Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Chiński pierścień i głowica kompresora.  
Autor Wiadomość
kamil4993 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-10-03, 14:57   [D3 ALL ] Chiński pierścień i głowica kompresora.

Panowie wymieniał ktoś u siebie głowice i pierścień na te chińskie? Ja u siebie wymieniłem i kompresor dmuchal 20bar po złożeniu. Wszystko pięknie działało ale bardzo niedługo.... Po około 3 tygodniach kompresor zaczął coraz częściej się włączać aż w końcu już teraz samochód nie może się dźwignąć z trybu Dynamic. Rozebralem to i okazuje się że wszystko jest zatarte, pierścień prawie stopiony. Zmierzyłem ciśnienie i daje 5bar. Ktoś u siebie to wcześniej robił i działało? Czy tylko ja trafiłem na takie dziadostwo?
 
 
Chmielu 
Użytkownik



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 43
Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-03, 15:07   

A to nie za dużo dmuchał ?

Seryjnie to chyba 12 bar było z tego co kojarzę...
 
 
kamil4993 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-10-03, 15:23   

Nie wiem ile powinno być ale jak złożyłem to bezpośrednio podłączyłem manometr i na krótko do akumulatora i tyle bar wydmuchal.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-04, 06:08   

16-17 jest graniczne dla układu więc kompresor moze dawac wiecej

ile zaoszczedziles na pierscieniu? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-10-04, 06:34   

Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-04, 10:22   

Pisałem i mówiłem to już wielokrotnie - nie znam przypadku kompresora który po wymianie owego pierścienia chodziłby później długo i szczęśliwie trzymając fabryczne parametry.

Tak to bywa jak za przysłowiową złotówkę chcemy naprawić auto klasy premium.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kamil4993 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-10-04, 15:22   

maciu napisał/a:
16-17 jest graniczne dla układu więc kompresor moze dawac wiecej

ile zaoszczedziles na pierscieniu? ;)



Kupiłem głowice i pierścień. Kosztowało to bez paru groszy 300zł

[ Dodano: 2017-10-04, 15:25 ]
drago_o napisał/a:
Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać.


Źle mnie zrozumiałeś, w układzie nie ma absolutnie żadnych nieszczelności, nawet po tygodniu samochód nic nie opada. Jeździłem na komforcie a później przestawiłem na dynamic a teraz po prostu nie może sie podnieść bo kompresor wytwarza za niskie ciśnienie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.