Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 13:51   

Tak, podobnie jak rozpoznawanie kierowcy można wykonywać po kluczyku. Ja mam fotel i wszystko na jednym kluczyku a żona na drugim. Nie musimy przestawiać sobie nawzajem odkąd czytnik linii mi przestał działać. Inny kierowca, inne zapisane dane :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ArturPL 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-14, 01:56   

No to jestem w lekkim szoku... nie wiedziałem, że takie coś jest w autach z przed kilkunastu lat :)
Muszę sprawdzić to u siebie.
_________________

 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-03-14, 21:46   

ArturPL napisał/a:
No to jestem w lekkim szoku... nie wiedziałem, że takie coś jest w autach z przed kilkunastu lat :)
Muszę sprawdzić to u siebie.

Kluczyk służy tylko do identyfikacji, reszta jest w pamięci sterowników (funkcje rozproszone w A8). A wracając do cytatu... Przewaga dzięki technice.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
ArturPL 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-15, 02:00   

No i faktycznie to działa <chura> nawet pamięta ustawienie tylnej rolety.
Jestem pod wrażeniem
_________________

 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-25, 19:58   

Koledzy mamy w domu już druga a8 d3 tez 3.7 iii tam automat reaguje dużo szybciej, powiedziałbym ze po prostu chodzi normalnie jak tiptronic. U mnie jest zmulony, przy redukcji chwile myśli...hmm co to może być? Niedługo wymienię olej zobaczymy czy się poprawi coś. Macie może jakieś pomysły?
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-25, 23:36   

radziu797 napisał/a:
Koledzy mamy w domu już druga a8 d3 tez 3.7 iii tam automat reaguje dużo szybciej, powiedziałbym ze po prostu chodzi normalnie jak tiptronic. U mnie jest zmulony, przy redukcji chwile myśli...hmm co to może być? Niedługo wymienię olej zobaczymy czy się poprawi coś. Macie może jakieś pomysły?


Jeżeli masz rocznik auta taki jaki w profilu to po wymianie oleju od razu na aktualizację softu. Bo doczekasz się takich objawów jakich ja teraz doświadczam. Dlatego też nie szarżuję i staram się nie męczyć skrzyni do momentu wizyty kwietniowej.
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-28, 22:42   

O jakich objawach mowisz?
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-30, 01:44   

radziu797 napisał/a:
O jakich objawach mowisz?


Szarpanie między biegami. A dzisiaj pierwszy raz tak się zdarzyło mianowicie:

Jechałem 60 i doganiałem przed sobą samochód więc stwierdziłem że go wyprzedzę a tu zonk.
Na przełożeniu D zmieniam pas, gaz w podłogę a tu hmm jak wiem około 3s auto utrzymuję stałą prędkość i dopiero po chwili redukuje 2 w dół... Można się zdziwić przy wyprzedzaniu... Nie ma co 8 kwiecień aktualizacja softu bo szkoda skrzyni...
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-03-30, 08:07   

Gecio napisał/a:
po wymianie oleju od razu na aktualizację softu


Trochę dziwna twoja wypowiedź, wynika z niej że każdy co wymienił olej będzie miał niewłaściwą pracę ASB, ja wymieniałem i nic się nie dzieje, a przy jakim przebiegu wymieniałeś i statycznie czy dynamicznie ?
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-30, 16:17   

Gecio moja tez mysli dlugo przy kickdownie...witaj w klubie. Co prawda moja zrzuca biegi np z 5 na 4 na 3 i dopiero 2 i ogien.ale fakt mozna sie przy wyprzedaniu zdziwic
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-30, 17:32   

Ogólnie to ZAWSZE warto mieć najaktualniejszą wersję softu w sterownikach. Jako, że soft jest rozwijany to nowsze wersje mają lepsze dostosowanie do dużo trudniejszych warunków pracy, które w założeniu, kiedy auto było nowe, nie występowały.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-30, 23:31   

Marcin2013 napisał/a:
Gecio napisał/a:
po wymianie oleju od razu na aktualizację softu


Trochę dziwna twoja wypowiedź, wynika z niej że każdy co wymienił olej będzie miał niewłaściwą pracę ASB, ja wymieniałem i nic się nie dzieje, a przy jakim przebiegu wymieniałeś i statycznie czy dynamicznie ?


Statycznie i na dodatek nie cały olej. 6l tyle zleciało po zdjęciu misek. Potem tylko regulacja stanu (w tym momencie jest stan w normie oraz 0 błędów na kompie).
Zaraz po wymianie nic się nie działo. Po około 2-3 miesiącach zaczęły się takie akcję (długie myślenie oraz szarpanie na biegach). Przebieg 230 tys km niby.

[ Dodano: 2017-03-30, 23:32 ]
8 kwietnia pod wieczór będę po aktualizacji więc dam znać jak wszystko działa i czy coś się zmieniło :)
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-31, 08:56   

Ok czekamy w takim razie na info ja tez jak bede po wymianie oleju w skrzyni to dam znać tylko przy okazji wymiany bede zaglądał do sterownika także poinformuje o wszystkim
 
 
brzozek91 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 32
Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 27
Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2017-04-19, 22:18   

Witajcie i jak są jakieś efekty wgrania nowego softu?
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-04-21, 12:07   

Nie byłem w Wawie ale do końca miesiąca powinienem się tam zjawić to dam znać jak się jeździ po sofcie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.