisiaj wstępna diagnoza:
Zderzak do wymiany.
Chłodnica walnięta, pęknięty plastik przy uchwycie, coś się urwało, lekkie wgniecenie ale szczelna. Wypadła z zaczepu.
Ramki czarne w środku zderzaka w dolnej części popękane.
Płyn ucieka z trójnika do spryskiwaczy.
Ramka z uchwytem do chłodnicy, lekko pęknięta
Kratka halogena lekko nadpeknieta przy zatrzasku. |
Czyli "całka"?
.
.
.
______________________________________________________________ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-05-29, 18:36
|
|
|
W końcu usunąłem wszystkie nieszczelności w układzie chłodzenia. Miałem zapocenia w paru miejscach i jak uszczelniłem jedno to z kolejnego zaczynało kapać więcej. Wymieniony mały trójnik przy zbiorniczku wyrównawczym (mechanikowi udało się zdobyć ori używkę, ogólnie ciężki temat), duży trójnik w instalacji LPG, nowe węże od reduktora gazu (2 lata temu miałem wymieniane firmy Semperit, po 1,5 roku zaczęły już przepuszczać przez środek oplotu). Od tygodnia suchutko, poziom płynu nic się nie zmienia |
|
|
|
|
|