Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem  
Autor Wiadomość
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-01-03, 17:22   [D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem

Witam, problem polega na tym że, jak puszcze gaz podczas jazdy obojętnie na jakim biegu to obrotomierz nie schodzi płynnie tylko zeskakuje co 100-200 RPM i przy tym odczuwalne jest szarpanie samochodem ( skrzynia TIP)
1.Błędów brak
2.Stan oleju w skrzyni sprawdzony
3.Nowe filtry
4.1500 km. temu wymieniony przepływomierz
5.1500 km. temu wymieniona gruszka od turbo

Proszę o jakieś propozycje...
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-03, 21:31   

czy robi to gdy zrzucisz na N i auto zwalnia?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-01-04, 14:33   

Nie tak nie próbowałem, nigdy nie wrzucam N podczas jazdy dopiero jak samochód stanie całkowicie. Dzisiaj zauważyłem rano takie coś po zapaleniu zimnego silnika (skrzynia w pozycji P) obrotomierz skakał w zakresie 900-1050 RPM i to dłuższy czas, dopiero gdy silnik się rozgrzał i obroty spadły do ok 800 RPM te skoki przestały być odczuwalne...
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-04, 14:42   

a jak u ciebie ze świecami :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-01-04, 15:13   

damian pobudka
to jest diesel ;-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-04, 15:33   

tomek87g, wiem że diesel ma żarowe świece , jak nie będą domagać to też wpływa na kulturę pracy silnika , może nie równo pracować , mieć problemy z odpalaniem itp , czy się mylę , czy to tylko przypadłość PB :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-01-04, 15:42   

jak nie beda domagac to z odpaleniem beda klopoty jak zimno jest
ale jak motor ciepły to mozesz je nawet odłaczyc i bedzie ok
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-04, 17:45   

no widzisz Tomku , nie miałem do czynienia z dieslami :mrgreen: to znaczy nie miałem diesla :mrgreen: Jeździć jeździłem :mrgreen: ale tylko jeździłem ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-01-04, 20:32   

Świece żarowe są ok...ale to szarpanie jest też po nagrzaniu silnika do 90C
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-04, 21:43   

rozumiem ze silnik na jalowych obrotach plywa czy tam poszarpuje?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-01-05, 00:59   

obawiam się, że bez logów statycznych się nie obejdzie.
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-01-05, 13:29   

Lechu napisał/a:
obawiam się, że bez logów statycznych się nie obejdzie.


Które grupy mam zrobić?

[ Dodano: 2012-01-05, 13:34 ]
szeryfisch napisał/a:
rozumiem ze silnik na jalowych obrotach plywa czy tam poszarpuje?


Na jałowych obrotach prawie nic nie czuć, najgorzej jest podczas hamowania silnikiem i po zapaleniu zimnego silnika kiedy to obroty są w granicach 900-1100 RPM
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-05, 16:24   

a jakie sa korekcje?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-01-05, 16:39   

szeryfisch napisał/a:
a jakie sa korekcje?


Nie bardzo łapie o co chodzi? Chodzi Ci o korekcje wtrysków na cylindrach?
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-05, 22:25   

tak, wlasnie o to. Moze ktorys cylinder niedomaga.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.