Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-05, 20:53 Audi 80 b4 95 rok - 2.3
|
|
|
Panowie, posiadam Almerę z 1999 roku 1.4 gaz. Być może będę się mógł zamienić za audi 80 2.3 mechaniczny wtrysk ze zwykłym gazem. Okropnie podoba mi się dźwięk 5 cylindrówki, nie stać mnie na 2.2T ale 2.3 też fajnie brzmi. Chciałbym mieć drugi takie autko koło v8. Zamiana raczej łeb w łeb, auta w podobnym stanie, do lekkich poprawek. Oczywiście w audi robię przelot, jak mnie poniesie to może wydech z przepustnicą. Jaka wasza opinia? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-05, 21:07
|
|
|
pamieniaj |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-06, 09:27
|
|
|
Sprawdź czy to Audi chodzi na benzynie.
Ogólnie mało kto ogarnia mechaniczny wtrysk w naszym regionie.
Sąsiad ma 100 C3 2.3 i niestety auto stoi już rok czasu bo problem jest z układem paliwowym |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-04-06, 11:14
|
|
|
emilus143, NG kultowy silnik, jedyna nieparzysta ilosc cylindrow ktorej dzwiek mi sie podoba No jedyny mankament ktory moze wystapic to tak jak koledzy pisali, klopoty z mechanicznym wtryskiem, tymbardziej jesli auto dlugo lata na LPG, ale moim zdaniem nie ma sie co bac Napewno bedzie wiecej jadlo niz nissan Czesci tanie ogolnie, widze nastepny procz mnie ktory ma slabosc do 80tek |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-06, 11:21
|
|
|
Ten silnik to mechaniczny wtrysk K-Jetronic - trzeba na niego uważać, zwłaszcza przy aucie z zamontowaną instalacją gazową. Często "oszczędni" jeżdżą wyłącznie na LPG, zapominając o tankowaniu "benzyny".
Tak jak koledzy piszą sprawdź czy i jak jeździ na benzynie, reszta spraw jak w innych 80-tkach z tego okresu (sprawdź zawieszenie przednie).
Jaka wersja nadwoziowa tego Audi 80?
Bo sedany były składane tylko do 1994 roku, dłużej produkowano Avanty, najdłużej cabrio. |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-04-06, 19:38
|
|
|
Nie wiem czemu, ale 80 w cabrio mi się wkręca. 2.3 może Ci połknąć tyle PB co 2.8
Tak nawiasem ktoś posiadał 90 B4 ? zawsze mnie ciekawiło czym tak naprawdę się różnią. |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-04-06, 19:58
|
|
|
nie było 90 w b4. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:01
|
|
|
Właśnie wiem że tylko w tym samochodzie jest ten tajemniczy wtrysk, który jest ciężki do ogarnięcia. Samochód ładnie pali na benzynie, czasami właściciel jeździ na pb, aby przesmarować cały układ. Niby 95 rok ale SEDAN - to mi daje do myślenia. bezbarwny schodzi z maski, dachu i klapy bagażnika ale jest to nadal auidi 80 a nie nissan. O spalaniu wiem Ale jestem gotów dać kilka złotych więcej na gaz i posłuchać tego pięknego dźwięku.
Wychodziła bodajże wersja z elektronicznym wtryskiem 170 KM w coupe.
Ponoć zero rdzy. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:01
|
|
|
O widzę temat fanów 80-tek, auta "nie do zajechania". Jakby kto był zainteresowany to mam dwie na sprzedaż. Proszę nie zaśmiecać tematu koledze emilus143 i pytać na PW . |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:14
|
|
|
emilus143 napisał/a: | ... Niby 95 rok ale SEDAN - to mi daje do myślenia. |
Szwagier też się wybierał po B4 w benzynie z 1995 roku (z ogłoszenia) - na miejscu okazało się że to 1991 rok
Może data pierwszej rejestracji jest z 1995 roku - to możliwe jeśli "trochę" postał w salonie lub był używany jako auto testowe. Niemcy często podają datę pierwszej rejestracji a nie datę złożenia auta podawaną w dokumencie Fahrzeugbrief. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:19
|
|
|
Nissana cenię teraz 2000 zł bo więcej nie jest wart, dlatego nawet jak by to było z tego 1991 roku i miałnbym zamienić się "łeb w łeb" to wydaje mi się, że i tak spoko oferta. Jak ostatnio byłem w niemczech na placach, to stała taka, tyle że w cabrio. Niestety usłyszałem smutne "verkauft" . Poszła za.... 1000 euro |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-04-07, 16:35
|
|
|
I zapewne dowalone pod max wyposażenie |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-07, 16:56
|
|
|
" Audi 90 - modele oznaczone tym symbolem były oferowane w Europie w latach 1984-1991, w Ameryce północnej w latach 1987-1994. Audi 90 było bardziej luksusowym, sportowym, lepiej wykonanym i wyposażonym wariantem Audi 80. "
"Audi 90 B4 było oferowane tylko i wyłącznie na rynku północnoamerykańskim w latach 1993-1995. Od wersji europejskiej odróżniało się zupełnie innym kształtem przednich i tylnych zderzaków.... Wyposażenie każdej wersji było praktycznie kompletne, w modelu CS dopłaty wymagał jedynie lakier perłowy lub metaliczny, przekładnia automatyczna i worek do przewozu nart. Takie dodatki jak elektryczne fotele, el. szyby, lusterka, szyberdach, elektroniczna klimatyzacja czy skórzana tapicerka były standardem. Auto występowało tylko w jednej wersji silnikowej - 2,8 V6 (174KM)." |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
smakosz000
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 15 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-10, 12:09
|
|
|
Audi 90 do tej pory jest u nas w rodzinie ( 10 lat ) dźwięk silnika super zwłaszcza jak się go wyżej kręci mało awaryjny wóz z wiekszych rzeczy wymienianych w silniku to rozrząd . Przydał by się już jakiś remoncik silnika bo na Lpg już dużo słabiej ciągnie ( 10 lat na gazie) + swoje latka rocznik 1989 , auto ogólnie bardzo udane bardzo miłe wspomnienia z nim mam dla tego mam sentyment do audi |
|
|
|
|
|