Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-26, 18:31   

Wizualnie to dopiero bede to dobracowywał.jutro zrobie kompensacje z tyłu i przeloze mapsensor przed wtryski.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-26, 18:45   

jak na amatora i tak ujdzie <hihi>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-26, 18:59   

Tak fakt, większość przeszkolonych "speców" robi znacznie gorzej <boisie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-27, 21:44   

zrobilem tak jak radziliscie-kompensacja z tylu i mapsensor zaraz za filtrem a przed wejsciem na wtryski.przez weekend nie zalozylem pokrywy na sterowniki i dzis patrze a obrotomierz skacze na jalowym do 3 tys i akwarium w puszcze ze sterownikami na podszybiu <blee> .ale udalo sie wysuszyc.ale temp gazu po ostrej jezdzie na jalowym 50-55 stopni.
parownik ruszac cos w ogole? nie dotykalem regulacji i cisnienie okolo 1.2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-28, 06:51   

jak jest dobrze to po co ?
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-28, 11:40   

no ja nie wiem czy ma byc 1.2 inna wartosc dlatego pytam.
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-06-28, 16:43   

czy ktoś wymieniał uszczelki kolektorów wydechowych w ABZcie ? interesuje mnie czy trzeba ruszać sanki/silnik czy da rade sie tam wcisnac z rękoma żeby wszystko poodkrecac
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-28, 20:40   

w aqf nie wyciągniesz kolektorów na aucie :]
np
to pewnie podobnie
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-28, 22:04   

rury wydechowe od kolektora odkrecisz bez kanału nawet a kolektory nie wiem
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-06-30, 17:37   

chodzi mi o ABZta
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-06-30, 23:54   

Da rade to zrobic w ABZ ale gimnastyki jest sporo.

Kolektor od strony kierowcy bez zadnych problemow zdejmiesz tylko trzeba bedzie troche naciagnac silnik na lewa strone zeby zszedl ze szpilek

Kolektor od strony pasażera wymaga dmontażu alternatora i całej chłodnicy oleju razem z obudową filtra olejowego (koniecznie oringi wymien wtedy, okular i najlepiej krociec dotocz z jakiegos metalu)

Roboty masa z tym jest i w kazdym kolektorze jest po jednej nakrętce takiej ze sie kazdą odkręca ladnych kilkanascie minut bo nie ma jak ręki wlozyc. Dodatkowo odkręcenie tych srub co lacza kolektor z portkami to tez niezla gimnastyka, szczegolnie jak sa szpilki przerdzewiale na maksa (ja musialem 4 na 6 tych szpilek wymienic a one maja blokady z blaszkami antyprzekreceniowymi wiec bez spawania sie nie obeszlo)

Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-07-01, 21:03   

o to mo chodzilo, wiem na co sie szykowac

a miedzy kolektorami a portkami jest jakies uszczelnienie ? jak to wyglada ? bo etka nic tam nie pokazuje
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-01, 21:45   

blaszka taka :]
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-01, 22:03   

Bugalon napisał/a:
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-07-01, 22:12   

danishow napisał/a:
Bugalon napisał/a:
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>


wyciagniesz silnik w 6 godizn bez podnosnika, zurawika na silniki i na kanale 1m glebokosci ?:) bo ja nie, wole na spokojnie podlubac nawet i 2 dni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.