Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4  
Autor Wiadomość
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-09-01, 12:06   

Najdziwniejsze jest to ze to po dluzszym powyzej 8 godzin postoju tak sie dzieje. Po przejechaniu kilometra problem raczej znika i auto chodzi na pb i lpg okej juz normalnie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 12:34   

U mnie grzałki uwalone były z pozycji sterowania w ECU i auto po ssaniu a przed rozgrzaniem nie pracowało dobrze nawet na PB. To co erni ma że nie działaja mu grzałki a silnik nie robi sobie nic z tego to dla mnie ewenement :)
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-09-01, 16:12   

I jak doszedłeś do tego ze grzalki w sondach Ci nie dzialaja jak powinny?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 16:44   

Ecu nie zasilało grzałek. Wywalało bład najpierw jednej potem drugiej,a że sondy miały juz spory przelot wymieniłem na nowe i temat sie nie rozwiazał. Wtedy łaskawie wkońcu wziałem miernik i w kable a tam echo. Po wymianie ECU problem rozwiazany.
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-09-01, 17:10   

Tam na sondach sa po 4 kable to jedna para powinna miec zasilanie? Po wlaczeniu zaplonu stale czy do jakiejs temperatury? I ile volt 5 czy 12?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 17:33   

Zasilanie sie zmienia bo tym steruje ecu ale powinno byc po zejsciu ze ssania nie pamiętam dokladnie który to obwód. Grzałka nie jest zasilana stałym napięciem tylko w miare potrzeb. Ale jeszcze mozna sprawdzić jak masz wyjeta sonde i dac jej 12v na grzalke i sie musi zacząc robic ciepła
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-01, 21:36   

Zakręć butlę od gazu pojeździj na benzynie kilka dni.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-09-02, 07:28   

wawrzon28 napisał/a:
A czujniki walka razrzadu to sa dwa czy jeden wspolny? To nie to samo co czujnik halla? Bo jest na glowicy lewej.
Tak to właśnie ten czujnik , ale jeśli silnik po rozgrzaniu pracuje normalnie to nie wina czujnika .Chłopaki już ci napisali,-a zacznij właśnie od całkowitego odłączenia LPG na jakiś czas , zobaczysz czy nadal probleb będzie istniał.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-09-02, 22:33   

z lpg juz tak zrbiłem ze został zakrecony przejechałem ze 300km ale problem jest nadal.
Silnik zapala od strzała pracuje na wyzszych obrotach okolo 1100obr na zimnym na wszystkie cylindry co jakis czas zdazy mu sie wypasc zapłon ale ogólnie chodzi równo lecz po przełączeniu skrzyni z P na R N D silnik zaczyna przerywac i tak do temperatury około 60st C czyli około 1 Km i wraca do normy. Jest juz OK i na PB i LPG.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-03, 20:26   

a u mnie panowie właśnie w bloku 19 pokazuje chwilowe braki spalania i delikatnie telepie budą,ale tak jak pisałem,żadnych błedów silnika nie pokazuje,cata nie wywala,moduły zamienione,świece sprawdzone,cewki podmienione,nawet wtryskiwacze zamieniałem i dalej to samo.
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-09-05, 07:27   

Panowie ciekawostka jak w trybie awaryjnym zapale odrazu na lpg problem nie wystepuje z brakiem zaplonow. Co o tym myślicie? Co mam teraz sprawdzic.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 09:28   

Układ zasilania PB.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-05, 11:27   

Albo podlewa wtryskami gazowymi jak chodzi na benzynie. Zakręcałeś butlę ? Jeździłeś na samej benzynie z wypalonym do końca gazem ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.