Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Szuranie, tarcie w zaciskach hamulcowyc  
Autor Wiadomość
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-19, 21:53   [D2 96 4.2PB/LPG ] Szuranie, tarcie w zaciskach hamulcowyc

Witam.Mam problem po wymianie klocków hamulcowych,Tarcze 29mm oryginale audi,klocki ATE ,wymieniony płyn hamulcowy też ate,wymienione przewody elastyczne . Problem jest taki że po przejechaniu około 15km klocki zaczynają ocierać się delikatnie o tarcze ,zaciski wyczyszczone tak że wyglądają jak nowe wymieniłem też każdą gumkę w zaciskach i nic dalej to samo . Czy może to być wina serwa lub pompy.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-20, 06:36   

Marcin1981 napisał/a:
Problem jest taki że po przejechaniu około 15km klocki zaczynają ocierać się delikatnie o tarcze

Hmm, grzeje Ci się hamulec nadmiernie? Bo klocki zawsze delikatnie biegną po tarczy. Jak dzwignięte auto to z dużym oporem obracasz kołem?
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-20, 07:28   

Koło kręci się bez oporów,ale hamulce mocno się grzeją .
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-20, 09:45   

Grzeją się bo hamujesz, to nie wystygnie w 30s. Jak się koło kręci leciutko to znaczy ze go nie hamują i jest jak powinno być.
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-20, 09:49   

A ja po ostatniej wymianie klocków z tyłu po przejechaniu kilku km słyszę charakterystyczne "ćwierkanie", "popiskiwanie" czy jak tam to zwał. Częstotliwość wzrasta i maleje wraz z prędkością. Wystarczy, że leciutko położę stopę na hamulcu, a "ćwierkanie" ustaje. Na podnośniku koło kręci się bez oporów.
_________________

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-20, 11:25   

A jak szybko rozkręcisz to nie "ćwierka"? Bo wydaje się ze to klocek o tarczę pociera i wydaje dzwięki. Ale jak już wcześniej pisałem, klocek zawsze pociera o tarczę i nie znaczy ze coś jest zle, ale takie dzwięki wiem że są drażniące <lipa>
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-20, 17:36   

chyba już po tarczach ,zrobiłem 300 km.jak już wracałem to przy 80 km/h klocki wchodziły w rezonans jak w starym autosanie tylko ciekawe czy klocki ocalały .No i tarcze fioletowe :(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-09-20, 20:46   

Marcin, to z przodu czy z tyłu masz taki cyrk?
_________________
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-20, 20:58   

Przód,normalnie jakaś masakra ,dwa tygodnie zapobiegawczo wymieniłem klocki bo miały ze 3 mm grubości ,kupiłem klocki textar i przy hamowaniu ze 150 do 100 zagotowały się to kupiłem ate i tylko tyle że nie piszczały ,oczywiście każde zrobiły 200-250 km bez poważnego hamowania byłem na stacji koleś powiedział że wszystko igła .Ale zrobię 15 km po mieście i już zaczynają wpadać w rezonans .Dzisiaj ostro próbowałem za hamować i kicha straszna smród i hamulec pod koniec jak gąbka .Jak dojeżdżam do świateł w wrzucam Neutral i auto się toczy bez żadnych problemów .
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-20, 21:44   

Marcin1981 napisał/a:
No i tarcze fioletowe :(

chyba będą biły już
O ile się dobrze orientuję to masz 4 klocki na kolo, zacisk lukas. Lubisz dynamicznie jezdzić, więc hamulce to będzie to, co zniechęci Cię skutecznie do tego auta. Ja tak miałem i zmieniłem na tarcze 360 z D3 i teraz jest dobrze, wcześniej nie umiałem dojść do ładu z hamulcami.
Ostatnio zmieniony przez Gabriel 2014-09-20, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-20, 21:45   

Właśnie najlepsze jest to że jeszcze nie biją ;)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-20, 21:51   

To znaczy ze nic im jeszcze nie ma
Marcin1981 napisał/a:
klocki wchodziły w rezonans jak w starym autosanie
tylko nie wiem co to znaczy w takim układzie
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-20, 21:51   

Znam ten ból. Dlatego niestety zamiast inwestować w nowe tarcze i klocki, poszukam zwrotnic od FLa i zakładam zestaw z D3.
Bez obrazy dla konstruktorów ale te zaciski to jest pomyłka, tak samo jak było z UFO w D11.
Jak wszystko nowe to pięknie chodzi ale... no właśnie ale lata lecą.
U mnie też był założony nowy zestaw i po jednym hamowaniu na nagłym czerwonym zaczęła się męczarnia z trzepaniem kiery, teraz piszczenie i ocieranie. Te zaciski to nie jest idealne rozwiązanie konstrukcyjne i nie czarujmy się z biegiem czasu sprawia dużo problemów.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-21, 16:39   

U mnie nowa seria ma już kilka tyś za sobą(zimmermann+ferrodo) Pare jakiś sytuacji było,czasami delikatnie se popiszczą ale to na zewnątrz tylko słysze. Jednak jak się skończą zakładam z D3-bedzie profi :)
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-09-24, 19:29   

Cześć.Wymieniłem tarcze na zimmermann i jest super,a o co chodzi że stare się tak zachowywały to hu... wie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.