Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Oporne wspomaganie  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 21:38   

Apophis napisał/a:
Zaworek servotronica jest wymienny.

do wymiany zaworka maglownicę trzeba wyciągać?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-26, 22:04   

beyer28 napisał/a:
do wymiany zaworka maglownicę trzeba wyciągać?


tak, niestety jest tak umiejscowiony ze nie dojdziesz do niego, poza tym ma tak male srubki, ze porazka totalna...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 22:44   

Dokładnie-moja musiałem rwać i wieźć do firmy by wymieniła zaworek... Warto sprawdzić przy ewentualnym montażu przekładni stan owego zaworka bo ma żelazny dekielek i mi po prostu zgnił wywalając cały płyn z układu...
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-04-27, 10:38   

U mnie to samo. Poprzedni właściciel regenerował magiel zmienił pompe i ostatnia rzecz to zaworek. Pytanie kto mi to zrobi :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-04-27, 10:41   

Maciek - jedz do Marka - http://www.a8team.pl/marekp750,u,2306.htm

Napewno ten Temat Ci ogarnie :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-04-27, 11:18   

Ok. Dzięki
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-06-25, 16:34   

W swojej w koncu doszedłem co i jak ze wspomą :)
w skrócie opiszę co i jak. Pierwsze objawy ok rok temu ,kiera raz jednym palcem działała ,raz z oporem :/ Podczas jazdy i na postoju ,nie było reguły. Objawy zaczęły się nasilać, i odzywać pompa. Najpierw wymiana płynu ,niewielki efekt. Następnie wymiana pompy,zrobiło się cicho ,na zimnym ok ,po zagrzaniu ciężko ,na wolnych obrotach.Dodając gazu było ok, rokowania padły na Servotronic ,sprawdzałem przekaźniki ,bez efektu,do samego zaworka nie byłem się wstanie dobrać ,ani bardzo sprawdzić czy działą( kostka odpinana ,przy samym zaworku) Zima była olałem temat. Na wiosnę znów bule i męki ,niestety zaobserwowałem ,że przekładnia zaczyna podciekać. Poszperałem pojeździłem ,udało mi się kupić Magiel bez zaworka :) . Bedąc przekonanym iż to on mi nawalił.Szybka wymiana magla,płynu itp (sam wymieniałem) pięknie chodzi :) jednym palcem. Niestety mój entuzjazm dość szybko został ostudzony. Mianowicie stojąc pod sklepem,czekając na lubą kręcę sobie kier... zadowolony jak lekko ,a tu zonk po chwili ,nie moge ukręcić. Dodanie gazu trochę lepiej. Macha w górę zaglądam czy nie wyciekł płyn,czy coś , no nie wszystko ok. Wracam do Auta kręcę znów a tu jednym palcem idzie. Zgłupiałem ,karpia zrobiłem zdziwiony co się dzieje. I tak parę razy było ,raz dobrze raz kijowo :/ aż w końcu ciągle ciężko. Powrót do garażu ,szybka decyzja ,zmiana pompy na starą (głośną) szybka wymiana, hmmm ciężko ale inaczej. Wymieniłem śrubunek z zaworkiem na dolocie do przekładni,ale bez efektu. Zdecydowałem się na wymianę następnej pompy. Dzisiaj przyszła ,szybka wymiana i wszystko działa jak nowe :) Jak na razie ,testy były ,żadnych dziwnych zachować ,więc liczę że w koncu będzie ok :) Może komuś w czymkolwiek pomoże, moja przygoda z maglem ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-06-25, 21:21   

opiłki były w układzie <bezradny>
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-18, 14:42   

gdzie ewentualnie mozna dokupic sam czujnik? wszedzie sa tylko do D3? tylko serwis?
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-05, 16:13   

Kto moze polecic jakas dobra firme od regeneracji maglownic z servotronikiem najlepiej ze slaska ale nie koniecznie. Jakie macie doswiadczenia po regeneracji i ile placiliscie
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-08-28, 21:17   

Grzybek i gdzie oddałeś swój magiel? :)
 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-12-15, 22:56   

