Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D3 4.0TDI  
Autor Wiadomość
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-27, 19:23   A8 D3 4.0TDI

Witam musze sie pochwalić miałem wystawiać na sprzedaż swoją 8-ke ale zadecydowalismy z zoną że ja zostawie a zarazem naprawie .....


Na dzień dobry rozrza do wymiany ....

Wiec zadzwoniłem umuwiłem sie z warsztatem ok wymienia zrobią .... ale podczas przeglądu wyskoczyło jescze mase innych zeczy:


*Rozrzad tak jak pisałem
*Sprzegło hydrokinetyczne czy jakoś tam
*Klapy kolektora
*Wtryski bo 2 i 4 wg nie chodzą
*Pompa Wody
*Koła Zębate ,uszczelniacze
*Koło Zamachowe ponieważ jest wytarte rozrusznik do regeneracji
* Acha no i jeszcze drążek kierowniczy ;-)

Wiec miał byc wymieniany tylko rozrzad a tu lista sie strasznie powiekszyła ... ale zadecydowałem ze zrobie to wszystko skoro i tak silnik i skrzynie bd miał wyrzuconą z samochodu myśle ze bd miał spokój na dłuzszy czas ;-)


Ale cena tego wszystkiego tez mnie maksymalnie dobiła ale jezeli juz zostawiam dla siebie ten samochód to chce mieć wzystko sprawne w Wtorek(01.03.2016) zabieraja sie za moje auto ... zoabczymy jaki bd finisz i co po drodze wyskoczy
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 19:33   

Ciekawi mnie koszt... Czemu napisałeś osobno koło zębate? Przy rozrządzie wszystkie powinno się wymienić razem z rozrządem. Jeśli wymieniasz pompę wody to polecam wymienić przy okazji też te sześciokąty napędzające ją na troszkę dłuższe (ja dopasowałem z klucza o tej samej twardości o 3mm dłuższy, bo właśnie jego długość jest powodem padania pompy/wycierania się gniazda w pompie wody).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-27, 19:48   

poniewaz powiedzieli ze te górne sa podatne na wycieranie chodz nie zawsze te od walków od napinaczzy górnych
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 19:50   

Dobrze radzę, wymień razem z rozrządem komplet kół zębatych. Koszt w porównaniu do tego co już napisałeś kolego będzie niewielki.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-27, 20:29   

no dochodzi jeszcze ok 1500zł za kpl. koł z tego co sie orjentuje mnie juz przeraza en koszt.. a co jescze wyskoczy to niewiem.... mówie miał byc tylko rozrzad wymieniany a tu tak naprawde wszystko jest w rozsypce .....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 20:34   

Nie no to coś nie tak za te koła... Pamiętam, że kolega z forum mi wyceniał komplet z kołami to 3500 za części kompletny rozrząd. Kolega michałwruszak.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-27, 22:41   

to coś tanio ... za kpl. rozrzad trzeba dac koło 3k a plus koła ... no niewiem zoabczymy co wymylą wszystko w przyszłym tyg sie rozstrzygnie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 03:38   

Kontaktuj się w sprawie cześci z MichałWruszak-może cię chca tam naciagnać na marże?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-02-28, 08:06   

No to jak wszędzie, albo tania robota , albo Twoje części. Naturalnie też nikt nie da Ci wtedy gwarancji bo powie , że Twoje części się popsuły.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-28, 08:55   

zapytam jeśli nie był by to koszt dosc spory to tez wymienie .... ale mówie koszta sie robia ogromne ...;/ i naprawde jak to zrobie to nie bd sie opłacac sprzedawać...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-28, 09:02   

Może strzelać ale w 10 się nie zmieścił na pewno ;) okolo 15?

Może sprzedać się nie opłaci juz ale auto znowu na lata. Tylko olej zmieniać z filtrami i latać...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-28, 09:05   

tak samo sprawa ma sie ze sprzegłem (konverterem) nic mi sie nie dzialo ze skrzynia nigdy nie szarpala nie zrywala biegi płynnie wcodziły a tu nagle ze trzeba sprzegło wymienić.... czasami tylko ale to naprawde czasami raz na miesiąc zdazyło sie przy ostrej jezdzie przy redukcji skrzynia miala taki "swist" przy redukcji kick downem ale to naprawde sporadycznie oni twierdza ze delikatnie zaczynaja obroty juz falowac ... i ze trzeba to zrobić .... miejmy nadzieje ze prawde mówią

[ Dodano: 2016-02-28, 09:06 ]
no cena około 15 jest teraz ale to wiesz zawsze cos wyskoczy zona juz mi głowe pierze ze ona myślala ze to nie bd tle kosztowac dlatego sie zgodzila zeby zostawic to auto a tu koszta z dnia na dzien coraz wieksze;/ masakra

[ Dodano: 2016-02-28, 09:09 ]
poprzednik tak zaniedbal to auto ze masakra pod względem mechanicznym.... a miało byc tak pieknie jak ja sprzedawal servisowana na bieząco i wg jasne ona koło servisu to nawet nie przejezdzala... teraz dopiero odzyje ten motor jak ja porobie wszystko..
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-02-28, 10:18   

aro51 napisał/a:
No to jak wszędzie, albo tania robota , albo Twoje części. Naturalnie też nikt nie da Ci wtedy gwarancji bo powie , że Twoje części się popsuły.


są jeszcze w PL normalne, fachowe serwisy, które porządnie i uczciwie robią robotę.... (i nie mam na myśli ASO tak dla jasności)

[ Dodano: 2016-02-28, 10:19 ]
Cytat:
tak samo sprawa ma sie ze sprzegłem (konverterem) nic mi sie nie dzialo ze skrzynia nigdy nie szarpala nie zrywala biegi płynnie wcodziły a tu nagle ze trzeba sprzegło wymienić.... czasami tylko ale to naprawde czasami raz na miesiąc zdazyło sie przy ostrej jezdzie przy redukcji skrzynia miala taki "swist" przy redukcji kick downem ale to naprawde sporadycznie oni twierdza ze delikatnie zaczynaja obroty juz falowac ... i ze trzeba to zrobić .... miejmy nadzieje ze prawde mówią


zmień serwis! I to jak najszybciej!!!!! <onie>
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-02-28, 10:37   

własnie wiesz no chodzi mi o tą skrzynie jak bym coś zauważył albo cos to mogł bym stwierdzic ze np konverter jest do roboty a tu nic sie nigdy nie dzialo i nagle mi mówia ze jak juz bd mieli skrzynie wyciągnietą to pasowało by zmienic konverter bo delikatnie faluja jej obroty ja nigdy tego nie zauwazyłem sam niewiem co mam o tym myslec .... ;/ a druga sprawa jest taka ze mnie niema w PL i nawet niemam jak tego sprawdzićzeby mi pokazali o co im chodzi dokładnie zanim ja rozbierą
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-28, 10:52   

Można zapytać o przebieg? Konwertera to się tak po prostu nie diagnozuje na oko... co zrobili aby go zdiagnozować? Mój jeszcze ori konwerter ma 400tys na koncie. Pewnie sztuka sztuce nie równa ale daje to jakiś pogląd. To nie są groszowe sprawy aby tak przy okazji sobie zrobić. Za nowy pewnie ze 3k wyłożyć trzeba. Też bym nie wymieniał tak jeśli sam nic nie zauważyłeś.

Na Twoim miejscu zamiast tej operacji zrobiłbym wymiany oleju i filtrów w skrzyni i mostach.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.