Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 u Zachara  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-06-23, 09:19   Re: A8 u Zachara

Hgo napisał/a:
panton napisał/a:
https://youtu.be/Q8iWtgK9t5Q

Hahahhahaaa.... :D

a Ty z czego rżysz tym razem ?

bo oczami wyobraźni widzę w kolejnym odcinku Ciebie z S8 D4 po tuningu ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-07-18, 11:37   

Radoslav napisał/a:
FOSS może zdradzisz kilka ciekawostek ze spotkania z Zacharem i jak powstawał sam film?

Jak już Zachar wspomniał do kontaktu doszło po pierwszym jego teście A8D3 w wersji S-line, z silnikiem 4.2V8 BFM który podobno po samym programie miał coś w okolicy 400KM, z fabrycznymi hamulcami których zaciski zostały polakierowane na czerwono i na przednich był ordynarny znaczek S8 :)
Umawialiśmy się z rok czasu, będąc wciąż w kontakcie, ale jakoś nie mogliśmy dograć terminu.

Nagranie powstało w lutym dlatego sceneria jest taka jaka jest i dlatego auto stoi na zimówkach którym przydałaby się już renowacja.
Co więcej termin nagrania uzgodniliśmy dzień przed nagraniem więc nie było nawet szansy na przygotowanie auta. Szybkie odkurzanie + myjnia z rana przed spotkaniem i to wszystko.

dice111 napisał/a:
Komentarze na YT jak zwykle na poziomie.

No panie, ile ja się jeszcze rzeczy o sobie dowiedziałem :D
Przy okazji paru klubowych kolegów pokazało swoje oblicze - pozdrawiam tutaj :)
I nawet sam Apopis zaszczycił mnie swoim komentarzem - krytycznym rzecz jasna bo on przecież wie najlepiej :D

Dżordż napisał/a:
Ale do występu w TV mógłby się jednak ogolić :P

Ojtam....
Wystarczy mi, że w mundurówce ganiali wiecznie za zarost niezależnie od stażu a później jeszcze z 10 lat lat życia zawodowego łaziłem pod krawatem...
Teraz cieszę się chwilą kiedy nie mam tego przymusu :P

panton napisał/a:
Pewnie to wynika z faktu, że auto nie jest w oryginale a jak to z modami jednym się podoba a innym nie.

Co śmieszniejsze informowałem Zachara, że to auto zdecydowanie odbiega od wersji fabrycznej opisując w skrócie większość modyfikacji żeby była jasność z czym trzeba się zmierzyć :)
Co więcej, gdyby to niezbyt pasowało, to proponowałem też wprost, że mogę załatwić auta zdecydowanie bardziej fabryczne... ba, proponowałem również jakieś ładne 6.0W12 w longu i w wersji zbliżonej do full.
Ale stwierdził że nie ma takiej potrzeby.

Jacek82 napisał/a:
auto kwestia gustu niech sobie każdy robi z auta co tam chce
ale ten cały zachar lekko wkur...jący jest
i test łosia...on kiedyś serio przydupi w krawężnik jakiś
trzeba kiedyś jakąś ósemkę forumową dać Chrisowi Harrisowi na testy ;)

Na szczęście w miejscu gdzie to robił jest mały ruch, brak krawężników, a utwardzone pobocze jest praktycznie na jednym poziomie z jezdnią :)

cl3hna napisał/a:
Dla mnie bardzo słabe są komenatrze typu 'yyyy', 'bez yyyy byłoby ileś tam minut krócej', etc. Ci ludzie pewnie nigdy nie stali przed kamerą, nigdy niczego nie nagrywali i nie mają zupełnie pojęcia jak to wygląda w praktyce.
Dlaczego akurat o tym mówie? Sam próbowałem podobnych rzeczy i dopiero gdzieś za 5-tym razem uznałem, że można wysłać nagranie do znajomych, żeby spojrzeli i powiedzieli co jeszcze warto (trzeba!) poprawić.
Jak dla mnie Szacunek za wystąpienie wiedząc/spodziewając się wyświetleń na poziomie nie setek, nie tysięcy, nie dziesiątek tysięcy tylko jeszcze więcej <brawo>

Tak jak piszesz Paweł, mądrzy zza klawiatury :)

Warto zauważyć, że całe nagranie zrobione jest na spontonie. Nie było żadnych szczególnych przygotowań, żadnego wspólnie ustalonego scenariusza z listą pytań i odpowiedzi, żadnego próbnego nagrania i właściwie żadnych powtórek.
Jak poszło tak poszło i obiecał to tylko dobrze zmontować.

