Autor |
Wiadomość |
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-02, 10:33
|
|
|
Może nie czarodziejski ,códóf nie robi LINK |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:12
|
|
|
o i znalazłem u kolegów z Midparts
http://midparts.com.pl/pl...cym-tarcie/1860
no ciekaw jestem...chyba sie skusze i przetestuje
tylko sie zastanawiam czy moim olejem mobil atf lt 71141 mozna to stosowac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:27
|
|
|
Jak códuf nie robi to do czego go stosować? |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:31
|
|
|
Apophis, Maciek , wlewając go do skrzyni po prostu musisz się napiąć ale tak z całej siły i mówić wierzę wierzę .... A tak poważnie , użyłem go dwa razy do swojej i znajomego ...w mojej znikło wkurw... drżenie konwertera |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:36
|
|
|
Pepeka napisał/a: | możesz spokojnie stosować Lubegard( nie stosować z niebieskim olejem) |
czyli rozumiem z z kazdym olejem AFT, byle by nie niebieskim można stosowac?
rozumiem że ten czarny Lubegard jest wydajniejszy niż czerwony ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:43
|
|
|
martin_rs4, ktos mi mówił że czarny nie jest do Zf,a więc omijałem go z daleka.
Trzeba by na stronie Lubegarda sprawdzić |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:52
|
|
|
Pepeka napisał/a: | martin_rs4, ktos mi mówił że czarny nie jest do Zf,a więc omijałem go z daleka.
Trzeba by na stronie Lubegarda sprawdzić |
ok, czyli rozumiem że używałeś czerwonego ? A powiedz prosze stosować go można w obojętnie jakim momencie, czy jednak czekac do wymiany oleju_? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-02, 11:55
|
|
|
Marcin wydaje mi się że nie ma tu jakiś zaleceń wszystko zależy od użytkownika, jeśli masz w planie wymianę to poczekaj zawsze to 7 dych więcej , no chyba ze śpisz na kasie to podam Ci mój numer konta |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-02, 12:05
|
|
|
Pepeka napisał/a: | no chyba ze śpisz na kasie to podam Ci mój numer konta |
no ogólnie to takie przekonanie panuje, że jak stać Cie na A8 to stac Cie na wszystko
Ja mialem olej wymieniany w tamtym roku na początku, czyli jakies 16.000km zrobilem na tym, wiec do nastepnej wymiany jeszcze troche, więc jak nie ma zaleceń to sie kupi i wleje. Lepiej wydac zawsze te 70pln niz potem 7000pln na remont |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Remarq
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2015-07-12, 14:43
|
|
|
A jakiej firmy ceramizery polecacie? Bo co do zasadności używania jestem przekonany już dawno, jednak interesuje mnie jakiego konkretnie środka używaliście, i który daje najlepsze rezultaty? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-07-12, 18:23
|
|
|
beyer28 napisał/a: | http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/
Ja z tej strony brałem, od producenta |
Także korzystałem (do skrzyń manualnych i tylnych mostów) i także polecam. Są też różne dodatki w ofercie LM (także ceramiczne oraz z MoS2). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-12, 22:10
|
|
|
beyer28, Co zauwazyleś u siebie?? Ile sztuk stosowałes bo do 4,2 to lepiej juz się mają dwie. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-13, 17:25
|
|
|
Apophis, U mnie zalanie ceramizera zbiegło się z wymianą oleju i po jakimś czasie ponownym ustawieniem rozrządu ze, względy na zbyt luźny pasek. Poszło wówczas do silnika:
- 2 puszki płukanki LM Motorspulung
- Olej Valvoline Max Life 5w40
- Oil Verlust Stop LM,
- Ceramizer
- Xado Atomex Multi Cleaner, ale to już do baku
A co zauważyłem :
-nastawnik o wiele rzadziej daje znać o sobie przy porannym rozruchu, a nawet jak se stuknie to zdecydowanie ciszej niż kiedyś, a ja wyczulony jestem na to
-ogólnie ciszej zaczął pracować,
-kiedyś czułem w kabinie lekkie drgawki silnika, teraz spokój (ale tu poprawy upatrywałbym bardziej w ponownym ustawieniu rozrządy, a tym bardziej, że wcześniej był rozjazd w 93 i flak zamiast paska )
-no i już 2tys zrobiłem, a stan na bagnecie ani drgnął, a w ostatnim czasie w pizde dostał
(i chociaż nigdy większego problemu z nadmiernym spalaniem oleju nie miałem 1,5l-2l od wymiany do wymiany to po 2tys raczej coś już trzeba było dolewać
-i ogólnie jakiś bardziej czuły na pedał gazu się zrobił, czuję, że mu lżej po prostu
Ciężko stwierdzić na które z powyższych pomógł ceramizer Ja mam taką swoją teorię, że najbardziej pomogło płukanie silnika z nagaru, którego trochę już było |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-07-13, 19:10
|
|
|
Ja dwa tygodnie temu też się zdecydowałem spróbować. Skoro nie szkodzą to może pomogą.
Ale niestety żadnej różnicy nie odczulem. |
|
|
|
|
|