Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Czyżby skrzynia do remontu? Pomocy!!  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 11:48   [D2 ALL ] Czyżby skrzynia do remontu? Pomocy!!

Witam. otóz dzisiaj rano wyjeżdzając z parkingu jak auto juz było ciepłe przy max skreconych kołach coś pstykło i wszsytkie biegi podświetliły sie i skrzynia weszła w tryb awaryjny.
Do tyłu jedzie normalnie.
Dziwne rzeczy dzieją sie inne:
- wszystkie zegary wariują jak stroboskopy
- świeci akumulator na Fis-sie
- włączają sie kontrolki ABS i ESP
- miga i wyje na czerowno na FIS czerwona kontrolka hamulców

Błedy jaki zczytałem

Silnik:
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
16518 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
16947 Zasilanie systemu - wysokie napięcie
532 Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania
18159 Zasilanie - napięcie zbyt wysokie

Po skasowaniu zawsze powraca bład 18159

Próbowałem jechać po skasowaniu i po ujechaniu do przodu kawałka znow tryb awaryjny??
Miał ktoś podobne szopki?
Szukać mechanika i nowej skrzyni?

Dodam że dzisiaj była pierwsza zimowa noc i dzień czyżby coś wspolnego?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-11-24, 12:01   

Akumulator może być przyczyną - zacznij od tego .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 12:05   

hmm ale co konkretnie? aku ma rok czasu i raczej nie widziałem zeby miał problemy?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-11-24, 12:18   

Ja bym skugerowal usterke w elektryce... Przypuszczam regulator napiecia... grzybek86, wez miernik i zmierz mu ladowanie... Moze byc tez alternator... Raczej nie jezdzij na tym co by nie spalic czegos jak bedzie za wysokie
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 12:23   

własnie gadałem z gościem od skrzyń ale co robi Mercedesy i powiedział ze raczej obstawia tez elektryke ze szwankuje a reszta jest ok?

sugerujesz ze przy błedach od napiecia tez moze wpadać skrzynia w tryb awaryjny?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-11-24, 12:23   

Dokładnie tak
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-24, 12:30   

grzybek86, Automat sterowany elektronicznie przy jakichkolwiek błedach bedzie wariował więc nie skazuj sie od razu na ścięcie.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 12:34   

no oby to było to bo generalnie skrzynia chodzi wyśmienicie az do teraz. pamietam ze jak szwagrowi padła to nie miał dyskoteki na zegarach a u mnie jest i to nie byle jaka. musze do elektronika to zawieść niech walczy.
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-11-24, 12:57   

grzybek86, zanim zawieziesz gdziekolwiek auto, wez zwykly miernik za 15 zeta i zmierz mu ladowanie na klemach... Bedziesz wszystko wiedzial od razu jak napisalem Ci wczesniej ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 13:13   

No jutro rano zmierze bo dzis juz do roboty jade. Jesli ladowanie bedzie zle to moze to cos sugerowac ale co jesli ladowanie dobre bedzie??
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-24, 13:31   

Jak złe to alternator/regulator napięcia w nim.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 13:33   

No to rozumiem. A co jesli bedzie ladowanie dobre?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-24, 13:50   

Po kolei Łukasz. Najpierw zmierz potem sie bedzie dumać.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-24, 13:52   

No ok jutro z samego rana zmierze. Chyba ze jeszcze dzis po powrocie do domu i zobaczymy co i jak. Zawsze cos musi sie stac.
 
 
tomig 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-11-24, 16:23   

Miałem to samo , myślałem że skrzynia a winowajcą był właśnie regulator napięcia .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.