Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 08 ] Pechowe wspomaganie  
Autor Wiadomość
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-01, 12:04   

no tam najpierw musze pisac e-mail, ale ta za 444euro moge zamowic dzis i jutro bede ja mial i to nie jest regenerowana
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-01, 12:05   

Ja mysle jednak ze jest regenerowana , moze byc fabrycznej regeneracji ZF , czyli tak jak nowa - niby :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-01, 12:09   

jeszcze ameryka
http://www.jimellisaudipa...4E0145156D.html
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-01, 12:11   

Ale cena juz trochę wyższa - to jest juz orginał , według informacji na stronie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-01, 12:29   

to wychodzi lacznie zkosztami do polski ok 2500zl to tak taniej niz w polsce. Pozatym z USA juz sciagnolem orginalne klocki hamulcowe na przod do cramiki za 350 usd to wyszlo ok 1100zl, w polsce taki komplet musialbym wybulic 2500zl
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-01, 12:32   

Tylko ze jak poszły opiłki z pompy do magla to może być troche gorzej i sama wymiana pompy może za dużo nie pomóc - koledzy ostatnio na forum pisali ze płukaniu maglownicy tylko ze od D2
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-01, 12:38   

ale z tego co ja wiem te opilki da sie zauwazyc golym okiem w plynie w zbiorniczku od wspomagania ja sie przygladalem i nic takiego nie widzialem no chyba ze te opilki to jak bakterie i tylko pod mikroskopem pozatym zlewalem juz stray plyn do naczynia i tez dokladnie sie przygladalem i nic niepokojacego nie zauwazylem, Moze by wrzucic do zbiorniczka magnes i po 2 dniach wyjac moze by to pomoglo w diagnozie czy u mnie te opilki wystepuja?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-01, 12:40   

Myśle ze opiłków gołym okiem nie zauważysz , sugeruje tylko ze przed wymianą pompy cały układ wypłukać , przewody maglownice zbiorniczek . Zeby póżniej nie było zadnych wątpliwości
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-01, 12:44   

a jakie sa metody plukania takiego ukladu?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-01, 12:50   

http://www.a8team.pl/d3-0...dzi-vt13369.htm

Pocztaj ten temat - kolego Adam - SenatorS8 , opisuje jak to zrobił
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Radny A8 D3 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 62
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-09-15, 10:35   

Witam wszystkich. Posiadam audi a8d3 4.2 335 km i mam dziwny problem ze wspomaganiem. Dokładnie to tak. Od kad nocami zrobiło się chłodniej (tak poniżej +15 stopni) wspomaganie przestało działać. Co dziwne to raz jest a raz nie ma. Np. rano wstaje chce jechać do pracy odpalamy auto i brak wspomagania 😞 ale odrazu gaszenia i ponownie odpalamy i już jest wszystko ok i cały dzień jest ok . W Dodam, że w lato nigdy nie miałem czegoś takiego. Wyminilem płyn w całym układzie i nic nie pomogło. Co może być powodem ? Czy może to byś jakiś sterowanie no nie wiem przekaźnik czy coś takiego , a może coś całkiem innego. Proszę o wasze podpowiedzi ponieważ zbliża się zimą a jak teraz coś takiego się dzieje to co będzie przy minusowych temperaturach 😕
_________________
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-16, 00:50   

sprawdz bledy na servotronicu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
roguwa 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2016
Posty: 10
Skąd: Michałów-Reginów
Wysłany: 2017-01-09, 09:48   

Witam,

Panowie mam taki problem. Zakupiłem A8 D3 4,2 tdi . Po jakimś czasie padło wspomaganie. Po wyjęciu pompy okazało się że uszkodzony jest wałek łączący pompe z silnikiem. Wałek był "wyślizgany" od strony pompy. Okazało się również że pompa była już wcześniej regenerowana. Jak jjuż pompa była wyjęta, została oddana do sprawdzenia i ponownej regeneracji. Zalane oryginalnym płynem do wspomagania. Po miesiącu wspomaganie znowu padło. :/ płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-09, 10:46   

roguwawa napisał/a:
Po miesiącu wspomaganie znowu padło. :/ płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego.

Opiłki w układzie zabiły pompę?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
roguwa 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2016
Posty: 10
Skąd: Michałów-Reginów
Wysłany: 2017-01-09, 18:33   

sprawa wygląda tak: Kolejny raz wyślizgało wałek przenoszący napęd z silnika na pompę + tuleje od strony pompy. czym to może być spowodowane ?? jakiś zawór się blokuje w maglu i wzrasta znacznie ciśnienie w układzie, niszcząc ten wałek ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.