Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie  
Autor Wiadomość
migeluss 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-05-07, 17:08   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie

Czołem Panowie,

Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie :)
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:

01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:

Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:


kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.

Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.




Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-07, 21:12   

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01400
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
migeluss 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-05-08, 07:51   

michalwruszak napisał/a:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01400


Dzięki Michał, już sprawdzałem... u mnie jest odwrotnie, trzyma ciśnienie :) Kompresor po nabiciu do 14 bar(sam przerwałem) - miał 115 stopni, i nie było żadnych błędów o przegrzaniu, dzisiaj będę walczył dalej :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-08, 07:56   

Co mogę jeszcze zasugerować - spróbój w miarę możliwości wykonanie kalibracji zawieszenia VASem
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2017-05-08, 09:48   

Zajrzyj pod auto, czy przypadkiem jedna z czterech dźwigienek od poziomowania auta (plastikowy łącznik) nie wyczepiła się.
 
 
migeluss 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-05-08, 12:10   

Rapik napisał/a:
Zajrzyj pod auto, czy przypadkiem jedna z czterech dźwigienek od poziomowania auta (plastikowy łącznik) nie wyczepiła się.


Dzięki Rapik, nie wpadłem na to - sprawdzę to wieczorkiem, Rano na szybko spuściłem powietrze przez zaworki i opadł do normalnego poziomu, ale krzywo stoi - więc podejrzewam, jak Michał podpowiedział, jescze adaptacja mnie czeka :D

[ Dodano: 2017-05-09, 21:39 ]
Mały Update,
Odkręciłem lewy zawór tak bardzo, że ledwo udało mi się lewarek wyjąć... po tym zabiegu w końcu zacząłem słyszeć upragniony dźwięk spuszczanego powietrza z układu :)

przed chwilą udało mi się podnieść na LIFTA



następnie opuściłem na comfort


Jutro zrobię adaptację na jakiejś prostej powierzchni, mam nadzieję, że wyrówna się wszystko :)

[ Dodano: 2017-05-12, 12:23 ]
Hey, chyba moj VCDS od Majfrendów w ver15.7.1 nie do konca jest kompatybilny...

wchodze w security wpisuje 31564 jak w tym filmiku rosstecha
procedura

i wyrzuca mi



niektórzy sugerowali żeby to w coding II zrobić, ale efekt ten sam.. w przyszłym tyg powinienem mieć drugi kabel i zobacyzmy :)

PS: mam air suspension - sport - przynajmniej tak MMI pokazuje, ale to chyba nie powinno przeszkadzać?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-12, 19:25   

Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
migeluss 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-05-15, 21:26   

drago_o napisał/a:
Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?


UPDATE
to nie wina windowsa 7, na xp poszło bo pewnie w innym miesjcu robiłem adaptację,

dokopałem się na forum rosstecha, ten błąd oznacza, że czujniki są poza zakresem, czyli najprościej opuścic ręcznie do akceptowalnych wartości np.400mm i powyższy błąd znika - sprawdziłem i potwierdzam :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-16, 23:10   

migeluss napisał/a:
okazało się, że to wina windowsa, zainstalowałem virtualkę xpka i normalnie teraz przyjmuje kod i mogę zrobić adaptację (wcześniej na 7 próbowałem), niestety jest wciąż zbyt wysoko, bo nawet po adaptacji nie opuszcza, ale w tygodniu znowu odkręce zawór i mam nadzieję, ze po adaptacji ruszy...

A ja tylko dodam, że różnorakie zabawy z kalibracją zawieszenia mogą prowadzić do uwalenia sterownika zawieszenia..... i wtedy tylko jego wymiana usprawni zawieszenie.
Dopiero co oddałem jedno D3 po naprawie... objawy podobne co u ciebie... i poprzednicy tak usilnie starali się naprawić i tak usilnie się bawili, że sterownik miał już dosyć :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-18, 11:55   

Przede wszystkim dla wszystkich bawiących się takimi rzeczami sami, istotne jest aby tego Windowsa 7 mieć w wersji przynajmniej Pro. Już nawet nie ważne ile bitów. Home i Starter jest najnormalniej ograniczony tak mocno, że do poprawnego działania wielu bardziej skomplikowanych programów wymaga odpowiednich ustawień rejestrów.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
migeluss 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-05-21, 08:55   

Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi:)

wymieniłem w końcu zaworek - lewy przedni amortyztor - bo ciąglę ta strona się zacinała - po adaptacji, wygląda, że działa normalnie - dzisiaj robię trasę 300km, jak nie wywali żadnym błędem to uznam, że jest ok :)

swoją drogą, polecam taki kluczyk od Majfrendów, (universal wrench) na Ali chyba ze 4 dolary dałem z przesyłką, a idealnie odkręca się nim zaworek :)

PS:trzeba pamietać, żeby po zabiegu napompować przednia zawieche vcdsem

http://workshop-manuals.c...and_installing/





 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.