Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-02, 03:37
|
|
|
I like It |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-16, 08:22
|
|
|
FKS - zaktualizowana
teraz tylko musze ogarnąć problem z kołami, ale to jak wróce znad morza w poniedziałek ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-16, 20:19
|
|
|
Apophis napisał/a: | gonias, To ja kupiłem chyba za dobry bo się ogladam ze 3razy i tak jak Amstaff w nocy zerkam |
Skąd ja to znam? a żonka ostatnio mi zwróciła uwagę z wyrzutem, że innych samochodów w rodzinie to tak nie "głasiasz", oglądasz ryski i dołki ósemeczki (ostatnio usunięto 100% ) |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-24, 20:55
|
|
|
no i kolejna aktualizacja na 1 stronie! Ciekaw jestem do jakiego momentu bede mogl tak wydłużać tą 1 stronę w każdym razie budżet znów naciągnięty, ale banan z "gęby" nie schodzi po prostowaniu felg |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-10-17, 20:46
|
|
|
długo mnie nie było, no ale biernie też nie siedziałem i troche rzeczy porobiłem jak regenracje zacisków przednich i wymianę końcówki drążka i takie tam pierdy, ale co najgorsza.....
mój reduktor którego tak chwaliłem geniusz jeden, około 2 miesięcy po gwarancji zaczął mi puszczać bąki podcisnieniem...łatwa diagnoza po pierwsze ciezko palił rano, po drugie woda z mydłem i sie bańki robiły...
No i co...se tak o zrgenerowałem dziada oryginanym zestawem, wymieniłem wszystkie filtry a wczoraj chyba z ponad 1h ustawiałem ze znajomym instalke....teraz jest moc i jest pięknie, trzyma cisnienie w całym zakresie obrotów...
... a jak mi jeszcze raz po dwóch latach ten geniusz padnie to się wkurwie.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
brak [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-18, 09:50
|
|
|
Jakiś chiński?? Mój jeszcze zyje od nowości 3 rok już |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-10-18, 11:59
|
|
|
wiesz co chinski raczej nie raczej mi sie zdaje ze to moze trocho mojej winy w tym jest bo po kupnie nowego bylo napisane zeby po 1000km dokrecic sruby reduktora i nie pamietam czy to zrobilem
ale najwazniejsze ze juz wszystko smiga. Zestaw ori 90zl + ok. 1h roboty.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
brak [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-18, 21:02
|
|
|
Ja nie dokrecałem nic u siebie...no ale taki koszt to nic. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-10, 16:02
|
|
|
FKS - zaktualizowana - STR. 1
troche mnie tu nie było ale niedługo znów zawitam po wymianie oleju w skrzyni, drążków i chłodnicy.
Jak się tak przyjrzałem dzis tej mojej książce forumowej, to kurde co chwile cos w tym aucie robie aż można pomysleć że złom jaki się non stop spuje ale...
jako że lubie grzebać i wole wszystko sobie za wczasu wymienić to robie wszystko na bierząco choćby i co miesiąc
oo zapomniałem o klockach na przod, ale to już później... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-23, 17:32
|
|
|
FKS - zaktualizowana - STR. 1
i znów sie odważyłem kupić cos nieznanego pochodzenia. Tym razem padło na chłodnice wody. Nowa w ASO ponad 3K, zamiennik NISSENS ok. 2k a ta moja nowa z alledrogo 600zł
Zobaczymy, bo co nowe to nowe i jest gwaranacja.
Zmieniony olej w skrzyni. Stary....nie wyglądał na stary, aż sie mechanik zdziwił że chce go wymieniać no ale już 60kkm zrobione więc czas najwyższy. W misce też czysciutko, żadnego syfu nic.
Efekt, taki że skrzynia pracuje lepiej, płynniej.
Przy okazji odpowietrzania chłodnicy, uprod..liłem oba odpowietrzyni, te za silnikiem - przektęciłem gwinty...no brawo ja jedej rozumiem, ale oba to nie wiem jak tego dokonałem. Teraz trzyma je trytytka a docelowo ruba sr.6 z jakims oringiem... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-23, 18:45
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Przy okazji odpowietrzania chłodnicy, uprod..liłem oba odpowietrzyni, te za silnikiem - przektęciłem gwinty...no brawo ja jedej rozumiem, ale oba to nie wiem jak tego dokonałem. |
No brawo TY
martin_rs4 napisał/a: | Teraz trzyma je trytytka a docelowo ruba sr.6 z jakims oringiem... |
No jeżeli mówisz o tych przy tylnej ścianie komory silnika, przy zaworach od klimy to weź pan nie rób druta - kup drugie i wymień, koszta niewielkie
Sam mam tego chyba ze 3 sztuki w używce i oddałbym za grosze ale niestety leżą w PL a ja w DE więc niestety nie widzę szans na jakiś normalny termin wysyłki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-23, 19:14
|
|
|
FOSS napisał/a: | nie rób druta - kup drugie i wymień, koszta niewielkie |
Ty wiesz, że chyba tak zrobie podobną rzecz zrobiłem ze zbiorniczkiem wyrównawczym wody, bo tam nagminnie ten króciec u góry wypada. Więc wziąłem rurkę miedzianą 8mm nagwintowałem na końcu wzmarwoałem gwint pastą REINZa i +wkręciłem. Gwarancja dożywotnia daltego mylałem żeby tu z tymi odpowietrznikami tak zrobić. Ale i tak musiałbym je wyciągać, więc chyba kupie drugie. znalazłem na alledrogo po 10zł na sztuke |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-01-23, 20:04
|
|
|
martin_rs4 w nowej chłodnicy było miejsce na czujnik - termowłącznik ? Pytam bo na foto u Ciebie jak i w allegro dość dziwnie to wygląda . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-23, 21:02
|
|
|
Michał, są wsze wystkie wymagane wejscia. Miejsce na czujnik jest zaslepone. Zaslepke sie odkręca i wkręcasz czuknik |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-24, 15:48
|
|
|
jako że zima dopisuje to się wybrałem na małą sesje przy okazji rozruszałem ABS i ESP
* a później pojechałem umyć niunie
więcej fotek tu > Zdjęcia]zima |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|