Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Dobór maglownicy  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-06, 19:40   

Możesz jeździć, u mnie postukuje czasem przy minusowych temperaturach od poprzedniej zimy. Na wiosnę wyślę do ZF na regenerację i będzie prawie nówka.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-12-06, 19:46   

generalnie to każdy jeden luz w zawieszeniu to jest sprawa do roboty czy można jeździć? Nie wiem nie jestem wróżką auto na podnośnik i sprawdź ale powiem szczerze że to auto jest cholernie ciche w środku i jak dolatują jakieś stuki z zawiasu to raczej są to już sprawy pilne. Bo stuka wtedy kiedy jest naprawdę dobrze wywalone. Delikatne luzy są w zasadzie w tych autach nie słyszalne a wychodzą przy okazji rutynowych przeglądów.
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-06, 20:17   

danishow...a jaki koszt naprawy w ZF?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-06, 21:06   

250-400 euro
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-07, 14:26   

miaziol napisał/a:
generalnie to każdy jeden luz w zawieszeniu to jest sprawa do roboty czy można jeździć?


to też zależy czym ten luz się objawia. U mnie stuka maglownica ale tylko trzy kręconych kołach jak jade po jakimś nierównym terenie, lub np. przy wjeżdżaniu na krawężniki itp....

jeżdże z tym już chyba 1,5 roku, ale będę oddawał na regenerację na Łubinową w Łodzi. Tam robiłem magie w A4, chłopaki biorą 700pln i dają 24 miesiące gwarancji
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-07, 19:33   

Dzieki martin_rs4 za informacje...
u mnie luz objawia sie jak jade po nierownosciach,nie ma znaczenia czy szybko czy wolno.Jka najezdzam na jakas nierownisc badz dziure to stuki sa odczuwalne.
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-12-07, 20:43   

No w łodzi to tylko łubinowa, ja tam oddaję całe auto w razie w jak by trzeba było wyciągać bo coś pokopali to jest ich robota nie moja :D . No chyba że przy okazji ją wytargam. Co do luzu wiesz no po prostu jak słychać stukający sworzeń czy końcówki drążków to w tym akurat aucie trzeba to robić już. Jeśli luzy są wewnątrz maglownicy na tulejach cy cuś to faktycznie nie ma ciśnienia. Tyle że kolega sam nie bardzo do końca wie gdzie mu stuka. Dlatego dla własnego bezpieczeństwa podjechałbym na pierwszą lepszą stacje diagnostyczną i zapłacił te 50 zeta za sprawdzenie co to. Bez tego to taka trochę loteryjka jest. Ja osobiście przez neta nie doradzę nikomu czy może z tym jeździć czy nie. Tyle że ja z zawodu mechanik to może trochę inaczej do tego podchodzę.
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-08, 07:05   

Oczywiscie,ze bylem na diagnostyce,porzadnie bylo sprawdzane,zero jakichkolwiek luzow z przodu,tylko stuki dobiegajace z okolic magla.Przy szybkich ruchach prawo-lewo na zgaszonym silniku.
I czasami tez kierownica slabo odbija(prostuje sie) przy wyjezdzie na prosta.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-08, 07:48   

Rentek napisał/a:
I czasami tez kierownica slabo odbija(prostuje sie) przy wyjezdzie na prosta.


może ktoś już próbował "wygłuszyć" luzy maglownicy tą śrubą i ją dokręcił tak, że teraz ciężko odbija. Jest w ELSA opisane aby na to właśnie uważać.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.