Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-30, 13:35   

Tarcza 385mm w 18". Odważników nie będzie strącał zacisk ani jarzmo. W najwyższym m-cu zacisku- jarzma (w środku felgi) jest 4-5mm luzu :

_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-30, 14:29   

Fajnie wygląda :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-04, 03:25   

krzychu22.p1i napisał/a:
Tarcza 385mm w 18".

Piękna robota.
A co z tylnymi heblami?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-04, 17:14   

FOSS napisał/a:

Piękna robota.
A co z tylnymi heblami?

Dzięki. Na tyle siedzi 335mm, zrobiłem coś na kształt zestawów z D3 czyli 385/335mm i w końcu mogę powiedzieć jest hebel. Oczywiście ręczny w pełni funkcjonalny ;)
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-04, 19:42   

krzychu22.p1i napisał/a:

Dzięki. Na tyle siedzi 335mm, zrobiłem coś na kształt zestawów z D3 czyli 385/335mm i w końcu mogę powiedzieć jest hebel. Oczywiście ręczny w pełni funkcjonalny ;)

No to różnica w hamowaniu jest pewnikiem ogromna, skoro w D3 jest wyczuwalna to w D2 tym bardziej musi być <okioki>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-04, 20:37   

Chyba też sobie sprawię większe tarcze, jak czasem śmigam po tych wirażach w koło komina to często przydałaby się większa siła na heblach :D .
krzychu22.p1i, skąd wytargałeś te tylne hamulce ...no i jak sprawa ręcznego, inne szczęki ?
Z góry dzięki za info w tej sprawie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-04, 21:51   

Z góry mówię, że mniej siwych włosów na głowie przysporzy kupienie jarzm z rs4 (z aso lub używce), tarcza będzie 312mm a montaż p&p i hula jak wściekłe.. Przemek21, brał ode mnie te jarzma to może potwierdzić..

Mój zestaw to jarzmo z s5, zacisk z phaetona, dłuższa linka, przerobiony przewód hamulcowy, adapter + śruby. Ułożenie linki jest mało naturalne ale działa.

Gdybym robił to jeszcze raz to zdecydowanie szedłbym w jarzmo z rs4, zakładasz wtedy tarcze z rs, klocki z d2 i podmieniasz tylko jarzmo i tyle.. Zacisk, przewód, ręczny zostaje fabryczny..
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-04, 22:38   

Potwierdzam Krzychu montaż bardzo prosty i robi robotę .
Ale twój zestaw też niczego sobie. Gratuluje ,kawał dobrej roboty i naprawdę wygląda zacnie <aparat>
 
 
Flash 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Kraków/Stavanger
Wysłany: 2015-02-05, 19:47   

O którym modelu RS4 mowa?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-05, 20:07   

Chodzi o B5 nr jarzm to: 8D0615425A L=P
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 20:18   

Nówki TRW kosztują 64 euro sztuka. A co z tarczami, też RS4 ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-05, 20:25   

A TRW są dostępne? <hehe> W tamtym czasie tylko ASO. Tak tarcze z rs.
_________________
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-05, 20:30   

TRW - wycofane - więc juz nie do kupienia , wedle moich informacji oczywiscie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 20:30   

No to droga impreza wyjdzie, jarzma 128, tarcze 360 (Zimmermann) i do tego jeszcze nowe klocki ...w sumie wychodzi około 550 euro za kompletny tył.

TRW dostępne, przed chwilą sprawdzałem ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-05, 20:49   

A potem zakładasz klocki za 80zł i jeździsz :P
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.