Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D3 4.0TDI  
Autor Wiadomość
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-28, 12:08   

przebieg w 2009 r przyjechała do pl z przebiegiem 90tys ! od tamtej pory cały czas w gronie znajomych tzn od 90 tys do teraz obecnego przebiegu 220 znam historie bo cały czas była uzywana przez poprzedniego własciciela mojego "znajomego" który twierdził ze ja servisuje na bieżąco .... a jak to stwierdzili przejechali sie podpieli kompa skrzynia sie grzeje .... bardziej niz powinna delikatnie "niby" faluja obroty .... gdzie tak jak mówie ja do tej pory tego nie zauwazyłem

[ Dodano: 2016-02-28, 12:14 ]
i od razu swerdzili ze skoroskrzynia bd na dole to by pasowalo wymienic sprzegło hydrokinetyczne(konwerter) zeby za jakis tam czas nie rozbierac tego od nowa..
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-28, 12:39   

Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-02-28, 12:55   

Driv33r, nie wiem na co czekasz...... ja bym to auto już dawno zabrał i odstawił do normalnych, uczciwych ludzi
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-28, 13:03   

drago_o napisał/a:
Nie chce się czepiać tych przebiegów. Skąd sprowadzone było w 2009?




Auto sprowadzone z Belgi.

Cytat:
nie wiem na co czekasz...... ja bym to auto już dawno zabrał i odstawił do normalnych, uczciwych ludzi



słuchaj ja oddałem do tego warsztatu z polecenia innych znajomych ktorzy robili juz rózne zeczy u nich w 3.0TDI w 4.0TDI ... gosc naprawde "podobno" ogarnia temat u niego jak zajedziesz pod warsztat to non stop brak terminów i to robi naprawde fury Maserati , Porche , Tuaregi A6,A8 jezeli chodzi o ludzi to maja naprawde dobre zdanie o tym warsztacie gosc jest podobno naprawde dobry ....
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-02-28, 13:22   

to idąc tym tokiem dlaczego tylko konwerter? tarczki itp. - remont skrzyni od razu zrobić ;)
i nie przemawiają do mnie nigdy argumenty, że robią prosiaki
ale jak to mówią - Twój cyrk...Twoje małpy ;)
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-02-29, 10:28   

Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.

Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.

Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.

4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-29, 12:19   

raftor napisał/a:
4.0Tdi to fajny mocny motor ale drogi w utrzymaniu i może mnie zbombardują użytkownicy 4.0Tdi ale zarówno z rolki jak i z zatrzymanego startu dostał odemnie (4.2MPI) po dupie o 1-1,5 długości auta.

To z jakimiś padłami się ścigałeś :)

Z resztą się zgodzę :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-02-29, 14:13   

raftor, widocznie Twoje LPG jest z jakimiś super uszlachetniaczami LOL :D
marzenia się spełniają ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-29, 15:33   

Nie marudźcie tylko stańcie z nim na kresce i sie okaże <fujarka>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-29, 15:38   

Ja zawsze chętny :D w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie... :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-02-29, 16:51   

drago_o napisał/a:
To z jakimiś padłami się ścigałeś :)


być może, co ciekawe odczucia przyśpieszenia w 4.0tdi są lepsze niż w mojej 4.2 MPI, natomiast dane techniczne mówią same za siebie 4.2 MPI 6,3s do 100km/h 4.0Tdi 6,7s do 100km/h więc wyścig jest miarodajny.

Dodatkowo w to nie wierze że ma jakieś znaczenie ale u mnie jest zdjęty kaganiec rozpędza sie do 280km/h wsadzony jest sportowy filtr i zrobiony flash ECU czas na S na benzynie to 5.8-6s do 100km/h na oryginalnym rozm opon 19" 255/40 więc serie trzyma :)
żeby nie byc gołosłownym
https://www.youtube.com/watch?v=6hDWwmTSl6U
panton napisał/a:
marzenia się spełniają ;)

specjalnie dla Ciebie niedowiarku :)

Apophis napisał/a:
Nie marudźcie tylko stańcie z nim na kresce i sie okaże <fujarka>


