Autor |
Wiadomość |
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-01-27, 17:42
|
|
|
Trasa - można zejść do 8 , miasto nawet 13 w zimie .Pozdrawiam . |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
djbinek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: Toruń/Cork
|
Wysłany: 2011-01-27, 19:26
|
|
|
Audi A4 B5 1,9 TDI automat: Średnio spala 7 litrów (50% miasto 50% trasa), nie jeżdżę jak Kubica ani jak emertyt. Teraz zimą jak były mrozy to mi spalił max 7,6 L.
Citroen Saxo 1.1 benzyna z 1997 roku średnio mi spalił 6,5 L (50% miasto 50% trasa). |
_________________ = Audi A4 B5, BMW E38 =
http://www.myspace.com/djbinek/
http://www.chomikuj.pl/djbinek/
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-27, 23:41
|
|
|
w ostatnich dniach 60%trasa,40%miasto 20 L gazu. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-28, 01:49
|
|
|
djbinek napisał/a: | Audi A4 |
ale takie popierdółki mało nas interesują, jechałem Lupo 1.2 TDI i pali 2,9 litra w trasie :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
rubio
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sotogrande, Spain
|
Wysłany: 2011-01-28, 10:47
|
|
|
Panowie, czytajac ten watek dochodze do wniosku, ze nie zauwazam absolutnie zadnego uzasadnienia ekonomicznego aby kupowac diesla w A8.. koledzy pisza tu o spalaniu rzedu 11.5 na trasie :shock: :shock: ... w tej klasie samochodow nikt nie zamawia diesla aby zaoszczedzic na paliwie, ale po za godnym pozazdroszczenia momentem obrotowym nie widze nawet jednego czynnika in plus :-/ ... wrecz przeciwnie ... a absolutnym kuriozum jest sam proces wymiany rozrzadu :-D .. to jest dopiero mistrzostwo swiata :shock: :shock: |
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-28, 14:47
|
|
|
mdamian napisał/a: | bo co to za radość jak 2,5 tdi pali 10L/100km a 3.3 tdi pali od 13-15L/100KM | trasa 8 a miasto 15 zimą przy deptaniu po parkingach a 4.2pb? :shock: |
_________________ czechu |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-28, 23:50
|
|
|
moment obrotowy w dieslu jest wysoki ale tylko dla laika który nie umie go przeliczyć na koła bo to nie to samo tamte silniki się inaczej kręcą więc to nie argument za dieslem, elastyczność owszem tak i jednak (teoretycznie) niższe spalanie ale był wymóg produkcji aut z dieslem więc są a czy gdzieś było napisane że idealne miały być 8-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
rubio
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sotogrande, Spain
|
Wysłany: 2011-01-29, 00:37
|
|
|
colln napisał/a: | moment obrotowy w dieslu jest wysoki ale tylko dla laika który nie umie go przeliczyć na koła bo to nie to samo |
Sorry ale nie rozumiem tego fragmentu wypowiedzi,.. wkradla sie jakas insza inszosc :-P po polnocy chyba troche gorzej kumam :-> |
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-29, 13:24
|
|
|
ja też nie kumam :-/
[ Dodano: 2011-01-29, 13:31 ]
mdamian napisał/a: | mi 28 gazu :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-28, 23:53 ]
czechu20vt,
Cytat: | trasa 8 a miasto 15 zimą przy deptaniu po parkingach a 4.2pb? :shock: |
| to tak samo wychodzi ale gorzej by było jak byś nie miał gazu |
_________________ czechu |
|
|
|
|
|
|
|
tobi
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-01-29, 13:33
|
|
|
Moje 3.0 TDI
100% miasto W-wa około 11-12l
Rekord w trasie przy jeździe "emeryta" czyli nie przekraczając 120km/h to 6,9l/100
"Pałowanie" w trasie ze śpiącą żoną gdzie średnia prędkość z trasy o długości 450km wyniosła około 108km/h to około 9l/100km
Jak dla mnie brak uzasadnienia ekonomicznego kupowania innego samochodu niż A8 jak się jeździ w trasę.
Wrażenia żony niezapomniane jak po pierwszym przebudzeniu okazało się że jest już pod Łomiankami.. |
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-01-29, 23:42
|
|
|
zima tylko miasto 21-22 lpg i troche pb |
|
|
|
|
|
|
|
djbinek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: Toruń/Cork
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-31, 00:22
|
|
|
rubio napisał/a: | colln napisał/a: | moment obrotowy w dieslu jest wysoki ale tylko dla laika który nie umie go przeliczyć na koła bo to nie to samo |
Sorry ale nie rozumiem tego fragmentu wypowiedzi,.. wkradla sie jakas insza inszosc :-P po polnocy chyba troche gorzej kumam :-> |
no ja też zazwyczaj wieczorkiem zaglądam więc zupełnie rozumiem że można się zdekoncentrować ;-)
moment to raz ale chodzi o to ile obrotów wykonuje silnik diesla a ile benzynowy, ten drugi może mieć mniejszy moment.
Znaczy z 1 obrotu wału uzyska mniejszy moment czyli mniejszą siłę uciągu i to fakt ale... no właśnie jest ale :-) silniki benzynowe kręcą się szybciej czyli w tej samej jednostce czasu wykonają więcej obrotów co oznacza sumarycznie że wykonają więcej pracy
Dlatego mówiłem, że pozory mylą :diabel: |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-02, 10:00
|
|
|
mi pali 10,5 l ON w Wawie straszne korki
trasa nie wiem nie jeżdżę
ktoś pisał że diesel się nie opłaca ja jestem innego zdania trudno żeby miał palić V6 tyle co 1,9 tdi lub 1,6 HDI itp. |
_________________
|
|
|
|
|
|