Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D5 ładne...nie ma co gadać  
Autor Wiadomość
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-03-06, 14:12   

PABLO200 napisał/a:
Audi A8 50 czyli V6 286 ps jest nawet bardzo oszczędny 5-6 L
Trudno w to uwierzyć ale to przy delikatnej nodze osiągalne.

Uwierze jak zobacze. Auto jest 100kg ciezsze niz poprzedni model, a w poprzednim modelu mam srednia ok 7.5l/100km

Da sie zyc z przesiadka z 520KM na polowe mocy. W trybie sport auto jest w miare zwawe. Mandat to mozna zlapac w kazdym aucie, nawet tym powolnym.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-03-06, 14:56   

Unseen napisał/a:
PABLO200 napisał/a:
Audi A8 50 czyli V6 286 ps jest nawet bardzo oszczędny 5-6 L
Trudno w to uwierzyć ale to przy delikatnej nodze osiągalne.

Uwierze jak zobacze. Auto jest 100kg ciezsze niz poprzedni model, a w poprzednim modelu mam srednia ok 7.5l/100km

Da sie zyc z przesiadka z 520KM na polowe mocy. W trybie sport auto jest w miare zwawe. Mandat to mozna zlapac w kazdym aucie, nawet tym powolnym.


Elektronika to technologiczny przeskok o 10 lat
auto ma instalacje 48Volt światła laserowe robią robotę tylna oś skrętna także
286 ps mtm robi na 371 ps i jest 4.7 do 100
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-03-06, 16:04   

A ktoś już widział/testował A8 60?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-03-06, 17:31   

PABLO200 napisał/a:

Elektronika to technologiczny przeskok o 10 lat
auto ma instalacje 48Volt światła laserowe robią robotę tylna oś skrętna także
286 ps mtm robi na 371 ps i jest 4.7 do 100

W UK skretna tylna os jest tylko w wersji Vorsprung albo S8, nie da sie wybrac jako opcji w tanszych modelach. Oba kosztuja okolo 100K funtow. Chyba nie bedzie promocji leasingowej na nowe S8 przy takiej cenie ;-)
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-03-06, 18:38   

60 to 130k Euro minimum.
Cena kosmos za silnik z SQ7....
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-03-06, 18:46   

drago_o napisał/a:
A ktoś już widział/testował A8 60?

Tutaj niestety w pobliżu nie mają nigdzie
_________________
Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-06, 20:36   

PABLO200 napisał/a:
Elektronika to technologiczny przeskok o 10 lat
auto ma instalacje 48Volt światła laserowe robią robotę tylna oś skrętna także

na czym polega ten technologiczny przeskok o 10lat? <hmm>
wprowadzenie dodatkowej sieci na 48V wynika tylko z faktu by kable zasilające silniki elektryczne nie miały grubości palca jak by to miało miejsce przy 12V
sterowniki gadają po UDS... kontakt z D5 miałem tylko przy okazji jazdy testowej 3.0TDI
jeżeli masz wiedzę jakie tam zaszły zmiany to chętnie poczytam :)
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-03-06, 23:12   

Predyktywne aktywne zawieszenie Audi A8 jest zawieszeniem w pełni aktywnym. Jego elektromechaniczne siłowniki odpowiadają za ustalenie wysokości i sztywności zawieszenia. Mogą one podnieść lub obniżyć zawieszenie każdego z kół z osobna, by aktywnie i w każdej sytuacji zarządzać wysokością nadwozia tej luksusowej limuzyny. Aktywne zawieszenie może w pół sekundy unieść lub obniżyć nadwozie we wszystkich czterech narożnikach pojazdu z osobna, nawet o 85 mm od pozycji środkowej.

Przy każdym z kół Audi A8 umieszczony jest niewielki silnik elektryczny zasilany z 48-woltowego, podstawowego układu elektrycznego samochodu. Jego pracą zarządza elektronika pojazdu. Napęd pasowy oraz kompaktowa przekładnia falowa zwiększają moment obrotowy elektrycznego silnika prawie dwustukrotnie, do 1100 Nm, i przenoszą go na stalową, obrotową rurę. Rura jest na stałe przymocowana do wstępnie obciążonego tytanowego pręta umieszczonego w jej wnętrzu i ma możliwość obrotu o więcej niż 20 stopni. Siły są przenoszone od końca obrotowej rury do zawieszenia, za pomocą dźwigni i drążka sprzęgającego – w przypadku osi przedniej na kolumnę prowadzącą, a w przypadku osi tylnej na wahacz poprzeczny.

Predyktywne aktywne zawieszenie działa bardzo wydajnie. Jego średni pobór mocy waha się od zaledwie 10 do 200 wat – o wiele mniej niż w porównywalnych układach hydraulicznych. Kiedy za sprawą fizyki jazdy cała karoseria opada w dół, na koło – np. na drogach o złej nawierzchni – predyktywne aktywne zawieszenie przeciwdziała temu efektowi. Niezwykle ostry impuls – jak zdarza się np. na torze wyścigowym – powoduje bardzo krótkie ale intensywne zapotrzebowanie na energię, potencjalnie nawet do 6 kilowatów. W zależności od sytuacji drogowej nawet 3 kilowaty mogą trafić z powrotem do akumulatora 48 V

Predyktywne aktywne zawieszenie w połączeniu z systemem „pre sense 360°” zwiększa też bezpieczeństwo bierne. Działa wtedy we współpracy z centralnym sterownikiem systemów wsparcia kierowcy zFAS, który do identyfikacji niebezpiecznych sytuacji zachodzących dookoła samochodu wykorzystuje dane pochodzące z wielu czujników. Gdy zarejestruje nieuchronne uderzenie w bok auta z prędkością ponad 25 km/h, sprawia, że predyktywne aktywne zawieszenie uniesie nadwozie nawet o 80 mm w górę po tej stronie samochodu, w którą nastąpi uderzenie. W ten sposób energia uderzenia może zostać przejęta przez ustawioną w odpowiedniej pozycji sekcję progów pojazdu. Deformacja kabiny pasażerskiej oraz siły działające na osoby znajdujące się w jej wnętrzu (zwłaszcza siły działające na brzuch i klatkę piersiową) mogą być w ten sposób zredukowane nawet o 50 procent w porównaniu do kolizji bocznej samochodu bez systemu unoszenia nadwozia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.