Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-14, 18:32   

wiesz pepi kupilem tego akurat w czerwcu w 2014 gwara jest do czerwa 2016
pytanie moje do ciebie jest takie :
jak nie dac im sie wykiwac kupilem nastawnik koles juz mi sie pytal czy lancuch oryginalny tez bralem itd juz czepialstwo czy wszystko jest oryginalne na to ja , że tak
zastanawiam sie jak oni niby maja mi auto sprawdzic i czemu na 3 dni mam je zostawic? wiem jedno, ze nie mam zamiaru zaplacic ani 1zł ....
pytanie jak moge im innaczej niz takim filmem udowodnic ze to nastawnik kazdy z nas wie ze to on a oni chca mi pol auta zapewne rozebrac ...
mowie typowi ze na vagu ma pokazane ustawienia rozrzadu i moze logi dynamiczne robic choc tam nie ma nic nie pokojacego wszystko jest ok ale słychac cykanie czasem

a moje pytanie nr 1 do goscia brzmialo czy jesli nastawnik sie odzywa tzn ze jest z nim cos nie tak , twierdzaco powiedzial ze tak ... no to jak dla mnie wymiana od ręki powinna być


nie chce leciec w koszta i sie przepychac jak beda mi wmawiac ze to nie to ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-14, 19:44   

ja cię rozumiem tylko wiesz jak to jest kupujesz płacisz ok a potem się zaczyna <hihi>
przerabiałem to nie raz i nie kiedy są takie teksty typu opis dlaczego był wymieniany na pozostałe części faktury -raz nawet chcieli historię warsztatu :]
prawdopodobnie po to im auto aby tobie zrobić koło pióra czyli wydybać haka tak aby zgonić na coś innego .
Dobrze że przynajmniej masz stare auto bo jak byś to w nowym zrobił to by cię olali ciepłym moczem .
Czyli wychodzi na to że lepszym wyjściem są chinole bo na te 6 klocków to byś wymienił ze 3 razy -ile na nich zrobiłeś ?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-14, 19:48   

10.06.2014 Nastawnik, uszczelki i łańcuch ASO przebieg 254206km, teraz mam jakoś 289k niecałe czyli 35k km
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-14, 21:27   

Oj Maciuś Maciuś...jak to faktycznie nastawnik to w zasadzie od poczatku go było słychać. Zawsze się może trafic bubel nawet w ori gratach ale czy akurat musiało to trafic na ciebie?? <boisie>

Popieram tu teze Wojtka-musisz podejśc do tematu i zarazem nie dac sie podejść!
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-14, 21:28   

no myślałem o 30 tys czyli praktycznie 2-3 zmiany oleju
nie jest to optymistyczne
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-14, 21:58   

ta 2 sztuka chodzi ok (ale teraz zastanawiam sie jak długo) :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-15, 11:30   

tak to jest jak ten ori pewnie jest też z chin <cicho>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-15, 11:38   

Według mnie nie ma co sie cisnieniować nad wyraz. Trzeba z nimi pogadac i tyle pokazując stosowne rachunki. Tam tez pracuja ludzie i na pewno nie chcą żeby kiepska opinia o serwisie szła w świat (ja wiem że wydaje nam sie ze jest inaczej ale jednak na to patrzą mimo wszystko)

Co do Twojej rady pepi zeby isc i oddawac wymontowany nastawnik to jakos czarno to widze. ASO nie znaczy swoich części tak jak pan Henio handlujący używkami więc nie będzie wiedziało pewnie czy nie przyniosl im preston jakiegos starego kibla (chociaz kto wie moze mają jakies metody). W takiej sytuacji jest więcej niż pewne, że powiedzą że silnik nie trzyma cisnienia oleju i przez to dobry nastawnik zostal uszkodzony i każą za przeproszeniem "spier .... lac". Po to chcą od niego auto na 3 dni zeby sprawdzić wszystko co trzeba (a co oczywiscie powinno byc zrobione przy wymianie nastawnika na nowy te poltora roku temu).

Tak czy inaczej problem jest bo kupa kasy poszla a usterka jest nadal i to jest argument przeciwko ASO dość konkretny bo to nie jest część za 100 złotch.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-15, 12:12   

co bedzie to bedzie na bledach sie uczymy, najwyzej bedzie odcinek w tvn turbo kamera o pozzkodowanym wlascicielu d2 z Poznania :) doloze jeszcze smutna historie szyby czolowej i bedzie git
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-15, 13:00   

O ramce nie zapomnij! ;)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-15, 16:18   

pamięć mam jak pies i niczego nie zapominam co gorsza nie daruje :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-17, 19:15   

Jako że nie w tym dziale wpisałem - to skopiuję tu <jezyk>
...
..
.
Nooooooooo to Panowie ... i Panie :P

Jebło :] .... ale 2 strona <faktycznie> - tyle tylko że nic nie stukało przy rozruchu.

Najpierw na wolnych obrotach zaczął wariować nastawnik strona lewa, 5-8 cylindra - czasami grzechotał i odczyty VAGa na 90 wskazywały co chwila od -4 0 do 4 :P

Aż dziś przy odpaleniu nierówne obroty silnika, mega hałas klekotania od nastawnika, błąd silnika + błąd od czujnika obrotów wałka rozrządu str. lewa ... ehhh.

A co lepsze 2 dni temu zamówiłem właśnie ten nastawnik znów z Inowrocławia :]
Mam tylko nadzieję że nie przestawił się rozrząd <blee> bo tak strasznie brzmi że brrrrr :P
Narazie autko w garażu, dokulało się z pracy 30/h na wolnych obrotach bo strach dodawać gazu ... i w Sobotę wymiana + sprawdzenie ustawienia rozrządu :)

Aha i przez chwilę był jakiś błąd od cylindra 6 - ale nie pamietam jaki.

Ktoś coś ma do dodania z wiedzy o takiej sytuacji???


ps: aha i przy tej kulawej pracy silnika przy próbie odczytu pracy ustwienia rozrządu z gr. 93 Nie było odczytu z tego wałka <hmm> Strona Prawa było "-3" czyli tyle co miałem ... strona lewa BRAK odczytu - CZEMU ?? aż taki błąd odczytu czujnika i takie przestawienie rozrządu możliwe ??? czy po prostu przy awarii nastawnika i błędzie odczytu czujnika HALLA nie pokazuje nic tam :P
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-17, 19:53   

To czyli jebła druga strona czyli stary nastawnik tak?
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-17, 20:02   

tak stary z drugiej strony - czyli teraz będę teesterem 2szt. nowych z INOWROCŁAWIA :D
ps: OBY to był stary nastawnik padł - bo grzechota jak psia mać.
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-17, 20:23   

ManiekJames, a kiedy prawy wymieniałeś?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.