Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 ] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-05-03, 12:20   [S8 D2 97 ] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż

Mam problem z maglem tzn luzy... niestety luz jest już bardzo duży, mocno słyszalny i odczuwalny podczas jazdy a zobił się nagle w ciągu może miesiąca z lewej strony. Jakie są różnice w maglach? Pomijając oczywiście servotronic który u mnie jest i koniecznie chcę żeby był czy jest jakas różnica w przełożeniu magla A8/S8? Mam na miejscu magiel używany do kupienia z servo sprawny używany od A8 97r ale boję się o przełożenie na kierownicy... Ogólnie im mniej kręcenia kierownicą tym dla mnie lepiej, może były jakies "szybsze" magle w poliftach czy coś? U mnie jest jakies 2,5 obrotu od końca do końca a jak to wygląda u was? Opłaca się w ogóle regeneować maglownicę? Może polecacie jakiś zakład który zrobi to tak jak należy tzn z działającym servotronic a nie zablokowanym zaworkiem...
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-05-03, 23:50   

Miałem w polifcie oryginalnie magiel z servotronicem a teraz siedzi od przedalifta bez servotronica. Wszystko pasuje bez problemów, nie ma różnicy w ilości obrotów itd. Zakładaj śmiało i tak jak piszesz wkładaj z servotronicem bo przekładnia bez przenosi odczuwalnie nierówności z podłoża na kierownicę.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-04, 23:17   

nosmaster napisał/a:
Jakie są różnice w maglach?
Niby tam jakieś delikatne różnice są ale generalnie pasują wszystkie ...nie rezygnowałbym z Servotroica ;)
nosmaster napisał/a:
Opłaca się w ogóle regenerować maglownicę?
Nie bardzo, chyba że zrobisz to w ZF a u nich to już może być drogo, nawet do 450 euro.

Kacper, zamontowałeś tego magla w końcu ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
methanex 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 80
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-05-09, 00:08   

Jestem świeżo po przekładce magla, założyłem magiel z servo z przedlifta s8 do poliftowego a8 z servo . Wszystko poszło bez problemu , działa elegancko
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-05-09, 16:40   

mógłbyś policzyć ile obrotów masz od skrajnego położenia do skrajnego? Najbardziej boję się że będę musiał dużo kręcić kierownicą a bardzo tego nie lubię. Podobno od A6 też pasuje i jest tego sporo to prawda?
 
 
methanex 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 80
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-05-09, 16:42   

Po 18 tej sprawdze

[ Dodano: 2017-05-09, 17:49 ]
2 i 1/4 obrotu
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-05-09, 19:55   

Hmm no własnie to sugeruje, że są jakieś różnica :P mój magiel ma ok 2,5 obrotu a jeśli by się dało to w ogóle chciałbym żeby miał najmniej. Fajnie by było gdyby inni też policzyli obroty, zawsze to jakas nowa wiedza na forum i może się przydać niejednemu.
 
 
methanex 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 80
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-05-09, 20:32   

2 obroty to chyba nie jest dużo ? W samochodzie dość już leciwym. Mniej obrotu to może być w E60 z active steering . Jeździłem BMW z serii 6 i tam kierownica zachowywała się jak w gokarcie. Krótkie małe ruchy = duży skręt
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-05-09, 21:43   

Oczywiście 2 obroty to nie jest dużo ale nie chcę trafić na maglownicę w której z 2 zrobią się 3 bo to byłoby już jak dla mnie słabe, jeżdżę czasem audi 80 i jazda na ciasnym osiedlu jest dla mnie strasznie niewygodna, muszę kierownicą kręcić w lewo i prawo tyle, że nie musze później iść na siłownię :) no i oczywiście nie czuć tak samochodu przy większej prędkości...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.