Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-14, 10:45   

chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 11:07   

preston81 napisał/a:
chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)

To zależy, polecam artykuł: http://www.zssplus.pl/tra.../referat_07.htm
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-09-14, 12:10   

preston81 napisał/a:
chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)

No chyba zależy to od tego jaki jest cel tej przeróbki.
W12 jeździ może fajnie ale do jakieś dynamicznej aktywnej jazdy słabo się nadaje - 4.2V8 BiT z łatwością objedzie W12, będzie dużo żwawsze i zdecydowanie lepiej zniesie aktywną dynamiczną jazdę ;)

Jakbym chciał mieć A8 do świrowania to nie W12 tylko właśnie jakieś zdłubane 4.2V8 BiT <kocham>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-16, 00:34   

Spokojnie LUKAS u mnie zaraz się zacznie powoli wszystko kompletuje ,(oraz zbieram fundusze )
proston81 nie wiem czy lepiej W12 ma cieszy przód a co za tym idzie słabiej skręca ,a po drugie co turbo to turbo <jezu>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-16, 20:49   

FOSS tylko ze to a8 BiT pojeździ znacznie któcej niz ta W12 nie wierze ze te 500+km nie odbije sie na reszcie osprzętu i ta inwestycja jak kiedys ktoś tu liczył jest nie opłacalna , ale nie mowie ze nie mozna jak sie ma kupe siana to wszystko mozna ale za te pieniadze na moda + jej serwis mozna by cos lepszego kupic ...

Przemek sama idea jest piękna i na pewno ci sie uda to ogarnąć ale jeśli możesz zapodaj tu jakieś kwoty ??
mnie zwykłe a8 na które wydałem 17k kosztowało od listopada juz kolejne 20k (prawie widac koniec )
i zaluje czasem ze nie dałem się wam tu ostudzic poczekac i kupić cos za np 40 :) ale nie wierze w perełki bez wkładu wole sam zrobic i wiedziec co mam wiec dopieszcze to bydle i niebawem moze strzele d3 z 1wszej ręki która cały czas jest serwisowana w ASO :) ) takiej ze świecą szukać bo tak naprawde którymi z kolei wlascicielami jestesmy ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-17, 00:12   

Ja również jestem tego zdania co ty proston81 że wole sam zrobić i wiedzieć na czym stoję ,
a co do kosztów to z wzmocnieniem skrzyni około 30k ( bo wiadomo coś na pewno wyjdzie w praniu żeby poprawić kondycje silnika).
Ja po prostu mam słabość do budy D2 a szczególnie do takiej która będzie miała ok 500ps
<kocham>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-17, 14:56   

tylk to wzmocnienie skrzyni jak czytalem to częściowe jakies mi sie wydawało możesz napisać co będzie wzmocnione i jak ? tylko el. składowe mocniejsze władowane czy co ? , co będzie hamować te 500ps ?? jak z układem jezdnym jakies zmiany ?? czy tylko silnik uturbiebnie i mocniejsza skrzynia ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-09-17, 15:54   

Maciej, Przemek ma heble z rs6 a tył 312mm na jarzmach z rs4 ;) Podstawy już ma dobre do tuningu nie to co inni podnoszą moc a tylko dolewają płynu hamulcowego do zbiorniczka bo nie hamuje <hehe>
_________________
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-09-17, 21:52   

Tuning nigdy nie bedzie oplacalny. To zabawa hobby, nie liczylbym na oplacalnosc. Sprzedac takie auto ciezko za logiczne pieniadze, a nie mowie o wlozonych. Jak najbardziej kibicuje wszystkim co sie tego podejma, ale moim skromnym zdaniem tuning , a a8 to dwie rozne drogi. Co kto lubi :) ja jak wsiadam do tego auta to tak jakbym wyciszal sie z zapedow wyscigowych, nie wsciekam sie na drodze, olewam wszystko dookola, co innego jak wsiade w jakies usportowione auto, noga sama depcze gaz do podlogi.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-18, 23:27   

Maciek jeżeli chodzi o wzmacnianie skrzyni to wiem że wrzucają jakieś graty z rs6, co wiecej mogę się dowiedzieć, zadzwonię do kolesia który wzmacniał mi skrzynię i napiszę ci na PW. Tak naprawdę to zobaczymy w praniu co wyszło z tego wzmocnienia <niegadam> Chociaż wydaje mi się że koleś ma pojęcie co robi <brawo2>
Co do układu jezdnego to nie wiem ,silnik będzie robił Guziol więc jak uzna że coś jeszcze trzeba zmienić to zmienimy <niewiem>
hamulce już zrobione jak napisał kolega Krzysiek (po części dzięki jemu) <kwiatek>
Aro51 masz rację że to nie opłacalne, ale to ma być moja zabawka <amasz>
i już zostaje ze mną do końca
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-19, 09:10   

dobre podejście Przemo :) moja też zostaje do końca :D hehehe swoich lub moich dni :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-19, 11:16   

To prawda że tuning to zabawa dla samej własnej przyjemności. Dzieciak dostanie zdalnie sterowany model za kilka stówek który sie rozleci dośc szybko i nikt nie marudzi a my dorośli mamy inne juz zachcianki. :) Jestem za by modyfikować i wdrażać nowe pomysły byle tylko ze zdrowym rozsądkiem to było robione :)

Ja do swojej A8 bym chętnie zastosował takie rezanko ale brak funduszy mnie stopuje :(
A teściowa nienawidzi mnie już za to że se monoblocki kupiłem hehe :D
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-23, 22:37   

Apophis napisał/a:
(...) a my dorośli mamy inne juz zachcianki (...)

Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy...
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-23, 23:01   

pebo napisał/a:
Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy...

Coś w tym jest. :)
 
 
niki20 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Harta/Rzeszów
Wysłany: 2014-10-05, 11:45   

Widzę, że był temat przeróbki na manuala :) Napiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual ;) Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje :)


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.