Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Profile podwozia/podłogi  
Autor Wiadomość
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-12-16, 22:17   [D2 preFL ALL ] Profile podwozia/podłogi

Pytanie do tych co cięli, rozbierali i pamiętają albo stoi im skorupa na ogrodzie:
czy w tych profilach cokolwiek biegnie czy to skrzynka pusta w środku:
http://images82.fotosik.p...90cc34e4c5b.jpg
Potrzebuję się wwiercić w nie od spodu na głębokość 15~20mm i nie chciałbym natrafić na jakąś wiązkę elektryczną lub wężyk ;)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-16, 23:23   

w prawej podłuznicy leci przewód od akumulatora.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-12-17, 01:16   

Na pewno? Dawno prułem środek, ale mam przebłyski że taki podwójny gruby leciał podłogą wzdłuż progu poniżej wiązki. Kolejna rzecz, jak on by był wsadzony w podłużnicę to powinien mieć jakiś peszel żeby go nie przetarło, a jak tak patrzę po zdjęciach to są tylko dwie linki owijane co kilkanaście centymetrów taśmą żeby się razem trzymały. Z drugiej strony wejście w skrzynkę przekaźników w nogach jest od strony tunelu chyba. No nic, myślałem że obejdzie się bez rwania dywanu <placze>

EDIT

Przewód akumulatora biegnie podłogą wzdłuż tego profilu. Na wysokości +/- konsoli centralnej rozdziela się i dopiero tam faktycznie wchodzi w podłużnicę natomiast drugi biegnie prosto w kierunku skrzynki przekaźników. Tak że w preFL można śmiało wiercić, przy czym od spodu są już zaślepione otwory do wykorzystania, część nawet z gwintem. W moim wypadku (montaż rozpór) wszystkie były już przygotowane fabrycznie. Akurat musiałem zarobić dla tej mniejszej w istniejących otworach dwie nitonakrętki M12.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.