Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.  
Autor Wiadomość
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-12-07, 00:22   

danishow napisał/a:
pavel44 napisał/a:
w aso w naszych 4.2 to by też wyszło ok 10 tys
Bez przesady <faktycznie> ...kompletny rozrząd w DE kosztuje niecałe 1400 Euro, w ASO oczywiście. U mnie w warsztacie ze 3-4 stówki taniej ;)

Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM. Pytam bo w niemczech procedura wymiany rozrządu w ASO to łańcuchy, napinacze, ślizgi. W momencie zapytania czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j ? Do tego cena którą podałeś 1400€ też jakaś za duża mi się wydaje. Dodam że łańcuchy napinacze ślizgi to koszt 846€. I to nie w moim serwisie bo u siebie to z jeszcze 5% mogę zbić cenę.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-07, 10:19   

Tetek,
Tetek napisał/a:
Do tego cena którą podałeś 1400€
pavel44 porównywał do naszych silników 4,2 ;)
Tetek napisał/a:
czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j

Bo mają klapki na oczach i poza instrukcjami zazwyczaj goowno wiedzą, jak założysz nowe łańcuchy na wytarte już zębatki to znacznie szybciej się zużyją.
Tetek napisał/a:
Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM
Już Damian wcześniej pisał, że to łącznie kilkadziesiąt pozycji.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2016-12-07, 15:09   

pepi napisał/a:
szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne


Tak jak piszesz kasa nie jest wyznacznikiem dobrze wykonanej usługi. Bo może ktoś skasować za daną robotę majątek i spie....ć sprawę. Tylko ja tu nie pisze o takich skrajnościach, tylko bardzo często robota robiona w mega promocyjnej cenie, jest robota robiona po łebkach. Albo bez zaplecza pod postacią odpowiednich narzędzi o wiedzy nie wspomnę. Jak ktoś robi dobrze, starannie co za tym idzie poświęca więcej czasu na wykonanie danej roboty to i więcej skasuje.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-07, 20:04   

nie koniecznie :]
ale zazwyczaj tak jest że jak gość ma wiedzę i spore zaplecze to
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 43
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-11, 15:02   

:) ) sie naczytałem.... pytanie teraz...czy ceny po 4 latach od tej jakże interesującej dyskusji się zmieniły?? czy myślicie dalej tak samo. Co myślicie o tzw nieautoryzowanych serwisach które specjalizują się min w Audi?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-04-11, 16:51   

D3 trafiła już do Audi Tradition, także to co zostało wycofane z ASO zakupisz tam taniej niż było oferowane wcześniej - tu jeśli chodzi o oryginały.
Co do serwisów poza ASO, jak najbardziej, pewnie i w samej Warszawie znajdziesz, ja Ci mogę polecić jedynie w mojej okolicy - jak co PW.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 43
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-12, 04:37   

a powiedz mi jeszcze proszę bo cały wątek skupił się na kosztach... co ile taki rozrząd powinien być wymieniany w tym modelu?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-04-14, 21:34   

to nie jest tak tam były zmiany konstrukcyjne po których niby miało być ok z naciskiem niby
jeśli zaczyna hałasować przy paleniu to już ...
Więc u jednych jest to 150 tys a u drugich 300-400
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 43
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-15, 03:47   

to tak się objawia czas wymiany rozrządu?? że hałasuje przy odpaleniu?? a nie ma obawy że w każdej chwili może sie zerwać i zrobić spustoszenie?? mimo że nie będzie hałasował przy np 150 czy 200tys?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-04-15, 12:33   

jak hałasuje to znaczy że już jest za długi i napinacz nie jest go w stanie napiąć
wymiana oleju i nie dawanie na zimnym też ma swoje .
Ja nie robiłem nigdy auta po zerwaniu łańcucha zazwyczaj to była pani panewka na pierwszej korbie :P
Taki urok tego silnika
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-04-15, 20:30   

pepi napisał/a:
jak hałasuje to znaczy że już jest za długi i napinacz nie jest go w stanie napiąć
wymiana oleju i nie dawanie na zimnym też ma swoje .
Ja nie robiłem nigdy auta po zerwaniu łańcucha zazwyczaj to była pani panewka na pierwszej korbie :P
Taki urok tego silnika


Dokładnie statystycznie BSM najpierw pokazuje korbę zanim strzeli rozrząd.Może jest jakaś usterka w obiegu olejowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.