Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-08, 01:33
A druga sprawa, że LPG to mieszanka propanu i butany z czego ten drugi jest dodatkiem cholera wie w jakim celu - może, aby się pozbyć. Ogólnie rzec biorąc w niższych temperaturach paruje propan natomiast butan możesz sobie wylać z butli i będzie się zachowywał jak woda i śmierdział.
Zależnie od stacji masz więcej lub mniej butanu, ale jak to wygląda % to nie wiem.
Jak miałem promiennik gazowy to jak kupowałem w zimie na stacji to butla musiała odstać, aby nabrać temperatury bo inaczej ulatniał się sam propan a butan sobie chlupał w butli i można go było najnormalniej w świecie wylać
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
Wysłany: 2017-01-08, 08:25
Nie pamietam dokładnie proporcji ale stosunek tych dwóch gazów jest scisle określony. Jeden gaz jest bardziej kaloryczny ale gorzej pali się zima i daje się go mniej stad określenie gaz zimowy . Swoją droga ostatnio tankując dużego w Belgii na dystrybutorze była podana temp. paliwa tankowanego. Wychodziło z tego ze litr jest litrem przy 15st c powyżej lub poniżej jest tego mniej lub więcej. Może wiec auta nie pała zima wiecej tylko paliwo się kurczy w zbiornikach trzeba by się tym zainteresować. Ze objętość paliwa się zmienia to wiem od kierowców cystern i wcale nie są to małe wartości.
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum