Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-05-25, 21:14   

No niestety wymiana oleju po 1000 jest płatna a zwana gwarancyjną bo jeśli się nie stawisz to nici z gwarancji.
Dziś na szybkiego wymieniłem regulator napięcia. Zakończyłem temat mrugania świateł.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-25, 21:29   

Cześć Ernest. Dużo roboty z wymianą tego regulatora napięcia? W mojej D3 też światła mrugają i ładowanie ponad 13v.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-05-25, 22:01   

Uuuuu co do D3 to się nie wypowiem bo nie mam wiedzy na ten temat.
Ogólnie w D2 to nie ma problemu tylko potem troszkę trzeba się nasilowac by pasek nałożyć.
Jeśli alternator w D3 jest komstrukcynie taki jak w D2 FL to sama podmiana regulatora jak jest altek na zewnątrz trwa kilka minut.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-25, 23:43   

W D3 dochodzi chłodzenie wodne do altka.
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-05-28, 19:20   

Pękła mi linka przy otwieraniu maski - na szczęście maska zdążyła odskoczyć.
Jak czytam sposoby otwierania maski po urwaniu linki to chyba duże szczęście :)

Pękła w tym trójniku pod maską. Wymieniłem od razu wszystkie w tym dwie które jeszcze były ok, ale ich stan zobaczcie sami.





Tu po oczyszczeniu zamka z nową linką


 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-28, 20:11   

A ja poszerzyłem audicy uśmiech. Rozerwalem zderzak w poziomie. A konkretnie złamałem trzymanie halogena i rozerwalem ta przerwę (jakby dokładkę). A wszystko przez zachęcanie o "coś", celowo używam określenia "coś", bo nie wiem co to było. Znajdowało się pod wodą (nie pytajcie :D ). Tak więc szukam zderzaka, osłony silnika, spinek i jutro się okaże czy nadkoli...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-05-28, 20:59   

drago_o, masz Ty ostatnio ciekawe przygody....
 
 
Freeq 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 385
Skąd: NGO
Wysłany: 2017-05-28, 22:37   

drago_o, szukasz zderzaka dual czy single frame?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-05-29, 05:59   

do single dojdzie jeszcze koszt lamp fl

robisz z ac ? czy swojej kieszeni?

a ja właśnie upolowałem czujnik swiatła na alledrogo z tym ze tym razem było alle tanio... bo 50 pln nic w tym nadzwyczajnego by nie było gdyby to nie był czujnik samego swiatła z początków produkcji czyli ten taki niby 3kąt czy trapezoid ;)

za nowy wolaja w aso jakieś 70 e ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-29, 06:48   

Freeq napisał/a:
drago_o, szukasz zderzaka dual czy single frame?

dual właśnie szukam :)

dracus6662 napisał/a:
do single dojdzie jeszcze koszt lamp fl

Taa i maski i wzmocnienia i pewnie co jeszcze :D Nie, wole prelifta :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-05-29, 08:40   

drago_o napisał/a:
dracus6662 napisał/a:
do single dojdzie jeszcze koszt lamp fl

Taa i maski i wzmocnienia i pewnie co jeszcze Nie, wole prelifta


z lamp wystarczą same klosze fl - reszta to samo :) No, ale maski nie przeskoczysz
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-29, 16:43   

Dzisiaj wstępna diagnoza:
Zderzak do wymiany.
Chłodnica walnięta, pęknięty plastik przy uchwycie, coś się urwało, lekkie wgniecenie ale szczelna. Wypadła z zaczepu.
Ramki czarne w środku zderzaka w dolnej części popękane.
Płyn ucieka z trójnika do spryskiwaczy.
Ramka z uchwytem do chłodnicy, lekko pęknięta
Kratka halogena lekko nadpeknieta przy zatrzasku.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-29, 17:58   

drago_o napisał/a:
Dzisiaj wstępna diagnoza:
Zderzak do wymiany.
Chłodnica walnięta, pęknięty plastik przy uchwycie, coś się urwało, lekkie wgniecenie ale szczelna. Wypadła z zaczepu.
Ramki czarne w środku zderzaka w dolnej części popękane.
Płyn ucieka z trójnika do spryskiwaczy.
Ramka z uchwytem do chłodnicy, lekko pęknięta
Kratka halogena lekko nadpeknieta przy zatrzasku.

Czyli "całka"? <boisie>
.
.
.
______________________________________________________________ <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-29, 18:34   

Po cenach ASO to pewnie tak :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2017-05-29, 18:36   

W końcu usunąłem wszystkie nieszczelności w układzie chłodzenia. Miałem zapocenia w paru miejscach i jak uszczelniłem jedno to z kolejnego zaczynało kapać więcej. Wymieniony mały trójnik przy zbiorniczku wyrównawczym (mechanikowi udało się zdobyć ori używkę, ogólnie ciężki temat), duży trójnik w instalacji LPG, nowe węże od reduktora gazu (2 lata temu miałem wymieniane firmy Semperit, po 1,5 roku zaczęły już przepuszczać przez środek oplotu). Od tygodnia suchutko, poziom płynu nic się nie zmienia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.