Dokładnie :) z 4.0 chetnie stanie, natomiast przy 4.2tdi nie bardzo jest po co :)

Cytat:
Ja zawsze chętny :D w środę jestem w Wawie na Automaticon'ie więc kto wie, kto wie... :)


Ja tez jestem chętny lubie konfrontowac to co na papierze z tym co jest w rzeczywistości lecz niestety wylatuje do Londynu na 2 tygodnie wiec zapraszam po 13 :D
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-29, 18:27   

raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm i na tej mapie auto juz jezdzi ok 4Lat no niestety miałem sprzedawac ale wyremontuje i mam nadzieje ze nie bd musiał tam zaglądac przez najbliższe "pare tysiecy" albo powiem inaczej chciał bym tam nie zaglądać bo to róznie bywa
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2016-02-29, 18:44   

[quote="raftor"]Po przeczytaniu tematu nie urażając użytkowników D3 z motorami 4.0TDi, ja bym to auto sprzedał nawet za 27-30tyś zł dołożył te 15-17tyś i kupił D3 z 4.2 LPG.

Wiadomo jednemu Zośka drugiemu Maryśka ale koszta serwisu i tankowania sa nieporównywalne miedzy tymi 2 motorami.

Swoją droga nie chce mi sie wierzyć że posypała sie tak ta D3 przy przebiegu 220tys.


Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k . <boisie>

Jeżeli auto jest w fajnym stanie wizualnym to po zrobieniu tych kilku rzeczy powinno chodzić cacy przez kilka dobrych lat ale też się zastanawiam że przy tym przebiegu takie bolączki to trochę nie na miejscu z tym przebiegiem nawet na 4.0 <hmm>
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-29, 19:22   

a czy uwazasz ze ja wieze w ten przebieg ? teoretycznie te kilometry co od 90 do 220 zrobiła to wierze bo tak jak napsialem była u znajomego ale tez niewiadomo czy jak juz przyjechała do Pl to np z 300 nie zrobiło sie 90 ....
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-02-29, 19:55   

Driv33r napisał/a:
raftor z moim 4.0 TDI chodz jest w kiepskim stanie raczej tez bys nie miał sznas 324KM/Prawie 800Nm


Pisałem o seryjnych motorach, mysle że jak by do 4.2 wsadzić kompresor albo 2 dmuchawy to klekot by wąchał smrodek spalonej benzyny. Więc takie porównania nie mają sensu :)

Po prostu seryjnie 4.0tdi jest delikatnie wolniejsze niż 4.2 MPI takie sa moje doświadczenia i tak mówia dane producenta, a to że łatwo można podnieść moc 4.0Tdi to doskonale wiem, no ale jest masa minusów jak dla mnie śmigania klekotem w porównaniu do podtlenku LPG.


Cytat:
Zależy jak kto na co patrzy ale przykładowo by zrobił jak tu doradzasz i kupi 4.2 LPG za 45k po czym za chwilę się okaże że trzeba wpakować 5-10k . <boisie>


Bez paniki za 40tyś juz mozna kupic przyzwoite D3 przedliftowe z LPG, ponadto była to tylko moja propozycja jak już pisałem benzyna jest tańsza w serwisie tańsza w eksploatacji paliwowej "z LPG" no i mniej problematyczna,w klekocie wystarczy awaria turbiny i trzeba rwać silnik.

Wg. mnie duże silniki TDi tylko na autostrady do miasta to jest nieporozumienie, grzeja sie długo w zime, a w lato raz przyłożysz na gaz i musisz chłodzić turbiny " ew mozna założyć opóźnienie gaszenia zapłonu"

Duzy i przyjemny plus kopa w plecy przy przyspieszaniu ale za to bardzo słaba elastyczność w porównaniu do benzyny.

Sporo Km narobiłem zarówno d3 w 4.0tdi, 4.2tdi, w12 oraz swoim 4.2MPi wiec jakieś tam wyrobione zdanie mam. Zastanawiałem sie nawet nad zmianą na 4.2TDi bo byłem pod wrażeniem kopa jakiego ma, ale wizja rwania silnika przy awari np. czujnika ciśnienia turbo mnie odrzuca. Dźwiek również na plus dla benzyny.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.