Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 2.8PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą w AAH  
Autor Wiadomość
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-12-19, 22:04   [D2 94 2.8PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą w AAH

Witam! Pacjent to 2,8 AAH. Na 99% cieknie mi uszczelka pod jedną głowicą więc czeka mnie zwalanie dwóch czapek. Zaznaczam, że niecałe 13 000 km temu wymieniałem kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkimi rolkami i kołem zębatym paska, pasek klinowy, uszczelki wału i wałków rozrządu, uszczelka obudowy pompy oleju, uszczelki obu misek olejowych. Więc to mam z głowy, pójdzie tylko nowy pasek.
Po dłuższej konwersacji z [/b]michalwruszak[/b] i poczytaniu forum wytypowałem rzeczy które należy zrobić i mam prośbę do Was o podpowiedzi czy coś jeszcze można wymienić, sprawdzić, jakie uszczelnienia i gdzie, itp.
Na pewno do zrobienia:
uszczelki głowicy
uszczelki kolektora ssącego
uszczelki kolektora wydechowego
uszczelki pokrywy zaworów
nowe śruby głowicy
planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
nowe uszczelniacze zaworów
sprawdzenie zaworów , ewentualnie wymiana, docieranie gniazd
prowadnice zaworowe ? (wymiana czy tylko sprawdzenie?)
popychacze hydrauliczne (też nie wiem czy wymieniać czy zweryfikować?)
uszczelki skrzyni korbowej?
zaworki ciśnieniowe w głowicy?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-12-19, 22:20   

Jak oddasz głowicę do dobrego warsztatu to powiedzą co trzeba zrobić.
Po wymianie prowadnic jeśli mają duże luzy zwykle poprawia się kultura pracy silnika.
Mniej klepie i bieg jałowy staje się bardziej równomierny.

Popychacze bym zostawił jak rano nie klepały. Ja sprawdzałem je ściskając z mocną sprężyną i zerkałem jak siadają. Wtedy można wyłapać słabsze bo czasem się jakiś trafi.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
czarny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a6 c4
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 33
Skąd: łuków
Wysłany: 2017-01-08, 09:02   

jak tam po wymiania ile przelechałes km? problemy nie wracaja?
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2017-01-08, 19:05   

W tym tygodniu dopiero odstawiam do warsztatu
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-01-08, 19:26   

Części już ogarniać ? :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2017-01-08, 21:29   

Mechanik jak rozbierze wszystko to ma mi dać znać jakie części ja mam ogarnąć a co on kupi więc Michał będziemy w kontakcie:)

[ Dodano: 2017-01-25, 18:40 ]
Sprawdzanie szczelności, planowanie głowic
Nowe uszczelki pod głowice
Nowe uszczelniacze zaworowe
Sprawdzone prowadnice i popychacze hydrauliczne
Nowe uszczelki kolektora ssącego
Nowe uszczelki kolektora wydechowego
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
Nowe śruby głowic
Nowe śruby kolektorów wydechowych
Olej+filtr
Świeży płyn chłodniczy
Nowe podciśnienia (przewody, zawory)
Większość gumowych przewodów wymieniona przy silniku
Oringi gdzieś w układzie chłodzenia plus jakieś duperelki;)
aa jeszcze nowe simmeringi wałków rozrządu i wału
Już chyba nie ma skąd lecieć olej bo wszystkie możliwe uszczelnienia w tym silniku są wymienione. Co zauważyłem to spadło spalanie paliwa-pewnie gdzieś te podciśnienia miały nieszczelności i więcej palił (chociaż i tak mało jak na V6 ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.