Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] silniczki klap nawiewów  
Autor Wiadomość
Czakv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 17
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-05-01, 17:12   [D2 94 4.2PB/LPG ] silniczki klap nawiewów

Witam mam problem z silniczkiem v68 otóż był spalony lecz po przełożeniu na sprawny kręci lecz jakby brakowało mu mocy i wyskakuje błąd o blokowaniu klap i braku napięcia.. Po pomiarze napięcia międz 5 a 4 pinem wychodzi gdzieś maksymalne napięcie 1.6 V gdzie w silniczku od innej klapy wartośc jest do 9 V . czy to już oznaka padniętego sterownika?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-01, 19:31   

Czakv8 napisał/a:
po przełożeniu na sprawny

"sprawny", oznacza nowy czy używany i skąd pewność, że jest dobry?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Czakv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 17
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-05-02, 09:38   

Przełożyłem silniczek od klapy pasażera na nogi.. Tam dział bez problproblemowo. I tam napięcie sterowania było 9 V
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-02, 10:38   

Sprawdź napięcia bezpośrednio na wyjściu ze sterownika, może z kablami coś nie halo <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Czakv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 17
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-05-02, 13:39   

Poprzedni silniczek mógł zrobić zwarcie i mógł uszkodzić sterownik bo oporność jego jest z 4 ohm a działający ma lekko ohm 100 ohm
 
 
Czakv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 17
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-07-26, 01:48   

Wymieniłem sterownik i adaptacja przebywa na tym silniczku poprawnie czego nie było na poprzednim klimatroniku. Ale cóż dalej wyrzucaa błąd o braku napięcia bądź blokowaniu sie klapy.. Klapa porusza się swobodnie gdy włączam klimatronik to delikatnie 4 raz ruszy się i koniec pracy jego.
 
 
Czakv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 17
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-07-29, 23:34   

Problem rozwiązany. Klimatronik był uszkodzony poprzedni i wymieniony na sprawow a dalsze błędy o blokowaniu się klap chociaż adaptacje jakoś się robiły wynikaly z tego że wewnątrz tego silniczka sam silniczek był biegunami okreconn i działal w druga stronę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.