Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-23, 13:07
|
|
|
ja to bym się chętnie tym przejechał kurcze i mam nadzieje, że na zlocie we wrześniu się ta RS8 również pojawi....
...uuułaa już widzę tą kolejkę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-23, 17:25
|
|
|
100-200km/h robi 8-9s na zimowych oponach... s8 d4 w serii ma 10s.
wg. raceloga rzecz jasna bo: taka ciekawostka - licznik w d3 przekłamuje przy wyższych prędkościach. Jak licznik pokazuje 275km/h to w rzeczywistości jest 250km/h... przynajmniej u mnie w pre-fl na 275/35/R20...
to oznacza, że poprzednio kiedy sprawdzałem v-max co silnik się rozleciał było 250km/h w rzeczywistości a nie 275km/h jak wskazywał licznik. być może by dało radę więcej ale okazało się, że auto miało limiter prędkości na 250km/h i dlatego szybciej nie chciało jechać... limiter prędkości widocznie jest niepowiązany z zegarami...
niedługo wstawie foty i jakieś filmy.
kto robił nie jest tajemnicą:
uturbienie - guzior - Żyrardów
strojenie - cptuning - Sędziszów Małopolski |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-23, 20:41
|
|
|
SENTENZA, zapisuj się na III-go zlota |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-24, 19:58
|
|
|
Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-24, 20:47
|
|
|
Iceman napisał/a: | Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. |
To zależy czym przyjedziesz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:02
|
|
|
Iceman napisał/a: | Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. |
Z RSem to nie ma co porównywać w takie moce to celuje Przemek
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-01-24, 23:50
|
|
|
Gratuluje koledze i o to chodzi ,na prawdę ładne kreski ,a sam wiem najlepiej ile to kosztowało cie nerwów życzę bezawaryjnej jazdy i do zobaczenia na zlocie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-25, 08:53
|
|
|
dwie RS8 na jednym zlocie łooo matko będzie się działo |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-25, 21:01
|
|
|
FOSS napisał/a: | Iceman napisał/a: | Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. |
To zależy czym przyjedziesz |
Lupo SDI
SENTENZA napisał/a: | Z RSem to nie ma co porównywać w takie moce to celuje Przemek
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce |
Chodziło mi o oglądnięcie fury |
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-25, 23:59
|
|
|
Na właścicielu podłubanego RSa C6 nie zrobi to większego wrażenia
Ale na właścicielu Lupo SDI
Chyba że ma oba
P.S. wie ktoś jak wrzucić na forum filmik mp4? Da się? Czy trzeba wrzucić gdzieś indziej i udostępnić? |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-01-26, 12:54
|
|
|
Ładnie jedzie, a jak ze startu ? czasy na 1/4 były sprawdzane? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-26, 13:47
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | filmik wycięty tak żeby było wiadomo jaki czas 100-200 |
8 sec
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-02-04, 07:03
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM
filmik tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZLpe7QGpAY0
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3 )
Ja zdecydowałem się na turbo z kilku powodów:
1. Cena. Różnica będzie ok 5000-6000eur na korzyść turbodoładowania.
2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa
3. Liniowy przyrost mocy w kompresorze dla mnie jest wadą. Co prawda do 2000obr/min jedzie lepiej, ale cały czas podobne wrażenia. W zasadzie 4.2MPI jako wolnossący ma liniowy przyrost mocy. Z turbo jest inaczej, w pewnym momencie kiedy sprężarka osiągnie swoje obroty jest wgniotka w fotel i być może osiągi na papierze są podobne to wrażenia z jazdy z turbo jak dla mnie zdecydowanie lepsze.
siema
czytam i śledzę temat i gorąco3mam kciuki , kiedyś też zastanawiałem się nad suszarkami czy kompresorem ....
róznice są jednak 2
kompresor liniowo doładuje co zmieni sytuację nagłego dociążenia silnika
kompresor możesz rozłączyć na sprzęgle i po prostu latać bez niego
Wadą turbo jest to, że trzeba dbać o odpowiednie traktowanie (nie gasić silnika od razu po agresywnej jezdzie), turbodziura, trudniej zamontować...
Ta cena w MTM jest za sam zestaw z kompresorem. Nie wiem ile montaż... Całość w MTM wyjdzie tyle co ładne, zadbane, dobrze wyposażone a8 d3 pre fl 4.2MPI |
|
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|