Trochę wzruszę temat. Problem u mnie jest taki, wspomaganie chodziło petarda, wszystko leciutko itd. No ale zaczęło z niej lecieć. Oddałem do warsztatu, zregenerowali magiel, zmontowali i dupa. Zaczęło ciężko chodzić, przerywać, blokować się, jedna wielka masakra. Stwierdzili że pompa nie daje rady bo szczelny magiel za duże obciążenie daje. Pompa do regeneracji, ponoć się nie dało. Kupiłem używkę, sprawdzili, też lipa, zwróciłem. Zaproponowali zregenerowaną przez nich, sprawdzoną itd. Zamontowali i też dupa. Chodzi ciężko na wolnych obrotach, doda się gazu jest ok, chociaż czasem przytnie. Stwierdzili że magiel źle zregenerowany. Kupiłem używany magiel, zero poprawy, cały czas to samo. Oczywiście oni twierdzą że jest znaczna różnica i u nich wszystko działa, tylko jak ja zaczynam kręcić widocznie się psuje. Ale nie wiem czy dobrze kombinuję, wszystko się sprowadza do pompy chyba raczej? Układ wielokrotnie czyszczony pod względem opiłków itd. Płyny zmieniane na wszystkie możliwe i zero różnicy. Temat w ogóle się ciągnie od lipca, nerwów już na chłopa nie mam.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-15, 23:07   

czekaj bo nie rozumiem...robiłeś magiel w jakimś zakładzie i tam cały czas jest prowadzona naprawa tak? To skąd takie wnioski przez miechaników ???

Kondek25 napisał/a:
Oddałem do warsztatu, zregenerowali magiel, zmontowali i dupa.

Kondek25 napisał/a:
Stwierdzili że magiel źle zregenerowany.


dalej z tego co wiem to pompy w naszych A8 nie da sie zregenrować ze względu na brak cześci zamiennych. A tu :

Kondek25 napisał/a:
Pompa do regeneracji, ponoć się nie dało.
Kondek25 napisał/a:
Zaproponowali zregenerowaną przez nich, sprawdzoną itd. Zamontowali i też dupa.


Byłem w firmie która od lat robi tylko magle i pompy i chciałem swoją zregenerować, ale od razu powiedzieli, że tych pomp się nie da naprawić <bezradny>

Czy maglownice masz z servotronikiem czy bez?

Kondek25 napisał/a:
Ale nie wiem czy dobrze kombinuję, wszystko się sprowadza do pompy chyba raczej?


no na to by wychodziło...a czy pompa wydaje jakieś odgłosy? Jęczy, buczy, zgrzyta cokolwiek?

Kondek25 napisał/a:
Płyny zmieniane na wszystkie możliwe i zero różnicy


rozumiem, że ori płyn z ASO też zalewałeś ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-12-16, 12:23   

Fakt, trochę chaotycznie napisałem.

Warsztat oddał dalej do regeneracji, jak się okazało magiel był regenerowany w jednym zakładzie, a później pompa w drugim. I jeden na drugi zrzucał winę.

Jeśli chodzi o pompę, nie wiem czy są części czy nie, ponoć moja pompa była w takim stanie że nie dało się jej zregenerować. Docelowo dali jakąś swoją, niby regenerowaną, chyba że jakiś chinol.

Pompa nie wydaje żadnych dźwięków, jest cisza. Chłopaki od pompy twierdzą że była sprawdzana i cały czas daje 120 Bar.

Magiel z serwo. Przekaźnik cyka jak się włączy zapłon.

Ja osobiście płynów nie zmieniałem, wszystko na warsztacie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-16, 12:47   

Kondek25 napisał/a:
Magiel z serwo.


a jak kabel wygląda? Nie przetarty nigdzie?

Kondek25 napisał/a:
Ja osobiście płynów nie zmieniałem, wszystko na warsztacie


to spytaj się może jaki płyn wali, bo to też ma duże znaczenie. Ale radziłbym zrobić jeszcze raz płukankę (np. FEBIm) i zalać nowy oryginalny płyn z ASO.

Już wiele razy było udowodnione, że tylko na ori płynie działanie układu wspomagania się poprawiło... 1 litr tego płynu kosztuje niecałe 50zł. i jeden litr też starczy na cały układ.

Ktoś kiedyś pisał, że pompa chinol nie wydala odpowiedniego ciśnienia <bezradny> ... ale jeśli Twoja sprawdzona daje 120Bar to ja bym sprawdził ten płyn najpierw.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.