Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
led led części aut lampy Części Audi A8 D2 reklama forum a8 Tarcze, hamulce forum audi
Harry Auto Care Sklepledowy.pl gekoczesci.pl Regeneracja HC Części 4.2 A8 AZ Auto Serwis Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy Sklep alufelgi

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 4.2FSI ] Zakup A8/S8 D4 z mocnym silnikiem <4,0L  
Autor Wiadomość
damian90_15 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: D4
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 09:30   [D4 11 4.2FSI ] Zakup A8/S8 D4 z mocnym silnikiem <4,0L

Witam,

Szukam Audi A8/S8 D4 do roku 2014 z mocnym silnikiem benzynowym albo diesel.
Jakie kupię auto:
Przebieg do ok 130 tys km,
serwisowane,
sprawdzane (liczę na "dobrą zmianę" związaną z akcyzą :) )

Z racji na opisany przebieg poszukuję porady jaki silnik będzie najmniej awaryjny.

Czyli wybór mam:
4,2 TDI (przedlift i polift)
4,0 TFSI (przedlift i polift)
4,0 TFSI z S8

W12 odpada z racji na drogi serwis.

Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi! Z góry dziękuję!!! :) [/b]
 
 
Serwis A8 Forum Audi A8
Regeneracja



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tadeusz
Jeżdzę: A8 D2 AUW
Wiek: 38
Naprawy: Regeneracja A8
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 1872
Skąd: Mazowieckie
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 467
Skąd: PL
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 2016-12-05, 14:43   

trudno wyrokowac, ktory z tych silnikow bedzie najmniej awaryjny, zakladam ze kazdy z nich odwieczy sie Tobie wieleletnia bezawaryjnoscia przy takim przebiegu - pod warunkiem ze byl do tej pory dobrze serwisowany - ASO

nie jestem jednak pewien, czy Twoje najwieksze zmartwienie to silnik.
niestety nie znam sie na kosztach zawieszenia.
 
 
st@rost 
QUATTRO


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 15:46   

Diesel Panie. FSI maja problemy z nagarem i miec beda. <chura>
 
 
Serwis A8 Forum Audi A8
Regeneracja



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tadeusz
Jeżdzę: A8 D2 AUW
Wiek: 38
Naprawy: Regeneracja A8
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 1872
Skąd: Mazowieckie
rafala6 
Użytkownik


Silnik cm3: 1000
Skrzynia: taj
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: BMW :)
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2016-12-05, 15:56   

st@rost napisał/a:
Diesel Panie. FSI maja problemy z nagarem i miec beda. <chura>

Jak się nie znasz to nie pisz głupot.
_________________
E61
 
 
damian90_15 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: D4
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 16:37   

and808 napisał/a:
trudno wyrokowac, ktory z tych silnikow bedzie najmniej awaryjny, zakladam ze kazdy z nich odwieczy sie Tobie wieleletnia bezawaryjnoscia przy takim przebiegu - pod warunkiem ze byl do tej pory dobrze serwisowany - ASO

nie jestem jednak pewien, czy Twoje najwieksze zmartwienie to silnik.
niestety nie znam sie na kosztach zawieszenia.


Na pewno będę szukał auta tylko z pełną książka serwisową ASO. Nie będę patrzył na 5 czy 10 tys taniej, auto ma być dobre. Tylko nawet jeżeli będzie dobrze serwisowane, który silnik?? :)

Ktoś jeszcze może podpowie?
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 24
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 181
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2016-12-05, 16:39   

and808 napisał/a:
trudno wyrokowac, ktory z tych silnikow bedzie najmniej awaryjny, zakladam ze kazdy z nich odwieczy sie Tobie wieleletnia bezawaryjnoscia przy takim przebiegu - pod warunkiem ze byl do tej pory dobrze serwisowany - ASO


Taa z pewnością jak będzie słuchał się ASO to dobije jeżeli dotrwa do 200k km i silnik na złom po interwałach 30k km oleju .

Ja szukałem i znalazłem swoją D4 z przebiegiem lekko 60k km i od tamtego czasu teraz ja wymieniam co max 15k km olej i jestem raczej pewny że raczej dłużej posłuży .

Myślę że jak kupować D4 to może max przy przebiegu 120k km jeszcze tragedii nie ma ale to jednak tylko 4 wymiany oleju . <boisie>
 
 
Serwis A8 Forum Audi A8
Regeneracja



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tadeusz
Jeżdzę: A8 D2 AUW
Wiek: 38
Naprawy: Regeneracja A8
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 1872
Skąd: Mazowieckie
damian90_15 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: D4
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 17:15   

rafalr93 napisał/a:

Taa z pewnością jak będzie słuchał się ASO to dobije jeżeli dotrwa do 200k km i silnik na złom po interwałach 30k km oleju .

Ja szukałem i znalazłem swoją D4 z przebiegiem lekko 60k km i od tamtego czasu teraz ja wymieniam co max 15k km olej i jestem raczej pewny że raczej dłużej posłuży .

