Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-05-29, 06:45
|
|
|
minus4 napisał/a: |
Chcialem tak naprawde sprzedac juz wczesniej ale im dalej w las tym mniej chce, szczegolnie ze nowy motor 5.2 to koszt z montazem ok 12k
Pzdr |
Napewno dobra cena za taki silnik? 12k to wydaja sie grosze za taki motor. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-05-29, 07:35
|
|
|
Może cena w euro . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-29, 08:15
|
|
|
Korton napisał/a: | minus4 napisał/a: |
Chcialem tak naprawde sprzedac juz wczesniej ale im dalej w las tym mniej chce, szczegolnie ze nowy motor 5.2 to koszt z montazem ok 12k
Pzdr |
Napewno dobra cena za taki silnik? 12k to wydaja sie grosze za taki motor. |
Raczej "nowa" używka, bo nowy w ASO kosztuje 105k zł bez zniżek. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-29, 08:25
|
|
|
Tak chodzilo mi o uzywke z rynku wtornego oczywiscie |
|
|
|
|
|
|
|
Sebaa007
Użytkownik
Silnik cm3: 9.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 Wantedddd
Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 6 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-05-29, 10:22
|
|
|
mam już lekki mętlik w głowie a im więcej czytam na necie to jest on jeszcze większy
Może faktycznie kupie tą eSke i zdołam pojeździć chociaz dwa/trzy lata, a przez ten czas znajdą się fundusze na swap v10 5.0 z RS6, mega mnie ten pomysł zgrzał., zwłaszcza gdy zobaczyłem ten filmik wstawiony przez kolege FOSSA w innym temacie na ten temat:
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
taki motor w ślicznej budzie S8...dla mnie auto marzenie <dance>
Kolego minus4, chciałem sobie obejrzeć tą twoją eSke, bo jeśli zamierzasz sprzedać za parę miesiecy to może byśmy się dogadali, ale nie mam dostępu do twojego tematu z S8 |
|
|
|
|
publiczny
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: PAWEŁ
Jeżdzę: SAAB 900 II
Wiek: 49 Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 1 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2014-05-29, 10:52
|
|
|
Panowie to co zobaczyłem na tym filmiku to po prostu mnie rozwaliło. Dla mnie sfera marzeń, coś pięknego. A8 D2 Prelift 4.2 quattro 96 rok - to na razie mój pułap. Dzisiaj jechałem A8 D2 Prelift 2.8 quattro 97 rok i powiem po przesiadce z VW Passat B5 FL 130 km to zupełnie inna liga. Aż boję się co będzie przy 4.2 V8 <jezu> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-29, 10:59
|
|
|
Ile jest warty silnik made by "kot w worku" ? Ja bym nie wsadzał wcale chyba ze by 2000zł kosztował. Dla mnie taka używka to kawał żelastwa i nic więcej.
Nowy w ASO ma przynajmniej gwarancje. Ale i cene więc jak wspominałem wczesniej zamiast dać tyle za nowy kolega wolał zrobic w tej cenie swapa i zestroić to mozliwie u najlepszych mechaników. Możliwe że w PL by taniej wyszło no ale on robił to w DE. |
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2014-05-29, 15:47
|
|
|
jak juz mowa o 5.0 z rs6 c6
to:
rs6 c6 by sportmile ... 1110KM 1250Nm |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-29, 16:31
|
|
|
Nowak_zg, Nowak da się ale jak tym jeździć?(nie wspominam o jego trwałości która drastycznie wtedy spada)
Widziałem nie raz wyczyny i "normalną" jazdę ok 700konnych 4,2 w RS6 C5 i jak FOSS wspominał nie jest to już auto na codzień |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-05-29, 18:00
|
|
|
Ale to RS6 C6 to specjalnie na Unlimited 500 w Moskwie za chwilę. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-29, 18:58
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | ... rs6 c6 by sportmile ... 1110KM 1250Nm |
Nie ukrywam, że jak rozważałem swap silnika z RS6 to auto pojechało by do Adama do Sportmile'a...... ale na początek jakoś tak delikatnie 700-750KM mi się marzyło.
Kompletny silnik z RS6 znalazłem za 25kpln ale na zakupie wydatki się nie kończą....... boję się pomyśleć że za całość przeróbek musiałbym położyć następne 25kpln bo jakbym już zaczął to na silniku na pewno by się nie skończyło..... i tak poszły by jeszcze inne heble niż mam teraz, jakiś lift na S8.... ech, okazja była bo i tak motor musiałem wywalić ale mam trochę inne plany na wydanie takiej kasiorki
emdzej napisał/a: | Ale to RS6 C6 to specjalnie na Unlimited 500 w Moskwie za chwilę. |
No właśnie..... miało być 1000KM a wyszło im jakoś trochę więcej <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-05-29, 18:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-05-29, 18:58
|
|
|
Jeśli komuś tutaj w12 z dźwiękiem nie podchodzi to zawsze wydech można zmienić i uzyskać coś takiego.
https://www.youtube.com/watch?v=ZqgliCS80q4
Na twoim miejscu grubo bym się zastanowił jednak czy kupować w12 czy s8, czy nie lepiej było by ci kupić d3 4.2 pb albo w12 w bryle D2 lub s8 w bryle D2.
To że dysponujemy jakąś gotówką i stać nas na zakup auta nie oznacza że będzie nas stać na jego utrzymanie. Musisz się zastanowić czy przy twoich dochodach i kosztach jakie ponosisz stać cię na utrzymanie D2 W12 CZY S8 . Nie uważam żeby rozsądne było kupowanie takiej jednostki jeśli po odjęciu kosztów życia nie zostaje na czysto co najmniej 5 tys / miesiąc.
To już nie są auta dla średniej klasy niższej, tylko co najmniej dla wyższe ( chodzi mi o zarobki )
Ja uważam że na twoim miejscu nie porywał bym się na pewno na eskę. Kupił bym dobre 4.2 pb . Ojciec kolegi ostatnio ściągnął z Niemiec 4.2 diesla d3 rok 2007 i zapłacił 80 tys. Z tym że tam wszystko łącznie z przebiegiem - koło 200 tys oryginalne. stan świetny. Więc ceny wyglądają jak wyglądają. |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-05-29, 20:05
|
|
|
może te Audi naszykowali by zniszczyć tego pana http://7er.pl/showthread....lara-nowy-zakup ,trochę go poniosło i myślał że ma najszybszy w Polsce samochód, najlepsze od 13 strony gdzieś jest |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-29, 20:21
|
|
|
Inter32, DObra czytanka Miażdży cyce i jebłem na jaja
To jest forum 7er a poziom mają faktycznie dalece za nami.
Serio S8 D2 preFL leci ponad 3 paki? Czemu jeszcze nikt foto budzika nie wstawił?? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-29, 21:03
|
|
|
O jaaa <jezu> Przekomarzanie się kto jest szybszy na poziomie bójek w piaskownicy <lipa> Co z tego, że auto ładne jak słoma z butów wystaje.. |
_________________
|
|
|
|
|
|