Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Wycieraczki -problem  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-26, 19:51   

ja tez obstawiam manetke...jesli czyszczenie stykow nie pomoze lub ten przelacznik nie jest uwalony to nowa (uzywana) manetka. Jak wspominalem mialem podobny problem z manetka tempomatu, tzn. kierunki i dlugie swiatla dzialaly, ale przycisk od sterowania tempomatem juz nie. Po przeczyszczeniu bylo ok...mimo to nowa (uzywke ale jak nowa) manetke kupilem i teraz sie kurzy :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-26, 20:58   

no to morze kupie od ciebie ta manetkę <hura>
A pytałem juz wczesniej czy mogę sprawdzić silniczek na krótko??? żeby go wykluczyć
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-26, 21:06   

wiesz co, wole sobie ja zostawic w razie co :D ale za to moge Ci polecic kolegow daniell-gda oraz adrian949 od ktorych kupilem juz pare dobrych czesci i ceny maja przystepne, wiec tam sie popytaj ;)

http://www.a8team.pl/czes...ift-vt14234.htm

http://www.a8team.pl/czes...ift-vt14092.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-26, 21:16   

a czy ta manetke mozna rozdzielic -bo czesto występuje jako przełacznik zespolony?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-26, 21:26   

to jest dokladnie caly przelacznik





po srodku masz dwie czarne sruby (na dole i u gory manetki) i jak je wykrecisz to mozesz "rozpolowic" ten caly przelacnik i wymienic sama manetke od wycieraczejk. Zworc uwage ile tam jest tych stykow, pinow, kabelkow i moze wlasnie problem tkwi w tej manetce...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-26, 21:31   

czyli nie musze kupowac całego przełącznika.
Spróbuje jeszcze w weekend sprawdzic silnik na krótko-moze bedzie coś wiecej wiadomo
No i spróbuje dobrac sie do manetki
na razie dziekuje za pomoc
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-26, 21:33   

tu masz sam ten przelacznik wycieraczek: 4D0953503B



_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-28, 21:48   

dzieki-jutro rozbieram
Zapomniałem dodac ze jak wycieraczki chodza(oczywiscie w jednym,najszybszym trybie) to kiedy cofne manetke ,momendalnie staja(nie cofaja sie do połorzenia "0")
Tak ze to tez swiadczy o braku pradu przy manetce(tak mi sie wydaje)
Mam nadzieje ze jutro sie wszystko wyjasni
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-12-01, 18:21   

No i niestety nic nie zrobiłem. Nie miałem małego torxa z dziurką. Tak że najpierw ,musze zakupić jakis sprzęt do rozkręcania
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-01, 19:35   

kryhawrc napisał/a:
Nie miałem małego torxa z dziurką.


hehe podstawa w Audi :D ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-12-20, 12:31   

No i niestety ale to nie wina manetki. Założyłem inną i nic sie nie zmieniło, czyli teraz pozostaje wymiana silniczka. Chyba że jeszcze po drodze moze być cos innego
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-12-28, 22:42   

Problem nareszczie rozwiązany. Problemem był silnik. Po wymianie chodzi wszystko jak nowe <hura>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-29, 10:22   

no to fajnie ze wszystko smiga. Brales nowy silnik czy jakas uzywke?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-12-29, 17:52   

Używke. Razem z całym mechanizmem. Bo był w dużo lepszym stanie jak mój. U mnie były juz troche luzy. 125 zł zapłaciłem-myśle ze prawie jak za darmo.
Tak że jeden problem z głowy, teraz zabieram sie za naspetny problem-brak oswietlenia w bagażniku ale to chyba w innym temacie-chyba ze tez to przerabiałeś??
Jak na razie dziękuje za pomoc <kwiatek>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-29, 22:42   

kryhawrc napisał/a:
125 zł zapłaciłem-myśle ze prawie jak za darmo.


no to faktyczni nie duzo...ja narazie nie wymieniam, ale juz jakies mysli chodza po glowie, bo mi sie juz te tulejki przymajace ramiona wycieraczek wyrobiny i ogolnie lekkie luzy sa ...tak wiec moze na lato tez wymienie <niewiem>

kryhawrc napisał/a:
teraz zabieram sie za naspetny problem-brak oswietlenia w bagażniku ale to chyba w innym temacie-chyba ze tez to przerabiałeś??


to juz do obgadania i innym temacie ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.