Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] jak sprawdzić stan pierścieni  
Autor Wiadomość
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-31, 10:35   [D2 95 4.2PB ] jak sprawdzić stan pierścieni

jak w temacie Panowie. pacjent d2 pre FL 4,2
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-01-31, 13:26   

jedyne co bez sciągania ich to mierzyć ciśnienie na cylindrach i ewentualna próba olejowa przy pomiarze...
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-31, 14:55   

cisnienie mierzone na każdym po ok 11
a jak robi się tę próbę olejową? obawiam się, że mam problem, bo tydzień temu robiłem głowice i mimo kompletu znowu zjadło mi olej... jak okaże się ze pierścionki...to chyba się pochlastam..
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-31, 15:31   

U mnie wychodzi miedzy 11,9 a 11,1 próba olejowa na na cylindrze gdzie było najmniejsze ciśnieni wyszło 13,3 srednio większość samochodów po zalaniu oleju cisnienie wzrastało o 2bary, na 3000km dolałem 300mil oleju i mam wyciek z silnika.
Wlewasz do cylindra ok3-5cm3 oleju i mierzysz cisnienie potem najlepiej odessać ile sie da.
Pomiary robione na ciepłym silniku.
Pozdrawiam
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-02-01, 13:22   

u mnie wychodzi po ponad 13 a i tak lubi olej :P
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-02-01, 14:47   

U mnie ciśnienie jak sprawdzałem również było ok. A po Wymianie pierścionków, spalanie oleum spadło i to znacząco.
Dodatkowo dodam że szpary na zamkach w pierścieniach były gigantyczne, a nowe założone miały w granicach fabrycznych szparek. Gdzieś to tam opisywałem na forum.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-02-01, 15:17   

Na zużycie oleju głównie mają wpływ pierścienie olejowe. Ja w jednym ze swoich aut miałem ogromne zużycie oleju a kompresja ok 16bar na każdym z tego względu że olej doszczelniał tłok.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.