Siema.
Na aku podczas pracy silnika i włączonych wentylatorach mam ładowanie 13,8v
Na ori ecu pokazuje wtedy 12,4v.
Oprócz ori ecu zamontowane jest EMU.
Słabe masy wykluczam bo Emu ma oddzielną masę do silnika a z silnika grubym kablem do karoserii i tam też pokazuje takie samo napięcie jak na ori ecu.
Problem dopiero zaczyna się podczas ostrzejszej jazdy bo napięcie na serownikach spada nawet do 11,7v przy 6k obrotów i zaczyna czasami gubić zapłony.
Mi to wygląda że gdzieś na wiązce plus ma za słaby styk.
Co byście polecili sprawdzić?
Są jakieś typowe newralgiczne miejsca do sprawdzenia?
Jakieś złącza wtyczki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum