Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Opadło tylne zawieszenie  
Autor Wiadomość
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-08, 21:52   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Opadło tylne zawieszenie

Witam,
Wjechalem dzisiaj w kanal opadniety lewym przednim kolem. Cos strzeliło. Zaparkowałem i wyszedłem. Po około godzinie wróciłem do auta. Otworzyłem na kluczyku. Cos strzelilo z przodu i caly tyl opadł i juz sie nie podniosl. Teraz gdy otwieram auto slysze tylko syk z przodu i tyle. Auto z tylu nadal opadniete. Przód jest ok. Wiadomo swieca sie kontrolki od podnoszenia i opuszczania. Pomarańczowa i zielona. Jakies rady? Z góry dziękuję.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-10-08, 22:18   

Skoro strzelilo z przodu i tyl opadl, a teraz syczy to przyjrzyj sie instalacji przy kompresorze ktory znajduje sie za lewym przednim nadkolem.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-10-08, 22:43   

Jak coś strzela to najczęściej jest to miech. Niestety.......
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-09, 13:28   

Ufff... Naszczęście pęknął przewód... naprawde jest umiejscowiony w tragicznym miejscu :)
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-17, 11:15   

Niestety chyba za wczas się ucieszyłem. Wyskakuje mi bład P01583 - nieszczelnosc układu. Co chwilę kontrolka pomarańczowa od zawieszenia. I auto niestety przód ma nisko. Jak sprawdzić czy to amortyzator jest nieszczelny? Bo tak szkoda troche wysyłać na regenerację jeśli niema pewności że to właśnie od nawalił ?

Dodam tylko że przez noc auto nie opada.
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-10-17, 20:07   

Czy błąd o nieszczelności to jedyny błąd? Była później adaptacja zawieszenia?
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-18, 16:49   

Tak to jedyny błąd. Adaptacja nie była napewno robiona. Niezabardzo tez wiem jak
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-10-18, 18:42   

Do adaptacji zawieszenia potrzebny jest vcds. Procedura wymaga mierzenia auta. Jeśli trzyma całą noc to znaczy, że jest wystarczająco szczelny. Błąd mógł wyskoczyć bo zawieszenie jest źle ustawione albo sprężarka jest wydupczona. Potrzebny jest Ci warsztat, który specjalizuje się w Audi i zna typowe problemy.
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-20, 09:12   

A czy jest różnica między VCDS a VAG COM ? Posiadam VCDS i w miarę go ogarniam, co prawda nie robiłem nim jeszcze adaptacji zawieszenia ale stosując się do tej instrukcji :
Kod:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
nie jest to jakieś trudne. Z tym, że słyszałem opinie od mechaników że w VAG COM dało się wpisać te wartosci a w VCDS odbywa się to automatycznie. Czy to prawda ?
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2014-10-20, 10:00   

Viperek napisał/a:
A czy jest różnica między VCDS a VAG COM ? Posiadam VCDS i w miarę go ogarniam, co prawda nie robiłem nim jeszcze adaptacji zawieszenia ale stosując się do tej instrukcji :
Kod:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
nie jest to jakieś trudne. Z tym, że słyszałem opinie od mechaników że w VAG COM dało się wpisać te wartosci a w VCDS odbywa się to automatycznie. Czy to prawda ?

VCDS-em zrobisz bez problemu może być tylko czasem potrzebna pomoc drugiej osoby jeśli wartość którą wpiszesz i dasz test będzie walić jako not valid po prostu zacznij bujać autem i jak pojawi się valid druga osoba niech da save i tyle .....
w instrukcji z rosstech "In some cases the controller says "invalid value", start "rocking" the car a little bit, this should solve problem."
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-10-20, 23:11   

Nie ma żadnej adaptacji automatycznej. Najważniejsze pytanie- czy jesteś pewien, że sprężarka działa? Jeśli nie to proponuję usunąć błąd, a następnie opuścić auto i podnieść 2-3 razy. Po czym znowu odczytać błędy. Auto złapie sobie skrajne punkty i wówczas ta kalibracja będzie miała sens. Dodatkowo w vcds masz test opuszczania auta to też możesz zrobić, żeby być pewnym, że wszystko działa.
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-23, 19:42   

Kurde i jest problem. Wymieniłem jeszcze z przodu górne wahacze bo były poobcierane. Zabrałem sie za adaptacje zawieszenia. Komputer przyjął wszystkie wartości bez problemu. Ale wyskakuje teraz błąd ze złe zaadaptowane zawieszenie. Do tego pojawił sie błąd w kokpicie ze lampy są teraz złe ustawione. Ma ktoś jakieś pomysły ? Dziękuje
 
 
MaciejMW 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Sopot
Wysłany: 2014-10-23, 23:05   

Mierzyłeś od środka koła do błotnika? Zakończyłeś adaptację wartością 1 w kanale 5? Podawałeś wysokości wg wskazań komputera tj. PL-przód lewy, PR-przód prawy itd.?

Błędem wysokości lamp zajmij się na koniec jak ogarniesz zawieszenie- stacja diagnostyczna, ustawienie lamp w poziom i w bodajże nastawach podstawowych było zerowanie wysokości lamp.
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-10-24, 10:04   

aa juz wiem nie zakonczyłem na 05.. głupi jestem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.