Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Mercedes E320 CDI W211  
Autor Wiadomość
Yeager 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee Overland
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 26
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2017-02-13, 19:11   Mercedes E320 CDI W211

Miał ktoś styczność z tym autem? Jak to się sprawuje?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-02-13, 20:38   

Przed 2007 padaczka ale od 2007 to już całkiem niezłe auta ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-02-13, 20:48   

Brat to miał, 2005 diesel 150 KM w automacie.
Kupił jak miał 150 sprzedał przy 220. Przy silniku nic nie robił.

Popytaj miejscowe "złotówy" ;)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-02-13, 20:49   

Lechu, silniki to najmniejszy problem w tych autach ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2017-02-13, 22:25   

Pytanie czy chcesz R6 czy V6 CDI, osobiście bym szukał 3.2 PB lub 5.0 PB, oba bardzo trwałe i LPG przyjmą bez problemu
 
 
niski 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F-1
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Deblin
Wysłany: 2017-02-13, 23:00   

Witam. Ja miałem takiego MB przez 2lata. W211 3.2CDI 204HP wersja AVANGARDE kombi. Ogólnie elektryka to masakra w tym aucie, co chwile są z nią jakieś problemy. Ja przez 2 lata zainwestowałem w niego ponad 8.000zl. Wahacze praktycznie komplet,pompa paliwa, wał wraz z podporą, sprężarka od NIVO,i co jakiś czas jakiś czujnik.

Silnik sam w sobie naprawdę przyjemny. z nim nie było żadnych problemów tak samo jak i z automatyczną skrzynią biegów.Jak na takie gabaryty i koła R19 auto zwinne i ekonomiczne. Mega pojemny bagażnik,wygodna pozycja za kierownicą, śmiało w 5 osób można pojechać na mazury na urlop i załadować wszystko włącznie z wózkiem dla dziecka ,wędkami i resztą gadzetów.

Nie ukrywam,że chętnie bym wrócił do tego auta ale właśnie z silnikiem V6 CDi bądz e500 :D
_________________
byl ALLROAD 2.7bt 04r
jest A8 D3 4.0tdi 03r
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-02-13, 23:04   

Zanim kupiłem A8 to myślałem nad E500 lub E55 AMG ale te nowsze (po 2007) były trochę za drogie. Auta naprawdę godne uwagi ale koniecznie bez Airmatica! ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Yeager 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee Overland
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 26
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2017-02-14, 07:04   

Co do silnika to oczywiście v6 gdyż w moim jeepie mam ten sam silnik jednak biorę pod uwagę tez benzynę ale zastanawia mnie właśnie sprawa elektryki i blachy bo wiadomo ze mesio lubi pordzewiec
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2017-02-14, 08:24   

Ja miałem W211 2.7 CDi, nie narzekałem wogóle, rdzy zero (ocynk) silnik spoko, jedynie w skrzyni wymieniałem zawór lock up, bo delikatnie falowała
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2017-02-14, 09:17   

Yeager, miałem w211 z 5 lat z silnikiem v6 3.0 cdi w sumie dobrze go wspominam . Największym problemem było zawieszenie ciągle coś stukało i pukało ale auto miało już około 450k km . Kultura pracy V6 rewelacja . Grunt żeby kupić sprawdzone auto z pewnym przebiegiem .
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2017-02-14, 16:58   

miałem w211 2.7 cdi od jednego właściciela kobiety 60 letniej:D, 170 tysięcy przebiegu, całkiem komfortowo sie jeździło i na szczeście poza cześciami eksploatacyjnymi, nie musiałem do niego dokładać na żadne naprawy.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-14, 17:59   

132
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.