Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 ] Ząbkowanie opon  
Autor Wiadomość
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2017-08-02, 00:56   [S8 D2 02 ] Ząbkowanie opon

Witam, posiadam S8 D2 w zasadzie 100% oryginał, jedynie co zastosowałem talerzyki obniżające przód auta. Mój problem polega na ząbkujących oponach na przedniej osi, od środka. Zbieżność ok ale patrząc z przodu auta koła są trochę rozkraczone w stosunku do tyłu. Regulacji kątów nie ma na przedniej osi więc nie za bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić.

Miał ktoś taki problem???
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-08-02, 20:45   

Ząbki na oponach to zazwyczaj wina amortyzatorów lub źle ustawionej zbieżności.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-08-04, 12:39   

Obniżyłeś auto więc koła są w negatywie - im niżej, tym bardziej w negatywie bo jak sam zauważyłeś w przodu nie ma regulacji kąta pochylenia koła.
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia albo powrócić do fabrycznej wysokości.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-04, 13:21   

FOSS napisał/a:
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia


co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-08-04, 15:04   

martin_rs4 napisał/a:
co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>

Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-04, 15:27   

FOSS napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:
co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>

Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.

Do D2 034motorsport kiedyś sprzedawało regulowane górne wahacze, może w tym kierunku coś pokombinować..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-08-05, 22:49   

martin_rs4 napisał/a:
co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony.
FOSS napisał/a:
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.


W hameryce można kupić regulowane górne wahacze, komplet coś około 350 $ o ile dobrze pamiętam ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2017-08-06, 22:59   

No to odp już mam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.