Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kiepsko pali zimny/ wysoka temperatura  
Autor Wiadomość
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-26, 15:47   

Nie no- raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-29, 06:15   

kryhawrc napisał/a:
raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna


To raczej paliwo powinno być świeże.

Spróbuj rano, zanim odpalisz auto, dolać mu 3 litry paliwa. Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-29, 18:39   

kryhawrc napisał/a:
Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali.

To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.
Własnie przed chwilą wyciagałem przepustnice do przeczyszczenia. Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-29, 22:04   

kryhawrc napisał/a:
Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło


Robiłeś adaptację ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-30, 18:01   

Tak-ale to tez nic nie zmieniło
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-30, 18:23   

kryhawrc napisał/a:
To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.


Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-30, 19:58   

Apophis napisał/a:
kryhawrc napisał/a:
To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.


Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik.

Czytałem też na tym forum że nie w każdym aucie tak jest. Jest i tak u mnie. Pompka podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem. W A6 1.8 i w A6 2.8 króre stoją obok mnie na parkingu jest tak samo. Nawet zamienialismy sie przekaźnikami.
A wracając do tematu- to może wtryskiwacze juź nie ogarniają???
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-30, 22:43   

A ja mysle że jest w każdym bo to logiczne. A gdy nie uruchamia sie to może wtedy gdy cisnienie w układzie i nie musi.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-31, 12:56   

Oczywiście że myśleć możesz ale tak nie jest. Poczytaj na ten temat.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-31, 15:22   

U mnie w kazdym aucie z elektryczna pumpa tak było i jest. Czytałem o tym bo to juz jakiś czas temu se tu przewijało ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-08-31, 18:16   

Ja również -ale jak sam zauważyłeś u niektórych pompa podaje po zapłonie u nie których nie-nie wiem od czego to jest uzależnione

[ Dodano: 2016-09-07, 19:15 ]
Zaczełem wszystko jeszcze raz od początku bo szlak jasny mnie trafia
Odłączyłem wczoraj listwy od gazu całkowicie jak i weżyk odpowietrzenia
-nie odpala
-Wpadłem dziś na pomysł żeby na krótko podłączyć pompę paliwa przed kręceniem(słychać w listwie jak paliwo sie przelewa)
-i nadal du..a. <boisie> <bezradny>
Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi????
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-08, 06:08   

kryhawrc napisał/a:
Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi????


Też z tym walczę, ma dni że pali od strzału z rana a czasami tak jak piszesz.
wykręć świece rano przed odpaleniem i zobacz czy nie ma oleju na nich.
Profilaktycznie wyczyść i sprawdź szczelinę na świecach 0,6 - 0,8 dla benzyny
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-08, 06:57   

mam to samo <hmm>
tylko mi się wydawało że to problem w stronę pompy paliwa bo jak dolewałem paliwa do baku to się poprawiało
pośmigałem na bogato czyli 300-400 km na paliwie
i efektów brak prócz upranej kieszeni .
Doleje na pełno w baku może to pomoże
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-09-08, 07:43   

Przy wymianie sruby od kosza paliwowego na taka od Webasto tez sie zdziwilem ze auto nie odpala.Jak wlalem doslownie 2 litry paliwa to odpalil od strzala.
Wiec u was moze byc problem ze sciekajacym paliwem z kosza.
Dla testu zalejcie ponad polowe baku tak by paliwo mimo wszystko bylo w koszu.Druga opcja to gdy nie odpala dolac te 2-3 litry i znow sprawdzic.Jesli pomoze to wiadomo gdzie szukac.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-09-08, 08:17   

Ja mam cały zbiornik paliwa. Przed odpalenia podłączyłem pompę paliwa na krótko żeby dopompwala. I nic to nie pomogło.
Dziś jak dam wrzucę filmik i pokaże jak to wygląda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.