Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.8PB/LPG ] Czasami tryb awaryjny  
Autor Wiadomość
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-07, 16:25   [D2 99 2.8PB/LPG ] Czasami tryb awaryjny

Cześć.
Od wczoraj zacząłem mieć problemy ze skrzynią biegów.
A wszystko zaczęło się tak:
- po przejechaniu kilku kilometrów zatrzymałem się na postój (P) i załączył się tryb awaryjny;
- wyłączyłem zapłon, tryb awaryjny znikł;
- pojechałem z Wawy do Łodzi bez problemów, zmiana biegów bez żadnych objawów usterki;
- już podczas drogi powrotnej w Łodzi gdzieś na któryś światłach wrzuciłem wsteczny, a następnie ruszyłem do przodu (D). Po chwili zorientowałem się, że skrzynia nie wrzuca wyżej jak "jedynka".
- zatrzymałem się w zatoczce, znowu wyłączenie zapłonu, ruszyłem i skrzynia już do Wawy dojechała bez problemów.
- na parkingu już w Wawie włączyłem P, odczekałem chwilę, żeby zobaczyć, czy włączy się awaryjny - nie włączył się.
- dzisiaj rano dojazd do pracy - zapłon, włączyłem R, następnie D i do pracy dojazd bez problemu.
- powrót do domu: włączyłem R, następnie D i znowu tylko "jedynka". Wyłączenie zapłonu i dojazd do domu bez problemu.

Proszę o pomoc, od czego zacząć sprawdzanie. Na moje oko coś z elektroniką, bo podczas jazdy normalnie wybiera biegi (góra i dół), ale oczywiście mogę się mylić.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-07, 16:43   

bazzzyl napisał/a:
Proszę o pomoc, od czego zacząć sprawdzanie.

Od podpięcia naszego maga czyli tutejszego VAGa :-D

Oby to nie był kosz lub tłok wstecznego.
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-07, 16:46   

Bartek zobacz pod podszybiem czy nie stoi woda. Widzę że masz tlenek gazotu. U mnie skrzynia wpadła w tryb awaryjny jak utitrał się kabelek odpowiadający za położenie przepustnicy do ECU. Posprawdzaj kable, może gdzieś na połączeniach zimne luty się zrobiły.

A komp? Podpinałeś?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-07, 16:55   

Na razie nie było potrzeby podłączać VAG, chociaż kabelek mam zakupionym, nowiuśki w opakowaniu. :)
Jutro przygotowuję laptopa i sprawdzam. Pod windowsem 8 odpali się?

Co do wilgoci, to rzeczywiście majówką sporo padało w Wawie, będę sprawdzał.

Dzięki za szybką reakcję! <kocham>
 
 
kosovo 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 39
Skąd: Zakopane/Bad Honnef
Wysłany: 2014-05-09, 00:51   

Mojemu znajomemu włączał się tryb awaryjny z powodu zbyt niskiego stanu oleju, też można by to sprawdzić :)
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-09, 13:16   

Vagina podpięta, błąd:

17090 - Transmission Range Sensor (F125) Implausible Signal
P0706 - 35-10- -- Intermittent

Dodatkowo sprawdziłem sobie inne komponenty i przy ABS/ESP znalazłem:

01119 - Gear Recognition Signal
35-10- -- Intermittent
_________________

 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2014-05-09, 22:00   

Miałem bardzo podobne objawy, też zdarzyło się ze 2 - 3 razy, że skrzynia została na 1-ce, czasami tryb awaryjny. Problem rozwiązany i do dnia dzisiejszego nie powrócił:


http://www.a8team.pl/d2-9...?highlight=f125
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-16, 21:03   

Po dwóch dniach cyrków do tej pory odpukać wszystko OK.
_________________

 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-05, 10:24   

Problem niestety powraca jak bumerang (raz na 1-2 miesiące).
Czy wymiana tego F125 to zwykłe wpięcie i wypięcie?
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-06, 19:19   

bazzzyl, Bartek masz skrzynię po remoncie z tego co pamiętam. Jak się widzieliśmy mówiłem Ci, że może wartoby było olej wymienić... ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
mmd317 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 57
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2015-02-06, 20:06   

Moim zdaniem to prawie na 99% F125 .Spróbuj np. jeżeli musisz cofnąć nie wrzucać na D tylko przejchać cała skale aż do 2 i wrzucić na R, to samo tyczy się pozycji D ,Jeżeli skrzynia nie wejdzie w tryb awaryjny to na pewno ten czujnik, badz instalacja zwiazana z nim, przerabiałem ten temat kilka lat temu, niestety zainstalowałem uzywke i ostatnio problem zdazyl sie kilka razy powtórzyć
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.