Tyle, że ja widzę pewne niedociągnięcia w tym montażu :)
Zachar wyciął sporo swoich wypowiedzi, swoich pytań na które ja odpowiadałem, przez co wychodzi prawie monolog.
Szczególnie razi mnie fragment od 9:15 kiedy mówię o eSkowych zegarach gdzie nagle, jak Filip z konopii a jednak tak jakby w jednym ciągu, z zegarami ciągle w tle, nagle wyskakuje tekst o amortyzatorach <boisie>
W rzeczywistości rozmowa przebiegała zupełnie inaczej a tekst o amortyzatorach pojawił się w zupełnie innej, późniejszej części spotkania, kiedy rozmawialiśmy już nt. ewentualnych usterek i kosztów ich naprawy. Ten akurat fragment zmontowany jest naprawdę słabo.
Przed publikacją miałem dostać najpierw surową wersję do ewentualnej autoryzacji ale niestety nie dostałem więc całokształt obejrzałem jak już wisiał na YT i dlatego są takie a nie inne niedoróbki :)

panton napisał/a:
Hgo napisał/a:
a Ty z czego rżysz tym razem ?

bo oczami wyobraźni widzę w kolejnym odcinku Ciebie z S8 D4 po tuningu ;)

Jedni tuningują BMW E36, inni VW Golfa, a inni S8D4.
Idea jest taka sama tylko różnica w rachunkach kolosalna.
Akurat poznałem to S8D4 i cóż, ja chciałbym mieć tak zrobioną <okok>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-07-18, 22:56   

FOSS napisał/a:
Jedni tuningują BMW E36, inni VW Golfa, a inni S8D4.

Mieliśmy już D2.... D3 nawet dwa razy więc kolejnym następstwem powinna być jakaś ciekawa D4.

Przyznam szczerze, że pierwsze serie były ciekawe... pod względem aut i ludzi a później to już się zrobiła jakaś reklama przed-sprzedażowa bo większość prezentowanych perełek, pełnoprawnych członków rodziny lądowała na ototmoto więc cała seria i koncepcja straciła sens.
Niestety merytorycznie testy Zachara są po prostu słabe i można to oglądać dla celów czysto rozrywkowych (testy aut nowych jak i seria z używanymi).

Damian piszesz o mankamentach w montażu i braku autoryzacji nagrania przed publikacją, w motorze (artykuł przywołany przez Ciebie na forum) za część merytoryczną byłeś odpowiedzialny jako ekspert - jak osoby wskazały błędy merytoryczne to okazało się, że nie jesteś redaktorem. Musisz zrozumieć, że jak idziesz w motoryzacyjny show-biznes i chcesz być celebrytą bo masz duże parcie na szkło to musisz się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami takiej działalności. ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-07-19, 22:53   

panton napisał/a:
Damian piszesz o mankamentach w montażu i braku autoryzacji nagrania przed publikacją, w motorze (artykuł przywołany przez Ciebie na forum) za część merytoryczną byłeś odpowiedzialny jako ekspert - jak osoby wskazały błędy merytoryczne to okazało się, że nie jesteś redaktorem. Musisz zrozumieć, że jak idziesz w motoryzacyjny show-biznes i chcesz być celebrytą bo masz duże parcie na szkło to musisz się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami takiej działalności. ;)

Parcie na szkło? <faktycznie> Show-biznes? <faktycznie>
Oj Łukaszku, co też ty znowuż za bzdury wypisujesz :D :D :D

panton napisał/a:
Przyznam szczerze, że pierwsze serie były ciekawe... pod względem aut i ludzi a później to już się zrobiła jakaś reklama przed-sprzedażowa bo większość prezentowanych perełek, pełnoprawnych członków rodziny lądowała na ototmoto więc cała seria i koncepcja straciła sens.

A ja przyznam się szczerze, że nawet nie wiem :) Ja po prostu tego nie oglądam :) Nie subskrybuję żadnego kanału na YT bo nie mam czasu na takie pierdoły :) :)
Zwrócono się do mnie o takie nagranie i się zgodziłem, chociażby po to aby nie oglądać następnego filmu z jakąś A8 s-line :D
I nie, na razie wciąż nie planuję pozbywać się swojej D3 a film ten nie jest żadną reklamą przed-sprzedażową :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.