Myślę że jak kupować D4 to może max przy przebiegu 120k km jeszcze tragedii nie ma ale to jednak tylko 4 wymiany oleju . <boisie>


To akurat racja, teraz wymiany robią co 30 tys bo na silniku uszkodzonym można więcej zarobić niż na wymianach + słyszy się, że nawet w ASO nie wymieniają olejów i filtrów.... no cóż ale nowego nie kupie :)
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1074
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 17:24   

Szukałbym s8 jeśli masz budżet, mocy w brud no i większa szansa że bedzie mniejszy przebieg niżeli diesel z tego samego roku. Do tego pakiet wizualny jest dużo lepszy.
 
 
PiotrekS 
Moje A8



Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 111
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-12-05, 20:28   

Ja od tygodnia jestem posiadaczem d4 z silnikiem 4.0 tfsi z 2015 roku w wersji L, auto ma najechane 23 tys km, mialo jedna wymiane oleju. Generalnie po przesiadce z diesla jestem mega zakochany w dzwieku jaki towarzyszy podczas uruchamiania silnika oraz kultury pracy i cichosci podczas postoju. Auto przyspiesza przyzwoicie, dopiero je poznaje wiec o spalaniu nie moge na ta chwile powiedziec za duzo. Mam wreszcie bogato wyposazony egzemplarz, na ta chwile zawieszenie uwazam za bardziej komfortowe i wygodne, hamulce rowniez wydaja sie sprawniejsze.
_________________
Pozdrawiam
PiotrekS
 
 
Serwis A8 Forum Audi A8
Regeneracja



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tadeusz
Jeżdzę: A8 D2 AUW
Wiek: 38
Naprawy: Regeneracja A8
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 1872
Skąd: Mazowieckie
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 71
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2016-12-05, 22:09   

Jak stać Cię na S8 i jej serwis to nawet się nie zastanawiaj wspaniałe doznania. Ja osobiście pomykam 4.2TDI z 2011 i naprawdę jestem zadowolony.
_________________
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 467
Skąd: PL
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 2016-12-05, 22:18   

damian90_15 napisał/a:
and808 napisał/a:
trudno wyrokowac, ktory z tych silnikow bedzie najmniej awaryjny, zakladam ze kazdy z nich odwieczy sie Tobie wieleletnia bezawaryjnoscia przy takim przebiegu - pod warunkiem ze byl do tej pory dobrze serwisowany - ASO

nie jestem jednak pewien, czy Twoje najwieksze zmartwienie to silnik.
niestety nie znam sie na kosztach zawieszenia.


Na pewno będę szukał auta tylko z pełną książka serwisową ASO. Nie będę patrzył na 5 czy 10 tys taniej, auto ma być dobre. Tylko nawet jeżeli będzie dobrze serwisowane, który silnik?? :)

Ktoś jeszcze może podpowie?


audi A8 to prestiz, zas audi S8 to prestiz + doznania.

czy bedziesz wykorzystywal moc jakiegokolwiek z tych samochodow o ktorych pisales ? z duza doza prawdopodobienstwa powiem ze nie bedziesz. a wiec jesli chcesz miec kulturalnie pracujacy silnik kieruj sie w strone silnika benzynowego. nie wiem jakie walory posiada samochod 4.2 tdi, wiec nie wypowiem sie . w kazdym razie spalanie przy zakupie i serwisowaniu takiego samochodu to najmniejszy problem. jesli jestes juz powyzej 40-stki to kup sobie W12.


post scriptum:

jak zamierzasz wydac kilkaset tys PLN na samochod, to te forum i doradcy tutaj nie sa wlasciwym pomyslem. skieruj sie do salonu, niech Ci uzycza samochod na weekend, pojezdzij i sam dojdziesz do wlasciwych wnioskow, ktory z samochdow lezy tobie na sercu. dyskuja tutaj nie ma wiekszego sensu. kazdy z wypowiadajacych sie tutaj osob ma swoje wlasne preferencje, a ty masz SWOJE preferencje

jak wybieralem sobie zone, to nie pytalem sie kolegow o zdanie :-)
 
 
PABLO200 
LORD



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: A8,Q7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 471
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-12-07, 22:44   

"powyzej 40-stki to kup sobie W12....

Dobre <bezradny>
_________________
Audi Navigation 3G Plus PL (HDD) 2017 ECE 6.24.2
MMI DVD 2016 2G PL
RNS-E 2016
VAS 5054a
ASO +48 605 203 589
 
 
Serwis A8 Forum Audi A8
Regeneracja



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tadeusz
Jeżdzę: A8 D2 AUW
Wiek: 38
Naprawy: Regeneracja A8
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 1872
Skąd: Mazowieckie
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 24
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 181
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2016-12-23, 11:42   

A jak jesteś po 50 to kup sobie helikopter haha <faktycznie>

A tak na poważnie gdybym miał kupować kolejne audi to było by S8 po lifcie i nic więcej mi nie trzeba <jezyk2> , chyba przebiegi roczne są powyżej 40k km to wtedy 4.2 tdi .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


forum audi a8
forum audi a8
felgi samochodowe forum audi a8 Części Audi A8 D3
forum audi a8 części aut

| Sklep Audi A8 | Alufelgi sklep | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Blog audi-a3.com.pl | dpf poznań | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Serwis samochodowy | Nowe wahacze w sklepie MotoCentrum.pl | Dj intro | Części Audi A8 D3 3.0 TDI | Nadkola Audi A8 |