Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] logi dynamiczne gr 90, 93 proszę o wglą  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-09-04, 10:39   [D2 00 4.2PB/LPG ] logi dynamiczne gr 90, 93 proszę o wglą

jak w temacie proszę o wgląd i opinię
http://vaglog.pl/log_230934.html
http://vaglog.pl/log_230932.html
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-09-04, 22:03   

ja piernicze Maciek, jak tak dalej pojdzie to wyladujesz w psychiatryku przez te nastawaniki. Daj sobie na wstrzymanie <boisie> masz oba nowki z ASO i chodza elegandzko, tylko Tobie w uszach juz dzwoni...

ale na pocieszenie Ci powiem ze nie jestes sam bo ja tez przy kazdym rozruchu nasluchuje <faktycznie> i czasem moze cos tam uslysze ale wole myslec ze to np ktorys popychacz i pewnie tak jest :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-04, 22:27   

Odpalił i z pół sekundy było cos tam i wsio. Potem wsadził mnie w auto i robilim te logi i juz mu mówiłem po drodze że wsio gra. :D
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-09-05, 10:28   

wiem Marcinie wiem :D , Apo mnie też zazwyczaj szybko sprowadza na Ziemie :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-05, 10:43   

W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-05, 11:20   

Maciek chyba wiesz co masz robić. Zostaw te nastawniki w świętym spokoju
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 11:41   

W cayenne 4,5 sa nastawniki ktore sie nie psuja,silnik ardzo podobny do 4,2 więc może taki swapik i w końcu wam sie dusza uspokoi :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-09-05, 14:10   

michalwruszak napisał/a:
W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?


watpie zeby kiedykolwiek jakies zera byly nawet na nowych <bezradny> jesli jest jak najblizej ku 0 zeru to jest super
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-09-05, 19:05   

czy na podstawie tego mozna coś powiedzieć o nastawnikach?
http://vaglog.pl/log_215211.html
http://vaglog.pl/log_215212.html
czy troche za krótkie?

Tak czy tak raczej zabiorę się za ich wymiane w tym miesiącu. Po odpaleniu po nocy słychać je 1-2 sek ,no i jak auto się zagrzeje mam wrażenie że słychać jakieś grzechotanie pod pokrywami.
Oczywiście przestudiowałem instrukcje martin_rs4 i bede wymieniał samemu. Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-09-06, 08:26   

kryhawrc napisał/a:
Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?


w obu, ponieważ są to takie same głowice odwrócone tylko względem siebie, tak że na lewej nastawnik jest z przodu silnika a w prawej niestety z tyłu. Ale wszystko sie da zrobić ;)

Jeśli nie chcesz wymieniać łańcucha to tylko górny wałek wywalasz a do wymiany łańcucha niestety potrzeba nie dość że oba wywalić to najpierw cały rozrząd w dół :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-09-06, 10:15   

Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.
A z logów coś widać-czy mocno wyjechane nastawniki?
To że stukają chwile po odpaleniu to pół biedy- gorzej że słychać to grzechotnie po nagrzaniu.
No ale w sumie z tego wynika że są do wymiany.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-09-06, 11:57   

kryhawrc napisał/a:
Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.


jesli nie beda zepieczone to wychodza elegandzko. Musisz tylko delikatnie jakims cienkin plaskim srubokretem, albo jakims "szpikulcem" raz po raz z kazdej strony podwazac i tak wyjdzie. Tylko nie zapomnij po jego wyjeciu wycisnac oleju bo Ci po zaworach pojdzie <zeby>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-09-06, 13:42   

Ok bede uważął. Zanim odpale obrócę kilka razy wałem na sucho.
W tym tygodniu zamówie(te co Ty- z Inowrocławia) a pod koniec miesiaca dopiero sie zabiore za wymianę, albo na początku pażdziernika mam nadzieje że do tego czasu nie narobi żadnych szkód.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-06, 13:51   

kryhawrc, Przypomne tylko że szeryfisch trafił na buble z Inowrocławia. WIec nie kazde smigają i sa takie co dopiero po odpaleniu potrafia zniszczyc głowice.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-09-06, 16:44   

Nie mam wyjścia chyba.Nie mam 4 tyś na oryginały, a nic sensownego poza tym chyba nie ma <hmm>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.