Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-23, 13:07   

ja to bym się chętnie tym przejechał kurcze :D i mam nadzieje, że na zlocie we wrześniu się ta RS8 również pojawi....

...uuułaa już widzę tą kolejkę <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-23, 17:25   

100-200km/h robi 8-9s na zimowych oponach... s8 d4 w serii ma 10s.
wg. raceloga rzecz jasna bo: taka ciekawostka - licznik w d3 przekłamuje przy wyższych prędkościach. Jak licznik pokazuje 275km/h to w rzeczywistości jest 250km/h... przynajmniej u mnie w pre-fl na 275/35/R20...
to oznacza, że poprzednio kiedy sprawdzałem v-max co silnik się rozleciał było 250km/h w rzeczywistości a nie 275km/h jak wskazywał licznik. być może by dało radę więcej ale okazało się, że auto miało limiter prędkości na 250km/h i dlatego szybciej nie chciało jechać... limiter prędkości widocznie jest niepowiązany z zegarami...

niedługo wstawie foty i jakieś filmy.

kto robił nie jest tajemnicą:
uturbienie - guzior - Żyrardów
strojenie - cptuning - Sędziszów Małopolski
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-23, 20:41   

SENTENZA, zapisuj się na III-go zlota <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2017-01-24, 19:58   

Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-24, 20:47   

Iceman napisał/a:
Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]

To zależy czym przyjedziesz :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-24, 22:02   

Iceman napisał/a:
Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]


Z RSem to nie ma co porównywać :) w takie moce to celuje Przemek :)
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-24, 23:50   

Gratuluje koledze i o to chodzi ,na prawdę ładne kreski <brawo> ,a sam wiem najlepiej ile to kosztowało cie nerwów <onie> życzę bezawaryjnej jazdy i do zobaczenia na zlocie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-25, 08:53   

dwie RS8 na jednym zlocie <boisie> łooo matko będzie się działo <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2017-01-25, 21:01   

FOSS napisał/a:
Iceman napisał/a:
Musimy się ustawić we wrocku chętnie popatrzę jak to jedzie. :]

To zależy czym przyjedziesz :D

Lupo SDI :D
SENTENZA napisał/a:
Z RSem to nie ma co porównywać :) w takie moce to celuje Przemek :)
Bardzo porównywalny wynik i charakterystykę ma RS6 ale C5 po programie - można podejrzeć na fb cp tuning...prawie to samo.
Za to nie zawaham się użyć stwierdzenia, że jest to najszybsze D3 w Polsce :)

Chodziło mi o oglądnięcie fury :]
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-25, 23:59   

Na właścicielu podłubanego RSa C6 nie zrobi to większego wrażenia ;)
Ale na właścicielu Lupo SDI <jezyk2>
Chyba że ma oba :]

P.S. wie ktoś jak wrzucić na forum filmik mp4? Da się? Czy trzeba wrzucić gdzieś indziej i udostępnić?
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-26, 06:02   

Na YouTube i link prywatny :) Chyba, że Ci nie przeszkadza to publiczny :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-26, 12:47   

https://www.facebook.com/...18708528435875/

filmik wycięty tak żeby było wiadomo jaki czas 100-200 :>
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-01-26, 12:54   

Ładnie jedzie, a jak ze startu ? czasy na 1/4 były sprawdzane?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-26, 13:47   

SENTENZA napisał/a:
filmik wycięty tak żeby było wiadomo jaki czas 100-200


8 sec

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-02-04, 07:03   

SENTENZA napisał/a:
Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM :)
filmik tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZLpe7QGpAY0
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3 :D )
Ja zdecydowałem się na turbo z kilku powodów:
1. Cena. Różnica będzie ok 5000-6000eur na korzyść turbodoładowania.
2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa :)
3. Liniowy przyrost mocy w kompresorze dla mnie jest wadą. Co prawda do 2000obr/min jedzie lepiej, ale cały czas podobne wrażenia. W zasadzie 4.2MPI jako wolnossący ma liniowy przyrost mocy. Z turbo jest inaczej, w pewnym momencie kiedy sprężarka osiągnie swoje obroty jest wgniotka w fotel :) i być może osiągi na papierze są podobne to wrażenia z jazdy z turbo jak dla mnie zdecydowanie lepsze.


siema

czytam i śledzę temat i gorąco3mam kciuki , kiedyś też zastanawiałem się nad suszarkami czy kompresorem ....

róznice są jednak 2

kompresor liniowo doładuje co zmieni sytuację nagłego dociążenia silnika

kompresor możesz rozłączyć na sprzęgle i po prostu latać bez niego ;)
Wadą turbo jest to, że trzeba dbać o odpowiednie traktowanie (nie gasić silnika od razu po agresywnej jezdzie), turbodziura, trudniej zamontować...

Ta cena w MTM jest za sam zestaw z kompresorem. Nie wiem ile montaż... Całość w MTM wyjdzie tyle co ładne, zadbane, dobrze wyposażone a8 d3 pre fl 4.2MPI :)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.