Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z tylnym zawieszeniem  
Autor Wiadomość
Kuba123 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Morąg
Wysłany: 2015-03-08, 10:30   [D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z tylnym zawieszeniem

Witam mam problem z zawieszeniem mojej a8 z tyłu auto mi się bujało delikatnie pyk pyk z tyłu przy niedużych prędkościach. Pojechałem na diagnostykę diagnosta na szarpakach sprawdził stwierdził że tuleje dolne te z tymi tulejkami odstającymi są uszkodzone po wyjedzie z diagnostyki autem zaczęło bardziej bujać tuleje zmieniłem i nic delikatna poprawa przy okazji zmieniania przejrzałem wahacze górne te boczne i wydają się w porządku tylko most mnie zastanawia mam tam dwie tuleje i na nich jest luz most chodzi do tył i do przodu muszę je zmienić mam w swojej a8 zawieszenie nivo i delikatnie mi przecieka z tyłu amortyzator ale to chyba raczej nie od tego.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-08, 12:00   

jak amory nie sa sprawne badz juz nie trzymaja cisnienia to bedzie bujac...Nie mam w sumie doswiadczenia z nivo, ale jak zwykly amor padl to jazda takim autem jest straszna...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Kuba123 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Morąg
Wysłany: 2015-03-08, 12:54   

Ten cieknący ma 59 procent a ten dobry ma 60 on delikatnie cieknie poci się ja kupie cały drugi wózek tylko dobry muszę znaleźć i na zwykłe amory przerobić tylko jest mały problem trzeba jakoś zrobić obieg płynu jaką może redukcje dać czy coś żeby płyn krążył.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-08, 13:14   

zakladasz zwykle amory plus sprezyny od zwyklego zawieszenia, pompe wspomagania zmieniasz na jednosekcyjna lub ta co masz mozna latwo zmodyfikowac wyciagajac tloczki z sekcji od nivi, zaslepiasz wyjscie a przewody stalowe demontujesz i po problemie.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-08, 19:55   

Sprawdź czy nie masz pękniętych też sprężyn przy końcówkach.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-08, 20:03   

Tulejki w tylnym moscie do wymiany , do sprawdzenia tulejki w zwrotnicach
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-03-08, 20:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-08, 20:19   

sa sprezyny, tylko amor jest hydrauliczny
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-08, 21:07   

Kuba123 napisał/a:
Ten cieknący ma 59 procent a ten dobry ma 60


jesli sa to wyniki ze stacji diangostycznej z tzw. trzepakow to zapomnij ze te dane sa parawidlowe....juz kiedys pisalismy sporo na ten temat...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-08, 21:10   

zgadzam się z przedmówcą. Mi kiedyś na trzepaku wyszło w A4 60% a amortyzator tylny był w totalnej agonii że aż koło podskakiwało na dołkach.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Kuba123 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Morąg
Wysłany: 2015-03-10, 21:43   

Amory jeszcze są w miarę o auto się trzyma drogi a sprężyny są całe siedzą ok w gniazdach a tuleje w wahaczach tych dolnych są wymienione a w zwrotnicach tuleje jak rozbierałem wahacze wyglądają dobrze wsadzałem śrubokręt gruby w nie (dziurkę) to są sztywne jedynie co może nie być tak to te górne wahacze i te boczne zmienię je w tygodniu i zobaczę dalej co się będzie dziać a tulejki na moście bo mam wybite nie mogę znaleźć ich na allegro mógł by mi ktoś wysłać link z góry dziękuje pozdrawiam
 
 
tomig 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-03-20, 21:43   

Objawy - auto stoi wysoko , tył bardzo twardy i nie amortyzuje
audi a8 z NIVO
Co może być przyczyną ?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-21, 07:46   

Zblokowany amor
_________________

 
 
tomig 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-03-21, 10:28   

Czyli oba do wymiany ?
 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-10, 16:11   

tomig napisał/a:
Objawy - auto stoi wysoko , tył bardzo twardy i nie amortyzuje
audi a8 z NIVO
Co może być przyczyną ?


Zbyt wysoko uniesiony tył - trzeba sprawdzić korektor wysokości zawieszenia (jest pod tylnym mostem). Jeśli się opuści i nie będzie taki twardy, to znaczy, że jest ok. Jeśli się opuści i nadal będzie twardy, to gruszka przy siłowniku do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.