Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Pytanie o przeguby wewnętrzne.  
Autor Wiadomość
Mario2833 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8
Wiek: 49
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-09-02, 08:24   [S8 D2 98 LPG ] Pytanie o przeguby wewnętrzne.

Witam. Może ktoś będzie wiedział czy przeguby wewnętrzne do przodu z A8 4,2 299 koników będą pasowały do S8 340 koni? Model przed liftem 1998 rok. Nigdzie nie mogłem uzyskać odpowiedzi, a odwiedziłem kilka sklepów z częściami. Przegubów zewnętrznych jest masa, a wewnętrznego ani jednego. Jeśli ktoś by mi mógł pomóc, to będę wdzięczny.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-02, 20:11   

Myślę że niema wielkiej różnicy. Według etki tylko literą na końcu numeru.
Może to ci trochę rozjaśni. Próbuj zamówić po numerze części.


Pozdro.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-09-02, 20:37   

mowisz roznia sie "tylko" jedna literka? niewiem czy wiesz ale zazwyczja jest tak ze dana czesc np z audi a8 ma ten sam numer a roznia sie wlasnie tylko to jedna literka? np przykladowy czujnik ma ten sam numer a rozni sie literka w zalezenosci od wersji silnikowej i uwierz mi wieksozsc tych czesci nie pasuja zamiennie.....zazwyczja rozpoznaje sie je po koncowje literce


proponuje abys rozkodowal sobie po vinie albo ktos z forum i zoabczyl w etce jaki ty masz konkretnie numer twjego wewn. przegubu a potenm po tym numerze szukał z roznych wersji silnikowych byc mozej w ktorejs wersji byl taki sam przegub jak w esce
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-02-14, 15:58   

Wymieniał ktoś już przegub wewnętrzny w AUDI 8. Ile to roboty ?
Szukam przegubu wewnętrznego do A8 1998 R przed liftem. 2.8 b ACK -ośka , automat 5 biegów.

Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-?
_________________
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-15, 02:00   

Lobro robi takie, (przegub z ośką) masz różne na lewą i prawą stronę
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-02-25, 16:52   

a gdzie można sprawdzić ile ma :

ilość zębów wewnętrzych: 34 ?

Średnica uszczelniacza: 88,2 mm ?

Średnica przegubu: 130 ?

mocowany na śruby 10 mm ?

Jeste to gdzieś napisane ?
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-02-26, 08:13   

Mikigd napisał/a:
Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-?

Mikigd jedziesz do najbliszego ASO, podajesz nr VIN i pytasz o przegub który Cie interesuje, po jego znalezieniu i poznaniu ceny używając swojego czaru osobistego prosisz o numer części.

Z numerem części w ręku siadasz przed interenetem, znajdujesz hurtownie części w Twojej okolicy, dzwonisz i pytasz czy mają coś w zamienniku.

O tym przegubie napisałeś 14-go lutego więc idąc moim trybem działania już dawno wiedziałbyś ile kosztuje w oryginale, czy jest dostępny w zamienniku i ile w zamienniku kosztuje - wystarczy odrobinę więcej zaangażowania.

Mikigd napisał/a:
a gdzie można sprawdzić ile ma :

(...)

Po co Ci to do wiadomości??... będziesz robił na zamówienie czy szukasz zamiennika z Forda Granady? ;-)

Czy u Was w ASO gryzą czy o co chodzi??... :shock: wbrew pozorom uzyskanie numeru oryginału nie jest takie trudne... tam też pracują ludzie.
Mając numer oryginału w hurtowniach sprawdzisz dostępność zamienników - a jeśli takowych nie ma to pozostaje kupić oryginał... chyba nie kosztuje całej Twojej miesięcznej wypłaty bo gdyby tak było to nie jeździłbyś Audi A8 :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-02-26, 11:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-02-26, 10:01   

z przegubem wewnętrznym to nie jest taka prosta sprawa. z założenia Audi nie powinien się nigdy psuć :) takie coś usłyszałem od kolesia jak w mojej audi A4 siadł taki przegub, zamienników nie było prawie wcale (oprócz made in china ale one wytrzymują kilka mies.), zamów oryginał z aso bo z zamiennikami a bynajmniej ich jakością są duże problemy :/
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-02-27, 19:48   

znajomy miał problem z wewnętrznym przegubem w s6 i niestety tylko razem z ośką jako komplet regenerowany, w aso jakos chyba za 1900zl, coś takiego ale nie pamiętam już dokładnie parę lat temu to było, oddawał swój i brał regenerowany jak pisze FOSS w aso dowiesz się wszystkiego
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-03-03, 12:06   

Jak zawsze sprawa okazała się prostsza niż wyglądała. :-?

- rzeczywiście nie ma nigdzie info na temat takiej części i ich rozmiarów.
Każada częśc jest dostępna a4, a6 itd.. a do A8 katalogach nie ma bądź jest problem z ich znalezieniem.

Zwolenicy VIN i ASO mogą dostać ale co najwyżęj całą półoś :idea:

Co się okazuje poraz kolejny dana część pasuje od większości audi z silnikem V6, nawet audi 80 V6

- Gdyby ktoś kiedyś potrzebował przegub wewnętrzny oto info :
:arrow: koszt od 180 do 420 zł /szt(oryginał)
:arrow: ilość zębów 34
:arrow: szerokość kielich 88,2mm opisywana czasmi jako 90mm =to ten sam wymiat zależe jak mierzyć
:arrow: mocowanie 6 śrub =10 mm
:arrow: maxymalna szerokość u podstawy mocować 130 mm

I to cała filozofia :lol:

Posumowując miałem bicie na kierownicy przy pdkościach od około 70 km do xx
-Najpierw Wymieniłem tarcze, zawieszenie, wywazone koła - brak znacznej poprawy.

-Wczoraj wymieniłem owe PRZEGUBY - problem zniknął :-P

Co ciekawe organoleptycznie badając wyczuwalne luzy są badzo niewielkie , ale mają znaczącą rolę zwłaszcza w trakcie przyspieszania gdy działają duże siły,

Więc panownie komu biją koła - wiecie co robić
_________________
 
 
Blokersik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-03-05, 13:42   

Pozwolę sobie podczepić sie pod temat bo mam podobne objawy, tylko w A8 D3. Podczas gwałtownego przyspieszania czuć telepanie się budy auta na boki, lecz na kierownicy nie czuć jakichkolwiek drgań. Z chwila kiedy się odpuści gaz drgania ustają, taka samo kiedy sie delikatnie przyspiesza tego tez nie czuć. Zawieszenie mam po remacie , kola proste, wyważone. Czy to będzie wina tych przegubów wewnętrznych ?? Ktoś już miał do czynienia z tym w D3 ??
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2011-03-06, 19:48   

miałem taki przypadek ale w fiacie punto :) po wymianie przegubu wew, problem znikną ;-)
 
 
Dominn4.2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: D2 Long Usa
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Połchowo
Wysłany: 2017-07-18, 12:26   

A co jeśli mam przegub o 25 zębach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.