Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Log auta z nowa przeplywka potrzebny 4.2  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 20:50   [D2 preFL ALL ] Log auta z nowa przeplywka potrzebny 4.2

Mam taki problem, badalem kilkanascie aut vagiem i przepływki zawsze pokazywały w okolicy 200. Wydaje mi się że to zdecydowanie za malo. Ma ktos loga pod obciazeniem samochodu z nowym przeplywomierzem? Nawet z pedalem w podlodze w bloku 4 uchylenia przepustnicy siegaja maksymalnie 85%, kiedy ta przepustnica otwiera sie na 100? Bo mam uzasadnione podejrzenia ze jesli przeplywka nie pokaze wiecej to i przepustnica do konca nie pojdzie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 20:54   

Przepływka powinna pokazać w granicach 248g/się jeśli jest nowa / sprawna...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 20:56   

Mowisz o przedlifcie? Przepustnica na lince więc sprawdź jej naciąg bo może się zluzować. Moja wiekowa przepływka wskazała 218 więc jeszcze pojeździ. Fakt że sprawdzałem jak miałem jeszcze lekko luźną linke od gazu i nie otwierała do końca lecz wtedy o tym nie wiedziałem.
Jesli jednak jest dobrze naciągnięta linka to czujnik położenia przepustnicy może mieć zadyszkę

Przy okazji zrobie jeszcze jednego loga ale to jak poogarniam sprawy :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:02   

Tak czy inaczej 4,2 w okolicach 200g/s to zdecydowanie za mało. Ja taki odczyt miałem i auto było zamulone. Kupiłem nową przepływke i po pierwszym logu miałem takie wartości



Z tym że przepływka do FL to koszt z rzędu 350zl a do PreFL chyba ponad 800zl :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 21:04   

Tak do staruszka jest droższy nie wiedzieć czemu...
Jesli wskazuje 200 to już umiera jak moja wskazała wtedy 218 to teraz bedzie z 220 a to juz w normie.
Martin w FL powinna wskazywac nieco więcej-310PS masz.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 21:07   

Kurde widzicie, kilkanascie sztuk pokazywalo do 200 wiec przyjalem to za norme. Te 242 robi robote. Naciag linki sprawdze bo po wdepnieciu w podloge kurde nie pokazuje mi w 4 bloku full throttle i mam wrazenie ze auto jedzie za slabo.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:08   

No dokładanie 248g/s tak więc myślę ze te 242 w porównaniu do 180 które miałem wczesniej to super wynik, a auto ma teraz power ohne Ende ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-21, 21:13   

Dobra, napne linke i zrobie logi, jak pokaze mniej jak 230 to zrobie czyszczenie, jak czyszczenie nie pomoze to bede wymienial.

Aaa i stwierdzam jednoznacznie ze musi byc cos nie tak bo mi automat za wczesnie biegi zmienia (kolo 6,1k) Na bank cos z linka musze miec.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:19   

W jakim zakresie obrotów, które biegi wrzuca?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 21:22   

U mnie ktoś pochrzanił coś z linką,jej zabezpieczenie było z drugiej strony,jeździłem z tym dobre 6 lat :D Skutkiem tego się zluzowała i z półtora cm jeszcze mozna było ją pociągnąć przy pedale już w desce.
Wskazaniami przepływki wyższymi od 220 sie nie martw jest ok. Z wiekiem każda nieco słabnie.
Co do biegów jak wszystko posprawdzasz może zmień kodowanie jak ja (niedawno pisaliśmy o tym) sprawa sie zmieniła i jest lepiej :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-21, 21:23   

Na wskazania przepływki ma wiele czynników takich jak filtr powietrza czy też szczelność dolotu.
Jeśli dolot będzie nie szczelny będzie sobie jakąś swoją procentowością ciągną powietrze bokiem. Zmniejszając tym samym przepływ powietrza prawidłowym kanałem przez przepływomierz.

Dlatego też w silniku typu gaźnik jest to nieistotne.
Natomiast w naszym przypadku jej prawidłowe wskazania przekładają się na obliczenie odpowiedniej mieszanki paliwowo-powietrznej pracę skrzyni biegów, kulturę pracy, rozruch itp.

Wiele osób w ogóle nie zdaje sobie sprawy z tego jak niewielka nieszczelność potrafi wpłynąć na prace owej jednostki napędowej.
Ja to przechodziłem ostatnich czasy i byłem naprawdę w szoku. Szukałem winy w wielu podzespołach choć mój kolega uparł się bym szukał lewego powietrza i miał racje.

A wskazania przepływki również miałem zaniżone tak jak piszesz.
http://www.a8team.pl/d2-9...ach-vt13911.htm
sam zobacz
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-21, 21:36   

ernesto napisał/a:
prawidłowe wskazania przekładają się na obliczenie odpowiedniej mieszanki paliwowo-powietrznej pracę skrzyni biegów, kulturę pracy, rozruch itp.


Potwierdzam! U mnie po wymianie przepływki, nie wspominając o poprawie kondycji silnika, zmieniła się również praca ASB i teraz pracuje praktycznie niewyczuwalnie
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-24, 20:51   

Dobra, czeka mnie wiecej pracy niz myslalem, po wstepnym rozebraniu silnika oczom moim ukazalo sie kilka cewek z BMW i jakies lepienie tej gumy miedzy przepustnica a rura ssaca. Temat na razie otwarty bo trzeba czesci kupic ale mam jeszcze jedno pytanie:

Napiąłem linkę gazu tak jak należy ale dalej mam problem. Nawet przy otwarciu przepustnicy z palucha na full na vagu widzę że uchylenie jest na 87% zaledwie. Może ktoś z Was sprawdzic jak to u Was wyglada? Bo teraz nie wiem czy powinienem rozbierac potencjometr i cos przy nim grzebac czy to normalne.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-24, 20:56   

Bugalon napisał/a:
Nawet przy otwarciu przepustnicy z palucha na full na vagu widzę że uchylenie jest na 87% zaledwie.


Chyba raczej są to stopnie inaczej kąt otwarcia.
Przepustnica nie otwiera się na stopnie.
Pełne otwarcie przepustnicy jest 90 stopni
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-24, 21:23   

Witam
Kolego wejdz sobie na skrzynie i w grupie 2 masz otwarcie przepustnicy w % u mnie jest 99.61%
Również w silniku grupa 4 otwarcie przepustnicy w stopniach u mnie jest 89,
w tej samej grupie pozycja czwarta to co widzi komp :

Na biegu jałowym - pedał puszczony
Czesciowe otwarcie - czesciowo wcisnięty
Przepustnica całkowicie otwarta - gaz do dechy
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.