Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-11-27, 09:32
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Prosiłem o demontaż kolektora a oni twierdzą że jakoś odsysają przy nawiercaniu |
Wpuszczają powietrze pod ciśnieniem i to niby wypycha opiłki.
Do D2 podkładek nie ma Dani ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-28, 17:37
|
|
|
Lechu napisał/a: | Do D2 podkładek nie ma Dani ? |
są, wtryski są też te same co D3 więc te adaptery pasują.
Warsztaty tego nie montują bo to dla nich strata pieniędzy. Komplet kosztuje 80zł i 10min, natomiast całe nawiercanie, odsysanie, ogólny montaż dysz w kolektor trwa dłużej, a dysze są tańsze, tym samym profit jest większy.
Przy zdejmowaniu kolektora jest o wiele więcej roboty, ale jest ona "czysta", i zapobiega się dostawianiu opiłków do silnika
Dani kiedyś pokazywał tu ile tego się zbiera z całego kolektora.
Jak dobrze pamiętam to wspominałem Ci chyba o tych adapterach, bo to piękna sprawa jest. Praktycznie nie ingerujesz w silnik, tyle że potem górną osłone w D2 było by ciężko zamontować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-11-28, 22:03
|
|
|
CINEK napisał/a: |
Jak dobrze pamiętam to wspominałem Ci chyba o tych adapterach, bo to piękna sprawa jest. Praktycznie nie ingerujesz w silnik, tyle że potem górną osłone w D2 było by ciężko zamontować
_________________ |
Nie montują takich rzeczy. Nie powiem bo jeden z pracowników twierdził że wydziwiam mówiąc jak co i gdzie ma być zamontowane. No niestety płacę i to nie małe pieniądze to wymagam |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-29, 16:52
|
|
|
Jak dla mnie to te plastikowe rozdzielacze są guzik warte, i tak szczerze to widać że panowie małą wiedzę posiadają odnośnie osprzętu który można montować, lub poprostu małą, wiedze |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-29, 18:28
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Jak dla mnie to te plastikowe rozdzielacze są guzik warte, |
no ja bym też to zrobił na aluminium pojedynczo, i też można ładnie schować pod pokrywę...
ale jest ok...jest gwarancja, wszystko ma działać i już |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-11-29, 19:12
|
|
|
W czasie trwania gwarancji nie bd modyfikował żeby jej nie utracić. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-29, 19:19
|
|
|
ale nie ma co modyfikować nawet po gwarancji, jeśli wszystko będzie chodzic jak należy. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-11-29, 19:24
|
|
|
Nie wiem jak to możliwe ale na 50l zrobiłem 409km |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-29, 19:49
|
|
|
To tak jakoś wyjątkowo mało pali twoja bestia |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-29, 20:00
|
|
|
no ok, ale w jakich warunkach??? jak kiedyś zszedłem poniżej 12 L jadąc trasą do 100km/h
poza tym, pytanie po ilu KM sie przełącza na LPG, tzn od jakies temperatury ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-29, 20:29
|
|
|
jak mierzyć to w kilometrach to już spore mrozy by musiały być...
ja miałem ustawione w okolicach kilkunastu stopni |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-11-30, 08:30
|
|
|
Temperaturę mam wysoko ustawioną w okolicach 65 stopni. Co do w przeliczeniu na km tow zależności czy zapalę i stoję dłuższą chwilę czy palę chwilę czekam i jadę to dopiero po ok. 4km przełącza. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-30, 12:29
|
|
|
spokojnie możesz to obniżyć, na gaz przełączał mi się b szybko... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-30, 14:27
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Temperaturę mam wysoko ustawioną w okolicach 65 stopni. Co do w przeliczeniu na km tow zależności czy zapalę i stoję dłuższą chwilę czy palę chwilę czekam i jadę to dopiero po ok. 4km przełącza. |
masakra...spokojnie mozesz na 30° obnjzyc. Ja mam na 20-25. Przełącza sie do 1KM |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-11-30, 16:10
|
|
|
Obniżył bym sobie sam ale nie wiem czy w sterowniki nie ma przypadkiem pamięci podłączenia. |
|
|
|
|
|