Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Audi A8 D3 4.2 V8 BMF problem z błędami rę  
Autor Wiadomość
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-23, 09:23   

FOSS napisał/a:
szeryfisch napisał/a:
Przeciez sterownik pokazuje o co biega...
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...

Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.

Tak jak piszesz - rozrząd na tyle źle poskładany, że wypada poza zakres odczytów.
Kolega mechanik się nie popisał :/


Kolego foss mógłbyś mi wyjaśnić jak ma być prawidłowo ustawiona ta lewa głowica bo tam chyba leży problem ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-23, 10:43   

elmagico, wyslalem Ci PW

a tak gowli scislosci tak to powinno byc:

LEWA



PRAWA

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-23, 15:14   

jeszcze jedna sprawa panowie. Przeskanowałem dzisiaj kontrolery i takie błędy mi się ukazały . Czy ktos mógłby mi pomoc w rozkodowaniu tych błędów ?


2 Faults Found:
01875 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Down
003 - Mechanical Failure

01874 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Up
003 - Mechanical Failure

2 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
010 - Open or Short to Plus

1 Fault Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal

1 Fault Found:
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - -

2 Faults Found:
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
009 - Open or Short to Ground

01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
009 - Open or Short to Ground
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 17:26   

Skopiuj i wklej do tłumacza w google i sam przeczytasz.
 
 
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-23, 22:06   Rozrzad




Rozrzad ustawiony poprawnie wszystko ok auto pracuje bardzo dobrze lecz teraz wyrzucili błąd prawego nastawnika . O co chodzi ? Sprawdzałem nastawnik w polach 91- 92 podczas jazdy . Wartości bank 1 +23 max bank 2 na - 19 czasami dochodzi do -20 przy podkładaniu. Wartości w 90-93 zbliżone do.zera. -3. Jakieś sugestie?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-23, 23:41   

Moim zdaniem uszkodzony nastawnik. Mozesz dac grupy 91-93?
Rozrzad poskładany na blokady? Czy dalej na pałe?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-24, 00:15   rozrz







zaraz wrzucę grupę 91

[ Dodano: 2017-02-24, 00:25 ]


 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-24, 11:13   

Nastawnik stoi. Albo uszkodzony, albo zatkany otwór olejowy.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-02-24, 17:12   

kolego z czystej ciekawości swojej, bo jestem również przed naprawa silnika - zapytam Cie ile w sumie kosztowała Cie regeneracja silnika.. wkur sie mozna jak wydałes tyle kasy na regeneracje a okazuje sie ze nastawnik do wymiany (2000ZŁ/SZT?)
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-24, 17:46   

shark5856 napisał/a:
kolego z czystej ciekawości swojej, bo jestem również przed naprawa silnika - zapytam Cie ile w sumie kosztowała Cie regeneracja silnika.. wkur sie mozna jak wydałes tyle kasy na regeneracje a okazuje sie ze nastawnik do wymiany (2000ZŁ/SZT?)


wiesz co w sumie chyba w 3 tys się zmieściłem z robotą kolega mi robił wszytko u mnie w garazu za robotę policzył 600 zł . + 240 szczelność i planowanie

uszczelki śruby łańcuszki cały zestaw X2 nastawnik na lewą głowicę (używka Ori 600zł) jeden popychacz ssący płyn chłodniczy nowa odma . i coś tam jeszcze . w sumie ok 3 tyś plus teraz kolejny nastawnik na prawą głowicę też ok 600 zł czyli wyjdzie 3800 zł z wymianą nastawnika na prawej głowicy . Straszny ten remont był już nawet nie chodzi o koszty ale zeby to wszytko ogarnąć massakra !!

[ Dodano: 2017-02-24, 17:51 ]
po przejechaniu 40 KM wrzuciłem Audi na kompa wyrzuciło mi kolejne błedy <hmm> <onie> :


4 Faults Found:

17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

po skasowaniu i odpaleniu silnika błędy nie wracają zostaje tylko błąd poduszki który jest akurat z tego co wiem mało istotny . auto w strasie zachowuję się bardzo dobrze obroty nie falują silnik pracuje płynnie ma duzo wiecej mocy niż przed remontem .

[ Dodano: 2017-02-24, 17:58 ]
Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

[ Dodano: 2017-02-24, 18:04 ]


a o to przyczyna takich wydatków <hihi> <hihi> <hihi>

[ Dodano: 2017-02-24, 18:13 ]
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-24, 19:45   

elmagico napisał/a:
Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

tak, posprawdzaj wężyki z tyłu silnika bo pewno się posypały w drobny mak przy robocie ze starości
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
elmagico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: cezary
Jeżdzę: Audi a8 D3 4.2 v8
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-02-24, 23:23   

Duży ma to wpływ na funkcjonowanie auta ? Dokładnie za co to. Odpowiada?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-24, 23:45   

w sumie za nic. Dziala 90sec po uruchomieniu silnika, generalnie przedmuchuje spaliny, no i chyba katy sie szybciej nagrzewaja.
Jak juz wczesniej napisano wezyki do grzybków, albo wezyk do zaworka który nimi steruje.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-02-28, 22:17   

Witam Kolegow Klubowiczow

Wlosy sie jeza jak sie czyta ze mechanik ustawia rozrzad w BFM bez blokad czyli referencji.

Idealnie ustawiony bylby w kanale 93 na zero ale to zadko sie zdarza .

Na poznym do max 4° zachowuje sie dosyc leniwie w dolnym zakresie obrotow.

Na wczesnym do -3° reaguje spontanicznie na pedal gazu w dolnym zakresie obrotow.

Mam dwie A8 z BFM i ostatniu poprawialem po takim ustawianiu rozrzad.

Nie wiem jak to widzicie ale blokada obecnie kosztuje 160 PLN

http://archiwum.allegro.p...6234294932.html

I ryzykowanie zniszczenia takiego silnika nie jest warta tej oszczednosci.

mam dostep do elsy ale po niemiecku ii VAS5054A gdyby potrzebne byly jakies informacje

Pozdrawiam

Michal

[ Dodano: 2017-02-28, 22:28 ]
Secondary Air

jest odpowiedzialny za szybsze rozgrzanie katalizatorow w fazie zimnego startu poprzez nasycenie mieszanki lenem i podniesienie temp spalania.
Sondy lambda reaguja wowczas czybciej na zmiany skladu spalin przy zimnym starcie.

Second.gif
Plik ściągnięto 171 raz(y) 84,63 KB

_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.