Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Różnice w głowicach - AQF a AQH  
Autor Wiadomość
toshi0759 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 16
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-05-20, 20:56   [D2 99 4.2PB/LPG ] Różnice w głowicach - AQF a AQH

Cześć

Czy ktoś z was orientuje się może czy głowice między tymi silnikami (AQH --> AQF) są zamienne?

pozdrawiam
Kuba
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-20, 21:20   

Napewno nie są zamienne w całości - S8 ma inne wałki i pare innych rzeczy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
toshi0759 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 16
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-05-20, 21:24   

Chodzi mi konkretnie o głowicę taką, jak w tej aukcji.

http://allegro.pl/glowica...6818136006.html

Zastanawiam się czy sprzedawca czasem nie wypisuje bzdur w ogłoszeniu, pisząc że pasuje do: AQJ ANK AQH AUP BCS
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-20, 21:32   

Wg numerów jest to głowica do silnika AQH AVP i pewnie też innych 340 i 360hp

Napewno nie do AQF - nawet tam nie ma o tym info
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
toshi0759 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 16
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-05-20, 21:36   

Wielkie dzięki za wyjaśnienie :]
A hipotetycznie, gdyby do AQF'a założyć dwie takie głowice od S8 (czy to w ogóle możlwie?) - czy działałoby to poprawnie i za sprawą ostrzejszych wałków przybyłoby mocy? <amasz> Czy całkowicie źle rozumuje? :P
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-20, 21:37   

Fizycznie to możliwe jest - ale wymagało to by więcej zmian . Moim zdaniem jest to nieopłacalne .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
toshi0759 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 16
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-05-22, 13:50   

Więcej zmian? Jakie są różnice między taką głowicą a głowicą AQF, które uniemożliwiają ich zamianę na zasadzie Plug&Play? Jestem ciekaw, bo i tak chcę zregenerować swoje głowice (wyślizgane prowadnice zaworowe, pali dużo oleju, dymi na niebiesko przez chwilę po odpaleniu). A gdyby się okazało że za parę złotych więcej mogę mieć nowe kompletne głowice (razem z oryginalnymi nastawnikami), to wydaje mi się że gra warta świeczki.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-05-22, 22:29   

to sprzedaj tego paśśśśśśśćććććia
i kup sobie s8 :]
Poważnie ci to piszę
albo wywal automat i manual wtedy mocy jest więcej
 
 
toshi0759 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 16
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-05-22, 23:11   

Oj nie, tak to nie :P
Autko kupiłem za fajną kasę z kilkoma niedomaganiami o których wiedziałem. Największym jego plusem jest to, że do 2015r. było serwisowane wyłącznie w ASO i miało jednego właściciela - dzięki temu znam praktycznie całą jego historię i na przykład wiem, że Niemiec wymienił w 2012 skrzynię. W ASO. Tak. Bez jaj. Od wymiany 8mka przejechała 50tyś km więc skrzynia prawie nowa, szkoda "wywalać" :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.